matek98

Ursus c-380

Polecane posty

matek98    0

Witam mam problem z ursusem c-380 z roku 2017 już z dpf. Wyskoczył mi błąd 3719 może ktoś miał z tym doczynienia. Mam też pytanie jakie macie obroty na postoju bez gazu bo u mnie wynoszą prawie 1000 obrotów i z serwisu sie upierają ze takie muszą być, sasiad ma ft 675 i ma duzo nizsze obroty a praktycznie taki sam silnik 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolFarm40    2
W moim jd 2140 jałowe obroty są na granicy 1000 bo taki gaz potrzebny jest do prawidłowego funkcjonowania hydrauliki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bears    373
2 godziny temu, DTaras napisał:

Ale hała...
Silnik do skrzyni dostosowany a nie odwrotnie..

Czego się spodziewasz po budżetowym ciągniku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro wyskoczył błąd, to może zapchany jest DPF. Jak najbardziej istnieje taka możliwość po roku użytkowania. Zadam pytanie z góry: Czy trzymałeś ciągnik na niskich obrotach podczas cięższych prac np orki? Bo jeżeli tak, to miał prawo się zapchać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, no potęga to może nie, ale mają na to stanowisko szanse w przeciągu kilku lub kilkunastu lat (raczej to drugie).

Ale wiem o co Ci chodzi :) Masz na myśli to, że powstał jak Fenix z popiołów i dalej się trzyma (wiem, Ty też jesteś Fenix, ale to przysłowie tutaj pasuje)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matek98    0

Owszem ciagnik chodzil na niskich obrototach ale nie przy ciezkiej pracy, bylo to ugniatanie pryzmy ale jest wszystko mozliwe ze to moze byc dpf 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenix30    172

MARTINEZUrsus napisał:

Masz na myśli to, że powstał jak Fenix z popiołów i dalej się trzyma (wiem, Ty też jesteś Fenix, ale to przysłowie tutaj pasuje)

O tym nie pomyślałem że powstał jak fenix... :)do potegi to faktycznie długa droga, poprostu jestem Polakiem i wszystko będę wspierał co Polskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem Cie w 100%

4 godziny temu, matek98 napisał:

Owszem ciagnik chodzil na niskich obrototach ale nie przy ciezkiej pracy, bylo to ugniatanie pryzmy ale jest wszystko mozliwe ze to moze byc dpf 

 

No jasne, że jest to możliwe. Ale skoro nie chodził w ciężkiej robocie, to tak szybko się zapchać nie powinien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    640
Jak ma być potęga? Na forum ekonomicznym prezentują Warszawę R20 na Mustangu. Jest to faktycznie ulep. Fotele i konsolę obszyli, panel a - la tesla z Aliekspresu i wogóle wygląda na to, że kupili Mustanga na starym hemi, namazali coś na komputerze i zamówili pakiet z Aliekspresu. Podobnie jest z Ursusem. Pomysł Farmtraka przeniesiony na prawa do nazwy.
Martinez - wysoka temperatura gazów wylotowych wspomaga oczyszczanie tego filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@DTaras Tak, to jest logiczne, że wysoka temperatura oczyszcza filtr. 

Co do Farmtraca, to nie do końca się z Tobą zgodzę. Bo Farmtrac nie ma swoich kabin, tylko kupuje (Ursus ma swoje). Podzespoły np w C380 montują takie, albo podobne, jak w 675 DT. Fakt, potęgą to póki co nie zostaną, i do tego daleka droga, ale koledze Fenixowi chodziło o to, że jest dumny z naszego polskiego przemysłu i że mamy cokolwiek polskiego (z polskich marek ciągników najbardziej polski jest obecnie Ursus, bo Farmtrac jest hinduski, a Farmer czy Crystal Traktor wszystko mają od innych producentów, nawet kabinę).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    640
Podałem przykład warszawy R20. Z Ursusem jest podobnie. Gdzieś tu było o wysokich obrotach biegu jałowego. Co za problem zrobić aby maszyna podnosiła obroty na bazie zapotrzebowania hydrauliki? A innowacyjny Ursus zrobił na stałe 1000...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matek98    0

Problem rozwiazany kostka nie łączyła i nie szło wyczyścić dpf po oczyszczeniu błąd też znikł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez wladek99
      Witam wszystkich, dawno tu nie zaglądałem więc przepraszam jeśli w złej kategorii itd. Mój problem polega na tym, że moja 40-tka ciężko pali. Aku naładowane kręci kręci nie da rady się przełamać rozładowując przy tym aku. Po ponownym lądowaniu wkoncu zapali i już będzie palić za każdym razem. Postoi noc i znów to samo. Jaki może być problem ? Pompa , wtryski ? Dodam że filtry zmienione. Może ktoś pomoże. Z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj