Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kubek95    1

Witam. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem ciągnika John deere 3140, od pewnego czasu mam problem z hydraulika w nim. Mianowicie pierwszy raz zauważyłem problem przy pracy z pługiem obrotowym Lemken Opal 180, po zaoraniu około dwóch hektarów, na końcu pola nie mogłem podnieść pługa, po przegazowaniu do maksymalnych obrotów, pług podniósł się bez problemu, tak jakby odcielo się coś w hydraulice, oczywiście wspomaganie też nie działało, ale po przegazowaniu kierownicę mozna było kręcić palcem. Innego razu zauważyłem że jak ciągnik stoi tak z 10min na wolnych bardzo obrotach, to zatnie mu się wspomaganie i trzeba przegazowac żeby się odcielo. Nie wie ktoś co to może być za przyczyna? Może jest gdzieś jakiś zawór który steruje hydraulika i on się zacina? Bardzo proszę o pomoc bo jest to troszkę uciążliwe. (Przepraszam że założyłem nowy temat, ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem) 

 

Pozdrawiam i liczę na jakąś pomoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianZ350    1

A gdy tak się dzieje to zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni z symbolem zębatki ?

Edytowano przez DamianZ350

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kubek95    1

Nie, nic się nie zapala niestety, zauważyłem jeszcze że z przodu ze zbiorniczka od hydrauliki nad pompa główna hydrauliczna wisi taki wężyk cieńki, nie jest nigdzie wpięty i czasami kąpię trochę oleju z niego, może ktoś wie gdzie powinien być on podpięty? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DamianZ350    1

U mnie ten wężyk idzie z tego zbiorniczka do pompy głównej hydraulicznej, jest podłączony od spodu do króćca. Tylko że ja mam model 1040.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kubek95    1

Wężyk już wpiąłem, w pompę  hydrauliczna z przodu. Wspomaganie mniej się zacina lecz pojawił się problem z polbiegami pod obciążeniem, jak się wrzuca na zająca to tak jakby się slizgal i dopiero po chwili wyskoczy a wcześniej było delikatne szarpniecie i polbieg wskakiwal odrazu bez żadnego takiego jakby slizgania się, ktoś wie jaka może być przyczyna? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PrzemoCase
      Witam. Mam problem z Case mxm 120 , a dokładniej z nadmiernym grzaniem sie oleju w skrzyni biegów Power-schift  podczas jazdy w dłuższej  trasie pow. 10km. Olej w skrzyni osiąga 90-105 stopni , zaczynają się problemy z zmianą biegów w  górę . Zostało wymienione filtry, olej ,pompa hydrauliczna  ,chłodnica oleju drożna , bajbass sprawdzony działa .
      Proszę o pomoc 
       
    • Przez AchimR
      Wiele modeli John Deere, a zwłaszcza seria 6x30 i 7x30 hałasuje po rozruchu na zimnym silniku. Hałas jest metaliczny i wiele osób słyszało już "tak musi być" lub "ten model tak ma". Specjaliści od wgrywania gotowych map twierdzą tak samo ale...
      "Ten model tak ma" to niestety prawda, ale tak nie musi być!

      Miałem o to zapytania już chyba rok temu, ale nigdy nie było dość czasu żeby przeanalizować mapy i załatwić temat. Dodam tylko ze w UK, Finlandii i innych krajach z zimniejszym klimatem, "naprawa" tego klekotu to standard! Mało tego zabieg ma pozytywny wpływ na układ smarowania - ale to na samym końcu mojego postu.
      Jeżeli ktoś zna angielski to polecam lekturę artykułu niemieckiej firmy "FEV Motorentechnik GmbH", która dość wnikliwie zbadała to zjawisko i jego źródło.
      W dość dużym skrócie - na metaliczny klekot zimnego silnika diesla po rozruchu wpływa: jego temperatura, temperatura powietrza w dolocie, ciśnienie na szynie CR i początek kąta wtrysku. Poniższa tabela pokazuje jaki wpływ te 4ry parametry maja na jakość spalin (węglowodór i tlenek węgla). Po wykresach z niebieskimi kropkami widać, że największą redukcję hałasu można uzyskać opóźniając początek kąta wtrysku, niestety cierpi na tym jakość spalin ... chyba, że podniesiemy odrobinę ciśnienie na szynie CR i wszystko wraca do normy. Zimny silnik pracuje ciszej, nie dymi ani na biało ani na czarno.
      Nie trudno się domyślić, że JD dość znacznie wyprzedził początek kata wtrysku by zredukować emisje i tłumaczy się klientom, że ten model tak ma.

       
      Dla porównania pokazuję mapy początku kata wtrysku CNH i VW.
      CNH dla zimnego silnika ma początek kata wtrysku na -10stopni, potem ta wartość rośnie do -4stopni, a nawet do 0

      W VW mamy podobnie -8stopni rosnące do 0stopni


      A teraz John Deere 6930 Premium - w dolnym prawym rogu na czerwono jest wartość 14 - jest to maksymalna wartość początku kąta wtrysku zapamiętana przez komputer diagnostyczny na standardowym programie (specjalnie go nie wyłączałem, żeby to pokazać) i po zmianie mapy sterownika silnika jest już -10stopni i metaliczny klekot jest już cichszy! Cala operacja nie ma żadnego wpływu na odpalanie ciągnika czy jakiekolwiek dymienie na zimnym.


      W mapach i w programie diagnostycznym widzimy wartości dodatnie - jest to liczba stopni wału przed górnym martwym punktem (GMP). Ja z przyzwyczajenia używam "-" (minus) dla wartości kąta przed GMP i "+" (plus) dla wartości kąta za GMP.

      Jest jeszcze jeden dość pożądany efekt uboczny tej modyfikacji.
      Zasadniczo, aby zwiększyć moc silnika trzeba zwiększyć dawkę, ale cokolwiek będzie wtryśnięte +7stopni za GMP zamienia się w czarny dym i wysoką temperaturę spalin, dlatego ci którzy wiedzą o co chodzi modyfikują też mapy początku kąta wtrysku, ale hamownia pokazuje, że jeżeli początek kąta wtrysku będzie zbyt wczesny to maleje moment obrotowy, jest to logiczne, bo moment obrotowy pcha tłok do góry, a zbyt wczesny zapłon przed GMP pcha go w dół, przez co wytraca energię, a w najgorszym wypadku, po prostu wygina korbowód i robi dziurę w bloku.
      Wracając po pozytywnego efektu modyfikacji opóźnienia kąta wtrysku na wolnych obrotach - oprócz lepszych wrażeń akustycznych mamy lepsze smarowanie panewek na zimnym silniku.
    • Przez KemBiX
      Witam zakupiłem ostatnio pług 4skibowy kverneland eg85 vario na wiezy 160 do ciagnika new holland tl100 i moj problem polega na tym ze ciagnik podnosi pług do połowy na wolnych obrotach i dalej nie chce, nawet dodalem lekko gazu i nic z tego słychać aby ze pompa pracuje. Ktoś ma jakies pomysly ? Czy jest to za ciezki plug czy problem jest w czyms innym 
    • Przez GoodRamQ
      Witam, problem polega na tym że półbiegi podczas jazdy się nie zmieniają [nawet kontrolki nie przeskakują] ale jak się zatrzymam to zmieniają.
      Może się czujnik uszkodził jakiś tylko nawet nie wiem od którego zacząć sprawdzać
    • Przez filantrop35
      Witam nie mogę znaleźć przyczyny dlaczego rozrusznik w c 330 po wymianie elektromagnesu sam się załącza  po podłączeniu pod akumulatory. Bez przekręcania startera w stacyjce.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.