Polecane posty

Witam,

Mam problem z ciągnikiem NH 6030 Plus z przednim napędem i wymuszoną blokadą mechanizmu różnicowego.

Pierwszy problem polega na tym że po włączeniu napędu przedniego nie da się go wyłączyć nieważne czy jest na automacie (który powinien wyłączyć przedni napęd po przekroczeniu kąta skrętu- czego nie robi) czy na pozycji wymuszającej działanie cały czas. Czasami nawet na wyłączonym napędzie włączy się sam. Dodatkowo hamując nie załącza sie przedni napęd. Aby wyłączyć przedni napęd muszę wyłączyć i włączyć ciągnik i wszystko działa przez chwile 1-5 min i wraca do włączonego non stop przedniego napędu. 

Przedni napęd działa cały czas było sprawdzane czy napęd jest przekazywany na przednie koła.

Na zaciągniętym ręcznym przedni napęd jest aktywny, a przynajmniej tak wskazuje kontrolka.

 

Drugi problem polega na tym że włączając blokadę mechanizmu różnicowego w pozycji automatu wszystko działa gdy przełączę na pozycję wymuszającą pracę cały czas blokada nie uruchamia się.

Nie mam pojęcia czy te problemy są ze sobą połączone czy są to osobne usterki.

Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, przekaźników narazie nie ruszałem ale skoro działa przez chwilę napęd to chyba nie jest ich wina.

 

Proszę o pomoc, nakierowanie na prawdopodobne miejsca usterki, ewentualnie jakąś książkę serwisową na PW gdzie będę mógł znaleźć miejsca usterki.

Edytowano przez damianjarosz11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek1988
      Witam.
      Mam problem z wymianą tulei napędu pompy hydraulicznej w moim c360. W starej tulei wyłamane są 3 zęby, więc czas na wymianę. Po wyciągnięciu 2 wałka wom (os strony tyłu ciągnika), a następnie odkręceniu pokrywy i wypchnięciu wałka 1 (długi w skrzyni) do przodu udało się wyjąć starą tuleje. Jednak nowa jest ok 2-3 milimetrów dłuższa i nie chce mi za cholerę wejść. Szlifowania raczej nie wchodzi w grę bo to rzeźba zbyt duża. Mam taki pomysł: zdejmę łożyska z wałka 1 wom, następnie zdejmę tryb w skrzynie i przesunę wałek o kilka cm w stronę silnika.  To zrobi mi brakujące miejsce żeby włożyć tuleje. Następnie założę tryb w skrzyni, wysunę wałek 1 do przodu i założę łożysko i zabezpieczenie. Tuleja będzie na swoim miejsce. Zostaje założenie wałka 2 wom i poskręcanie. Dobrze kombinuję ?? Mogę napotkać jakieś trudności ? tryb wałka wom 1 ma jakieś widełki czy coś w tym stylu ?
    • Przez MateuszBo
      U mnie wyglada to tak.
      A przyczyna to urwany walek ataku.







    • Przez zeflik
      Witam Koledzy , może mi ktoś odpisze , wymieniłem filtry na nowe, olej, pompę w skrzyni oraz uszczelniacze w przystawce i na zimnym oleju i jak i na gorącym napęd ciągnie , sprawdzałem elektrozawór chodzi prawidłowo zamyka i otwiera. Podłączyłem zegar na wyjściu które idzie do przystawki pokazuje prawie 20 bar na zimnym a jak trochę pochodzi to już spada, na gorącym oleju zaś było 10 bar. Znajomy mechanik mówi mi ze skrzynia możne być zużyta bo jest smarowana centralnie i tam możne uciekać ciśnienie. Dodam jeszcze ze po przejechaniu ok 17 km skrzynia była gorąca jak silnik bez żadnego obciążenia. 
    • Przez damianjarosz11
      Witam, mam pytanie czy jest ktoś w posiadaniu schematów instalacji elektrycznej do tego ciągnika oraz czy udostępniłby ją nawet odpłatnie? Potrzebuję ich do zlokalizowania usterki na jednym z przewodów od czujnika hamulca postojowego oraz do modyfikacji oświetlenia.
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj