Polecane posty

jacus    3039

to wykrecaj zawor[a czasami nie krec tlokiem w kolko] do skutku az pomoze powinno byc widac ze 3 zwoje gwintu- temat byl detalicznie omawiany przynajmniej ze 20 razy-poszukaj to naprawde nie boli


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gienek1312    0

Gdybym znalazl to czego szukam nie zakladal bym nowego tematu :/ ktory zawor mam wykrecac? Wczoraj mialem troche wiecej czasu wiec postanowilen sie z tym pobawic i tak, gdy go odpalilem kola jak zawsze skrecily sale w lewo i gdy chcialem skrecic nimi w prawo to ani drgnie ale gdy obrucilem w lewo kierownica zaczela mi szybko wyrywac sie w prawo i lewo. Jak ja zlapalem to sie uspokoilo alej obrucilem w lewo to znowu to samo... A i jeszcze jedno: gdy ona tak drgala i zrobilem na nie oopor sama skrecala puki bie puscilem... Moze ja mam cos zle podpiete?? Wie ktos od czego to tak? I jak to naprawic?

(przepraszam za te bledy ale pisze na telu)

Pomocy bo glowa boli!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

mam dzieci w gimnazjum tez nic nie potrafia znalezc-ot pokolenie googla-ktore nie umie z niego skorzystac[az trudno uwiezyc ze wg badan najwyzszy poziom gm jest w malopolsce], w pare sekund znalazlem kilka archiwalnych tematow z wyjasnieniem jak ustawic.albo popatrz na przypiety temat wspomaganie 7211.

jak pisal krol9 poluzowujesz obejme na koncu tloka kluczem 13 i krecisz tym srebrnym tlokiem az bedziesz widzial okolo 3 zwoje gwintu i wtedy ustawiasz tak zeby w miare rowno chodzilo-pomalu nawet cwierc obrotu psuje caly efekt. prosciej sie tego nie da wyjasnic.

 

pierwszy raz jak to robilem tez mi zaczelo walic kolami-jak to ustawic to jedna z 2 rzeczy ktore dowiedzialem sie z tego forum przez 7 lat . :P

Edytowano przez jacus

buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darekjaros    0

-- połączono --

 

witam wszystkich,jestem nowy na forum i mam pytanie,jakie są opinie na temat twspomagań na orbitrol,proszę o odpowiedzi.

Edytowano przez Marcin91
dublowanie tematów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DUCH1986    3

A ja trochę odświeżę temat - mianowicie posiadam serwomechanizm (siłownik) od 7211, czy będzie pasował do 5211? Jeśli tak to co musze jeszcze dokupić żeby można było to założyć do 5211 i żeby to śmigało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

sam silownik bedzie pasowal , tylko 1  czesc bedzie inna niz w 72[52 jest krotszy] -szczegoly w katalogu. mozna kupic caly komplet do 52 turecki ale jest on tanszy niz sam nowy silownik czeski,  u znajomego rok chodzi ale oni malo jezdza i to  tylko po drodze wiec trudno powiedzie ile to warte.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DUCH1986    3

A nie wiesz jaka cena takiego kompletu i gdzie można go dostać? To jest normalny serwomechanizm czy orbitrol?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

zapytaj wujka google-on wie lepiej :D


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

Ze względu na reklamacje lepiej kupić w stacjonarnym sklepie choćby  parę zł drożej,  we Wieprzu kiedyś mieli- jak wiesz gdzie to jest bo okolice Krakowa są dosyć duże. :D

 

Brak polskich znaków.

Edit: kris14

Edytowano przez kris14

buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie niedziała mi wspomaganie w zetorze 7245 nie da sięskręcić w żadną stronę pompa daje ok 6 atmosfer co to może być za przyczyna???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

przy obrotach 2200 powinna dawac 11,4 mpa, wiec wyglada ze musisz kupic nowa pompe, niestety tylko oryginal z polskimi zamiennikam[podobnie jak ja z polskimi znakami :D ] sie nie baw.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

na wszelki wypadek jeszcze podnies przod. a jak w powietrzu swobodnie kreci kolami. to nie zostaje nic innego niz zakup nowej.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik87    16

