Polecane posty

Filipson    0

 

Witam.  Mam problem z podłączeniem zewnętrznej pompy hydrauliki w John Deere 2850. Pod które korki się wpiąć ? W starej mam trzy podłączenia, a w nowej są cztery .Moja nowa pompa wygląda tak:  

5b6b60f524e55_pompa1.jpg.08f045d6c21c4ff657fc105bbccb1c5d.jpgpompa3.jpg.5be3bc01125e4a8b9adda3c86f918834.jpgpompa2.jpg.0402a396bdd59faf7d718ae08d185375.jpg

Edytowano przez Filipson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipson    0

Są trzy korki czerwone i jeden biały, który zaślepić a który podłączyć ? Biały ma większy przekrój, może pd niego podłączyć wejście ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Filipson    0

Duże korki w nowej to biały po lewej stronie i czerwony po lewej... W starej miałem podłączone pod te po lewej stronie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk212
      Witam mam jechać oglądać john deere 1640 z turem i jest taki problem, że nie działa tur i wspomaganie.Pan mówi, że wjechał do garażu i przestało działać. Co to może być? Jaki ewentualnie byłby koszt naprawy.
    • Przez Mircia26
      Witam!
      Może kto ma podobną prasę jak na zdjęciu. Mianowicie kupiliśmy ją niedawno. Nie ma ona żadnego sterowania elektrycznego, a pytanie dotyczy tego jak i kiedy zaczyna się wiązanie beli. Pan, który ja sprzedawał (handlarz) mówił, ze po ustawieniu wielkości beli na podstawie tych cyferek po lewej stronie wiązanie nastąpi automatycznie?? Ten sznurek, który też jest do startu wiązania służy tylko wtedy gdy np bela jest mała a my skonczyliśmy prasowanie i chcemy pozbyć się tego co jest w prasie?? A jak jest? nie wiem w książce zakupionej na OLX nic o tym nie ma a i jej jakość kiepska. Ktoś ma taką prasę ? Też bez sterownika czy jak to nazywają. Proszę o pomoc

    • Przez AchimR
      Wiele modeli John Deere, a zwłaszcza seria 6x30 i 7x30 hałasuje po rozruchu na zimnym silniku. Hałas jest metaliczny i wiele osób słyszało już "tak musi być" lub "ten model tak ma". Specjaliści od wgrywania gotowych map twierdzą tak samo ale...
      "Ten model tak ma" to niestety prawda, ale tak nie musi być!

      Miałem o to zapytania już chyba rok temu, ale nigdy nie było dość czasu żeby przeanalizować mapy i załatwić temat. Dodam tylko ze w UK, Finlandii i innych krajach z zimniejszym klimatem, "naprawa" tego klekotu to standard! Mało tego zabieg ma pozytywny wpływ na układ smarowania - ale to na samym końcu mojego postu.
      Jeżeli ktoś zna angielski to polecam lekturę artykułu niemieckiej firmy "FEV Motorentechnik GmbH", która dość wnikliwie zbadała to zjawisko i jego źródło.
      W dość dużym skrócie - na metaliczny klekot zimnego silnika diesla po rozruchu wpływa: jego temperatura, temperatura powietrza w dolocie, ciśnienie na szynie CR i początek kąta wtrysku. Poniższa tabela pokazuje jaki wpływ te 4ry parametry maja na jakość spalin (węglowodór i tlenek węgla). Po wykresach z niebieskimi kropkami widać, że największą redukcję hałasu można uzyskać opóźniając początek kąta wtrysku, niestety cierpi na tym jakość spalin ... chyba, że podniesiemy odrobinę ciśnienie na szynie CR i wszystko wraca do normy. Zimny silnik pracuje ciszej, nie dymi ani na biało ani na czarno.
      Nie trudno się domyślić, że JD dość znacznie wyprzedził początek kata wtrysku by zredukować emisje i tłumaczy się klientom, że ten model tak ma.

       
      Dla porównania pokazuję mapy początku kata wtrysku CNH i VW.
      CNH dla zimnego silnika ma początek kata wtrysku na -10stopni, potem ta wartość rośnie do -4stopni, a nawet do 0

      W VW mamy podobnie -8stopni rosnące do 0stopni


      A teraz John Deere 6930 Premium - w dolnym prawym rogu na czerwono jest wartość 14 - jest to maksymalna wartość początku kąta wtrysku zapamiętana przez komputer diagnostyczny na standardowym programie (specjalnie go nie wyłączałem, żeby to pokazać) i po zmianie mapy sterownika silnika jest już -10stopni i metaliczny klekot jest już cichszy! Cala operacja nie ma żadnego wpływu na odpalanie ciągnika czy jakiekolwiek dymienie na zimnym.


      W mapach i w programie diagnostycznym widzimy wartości dodatnie - jest to liczba stopni wału przed górnym martwym punktem (GMP). Ja z przyzwyczajenia używam "-" (minus) dla wartości kąta przed GMP i "+" (plus) dla wartości kąta za GMP.

      Jest jeszcze jeden dość pożądany efekt uboczny tej modyfikacji.
      Zasadniczo, aby zwiększyć moc silnika trzeba zwiększyć dawkę, ale cokolwiek będzie wtryśnięte +7stopni za GMP zamienia się w czarny dym i wysoką temperaturę spalin, dlatego ci którzy wiedzą o co chodzi modyfikują też mapy początku kąta wtrysku, ale hamownia pokazuje, że jeżeli początek kąta wtrysku będzie zbyt wczesny to maleje moment obrotowy, jest to logiczne, bo moment obrotowy pcha tłok do góry, a zbyt wczesny zapłon przed GMP pcha go w dół, przez co wytraca energię, a w najgorszym wypadku, po prostu wygina korbowód i robi dziurę w bloku.
      Wracając po pozytywnego efektu modyfikacji opóźnienia kąta wtrysku na wolnych obrotach - oprócz lepszych wrażeń akustycznych mamy lepsze smarowanie panewek na zimnym silniku.
    • Przez PronarekP5
      Witam kolegów , kupiłem Case CS 110 , ciągnik miał problemy przy odpaleniu na zimnym silniku poniżej temparatury na zewnątrz 0* , i był na moje oko mulowaty trochę ,  i od tego się zaczęło ... Wymontowalem pompę wtryskową i poszła do sprawdzenia , pompa ok wszystko elegancko , ale teraz problem z ustawieniem jej ponownie , ustawiałem wg. znaków i blokaz ciągnik za Chiny nie odpali dymi jak wściekły i nic , czyli nie to miejsce , cechy na pompie ok , blokada na kole zamachowym , i nic , nawet był na GMP ustawiony i pompa na cechy i nic, różne kombinacje były próbowane , i nic , czy ktoś z was ma skuteczny patent na zamontowanie i ustawienie pompy wtryskowej w silniku sisu ? 
    • Przez JDServis
      Witam mam z problem z zestawem wskaźników nic mi nie wyświetla załączam film z usterka podświetlenie działa nie pokazuje mi obrotów stanu paliwa temp płynu 

      VID_20190216_135155.mp4
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.