News
Aightx

T7.270 Heavy Duty kalibracja układu sterowania

Polecane posty

Aightx    0

Witam, 

Chciałbym, aby ktoś z Was podesłał mi zdj z książki jak odbywa się kalibracja układu sterowania w t7.270 auto command. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    17

Z czym dokładnie masz problem. Mam cała książkę w pdf


Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Razzor
      witam poszukuje sklepu / lub jeśli ktoś ma linek sterowania rozdzielaczem hydraulicznnym firmy nordhydraulic zamontowanym w belarus 820 linki montowane na sworzeń. nigdzie nie mogę znaleźć
    • Przez Piters182
      Witam, mam taki problem w K410 jest wyciek płynu hamulcowego, z tyłu ciągnika od góry zwolnicy leje się płyn po bloku zwolnicy. Prawdopodobnie będzie to uszczelka na cylinderku? Miał ktoś z was taką awarię ?
    • Przez matdom123
      witam
      Potrzebuję schematu układu paliwowego wysokiego ciśnienia mf 3080 6 cylindrowego 
    • Przez 343
      Witam.Wie ktoś jak skalibrować noże sprzęgło w claas ares 836rz.Szukałem na forum to tylko znalazłem jak skalibrować rewers i kalibracje sprzęgła w młodszym typie ciągnika.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.