Koledzy, w których zetorach 5211 było montowane oryginalne wspomaganie? bo gdzies wyczytałem że w niektórych zetorach było montowane jakieś rumuńskie wspomaganie czy jakieś, no i ponoć często z niego były wycieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej82    0

Panowie

 

Mam problem z serwomechanizmem wspomagania , zetor 5245

Ciekło - więc pokusiłem się rozbrać w celu uszczelnienia

Po złożeniu wpomaganie działa tylko w jedną stronę- w lewo

Regulacja siłownikiem nie pomaga- ew w lewo zaczyna skręcać samo bądź po regulacji trzyma się ale nadal w lewo chodzi lekko a w prawo niestety brak wspomagania

Na podniesionych kołach w obie strony kreci się lekko więc mechaniczne blokowani wykluczam.

Pompe również wykluczam poniewaz przed demontażem (oprócz wycieku) działało ok

Zastanawiam sie czy układ może jakoś trzeba odpowietrzyc po montażu? A może coś źle złożyłem- rozebrane było na drobne części

Innych pomysłółw już mi brakuje:(

Teraz jestem zły na siebie że się sam za to zabrałem- dużo pracy a efektów brak :(

Zastanawiam się czy oddać do regeneracji - regeneracja 530 pln i pewnie by działało , bądź przerobić na orbitrol ok 1400pln

 

Będę wdzięczny za pomoc co to może być że w prawo nie działa oraz dobrą radę 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

sprobuj jeszcze raz wyregulowac-krec tloczyskiem do skutku, wykrec tak zeby przynajmniej 3 zwoje na tloku bylo widac, zeby dzialal w prawo trzeba wykrecac az do stanu rownowagi, czy dobrze zlozyles-tam jakiejs skomplikowanej technologi nie ma wiec raczej trudno to zepsuc.

jesli bys mial robic watpliwa regeneracje to lepiej kupic nowy orbitrol-niebo a ziemia.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej82    0

Witam,

 

Dzięki za radę ale niestety to juz próbowałem,

Jak wykręcam bardziej to i w lewo wspomaganie przestaje działać a w praco cały czas nic :(

Czy masz jakieś doświadczenie z orbitrolem- co wybrać i czy montaż nie jest trudny przy kabinie ?

 

Na allegro znalazłem poniższe oferty- nie wiem czy się czymś różnią i czy to dobrze, że produkcja "polska"???

 

http://allegro.pl/100-kompletne-wspomaganie-orbitrol-do-zetora-5211-i5932715005.html

 

http://allegro.pl/wspomaganie-do-zetora-na-orbitrol-5211-7211-i5917989146.html 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablos23    0

Witaj. Miałem to samo w swoim 5211.  Nie kupuj nowego i nie kombinuj z orbitrolem, Po prostu cierpliwie reguluj i wkręcaj lub wykręcaj. Ja po dwóch dniach regulacji znalazłem właściwe ustawienie i działa ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

albo cos masz zle zlozone albo brak ci cierpliwosci-jesli chodzi w jedna strone to i w druga musi -chocby ciezko.

ja mam fabryczny orbitrol  wiec na temat tych wynalazkow sie nie wypowiem 

 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej82    0

Panowie,

 

Sukces- udało się wyregulować. Okazało sie, że siłownik prawie w całości musi być wkręcony 

Zobaczyłem ile jest wkręcone u sąsiada i ustawiłem tak samo- później po małej regulacji udało sie ustawić aby kierownica nie uciekała

 

Dzięki za pomoc !!!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gabione    0

Witam.

Podpinam sie bo podobny temat a nie ma co dublowac..Zetor 7211.

Miałem słabe wspomaganie, wiec postanowiłem wymienic pompe wspomagania- efekt był bardzo znikomy można powiedzieć zerowy. Na wiekszych obrotach było dużo lepiej.

Ojciec wykrecił nie dawno cały siłownik i zawiósł do speca, który stwierdził że siłownik praktycznie w cale nie nadaje się do użytku- szybka decyzja kupno nowego siłownika 1200 zł. Założyliśmy nowy siłownik i efekt jest teraz taki że na wolnych obrotach czasami jest troszeczke wspomagania ale jak zatnie to juz w cale nie idzie ukrecic, pomaga dopiero dodanie gazu. Od czego zacząc co można sprawdzić i w jaki sposób bo już wymiękam całkowice a praca do wykonania jest.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj