Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mojej Renówce coś zaczęło dolegać, na biegu jałowym zauważalne są delikatne skoki obrotów silnika, niewielki co prawda bo o około 20-30 obrotów. Ponadto jak silnik jest zimny to obroty utrzymują się lekko powyżej 700, zaś jak się rozgrzeje w pracy to na biegu jałowym spadają do okolicy 600. Sprawdzane filtry przewody i wszystko i nic nie widać, pompka paliwowa też wymieniona. Zaczeło się robić też tak, że w czasie transportu nie miał siły jechać, powoli się wkręcał na obroty, a lekka górka i pustych przyczep nie miał siły w  ciągnąć. Miał ktoś podobne objawy i jest w stanie coś doradzić.? 

Opublikowano

sprawdzane filtry, a wymienione na nowe?

jak nigdzie się nie poci, to pompa się kończy.

na początek dokładnie posprawdzaj przewody paliwowe. zwłaszcza ssące bo tam wycieków nie widać, a powietrze zasysa

Opublikowano

Witam , mam podobny problem jak maly2000 w Reno 103 14 tylko że pompa wróciła z regeneracji bo ukręciła się głowica włożyłem i na luzie i wciśniętym sprzęgle ma wysokie obroty tak koło 1100, zdjąłem pręt od gazu i nadal ma wysokie cofnąłem śrubkę i nadal ma wysokie , co może być przyczyną pomoże ktoś bo pompiarz twierdzi że musi być wszystko dobrze.

Opublikowano
u mnie okazało się że winna jest pompa paliwa, porostu stanął i koniec. pompa po regeneracji, został aby stary korpus, jakiś czas temu musiało być paliwo z wodą, koszty wyszły trochę lepiej jak 3500.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v