Ist

Zetor 7211 uszczelka pod głowicą

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ist    21
Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ist    21
Niestety czas nagli i jesli jutro tego nie skończę to zostanie mi to rozsiać dopiero po siewie albo za rok (siewka pożyczona) :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mds212    454

Sytuacja wyglada tak, 2 lata temu zaczał kapać płyn miedzy 3 a 4 głowicą, okazał sie brok,głowice zostały zdjete i przy okazji zostały zregenerowane kompletnie zawory tulejki wtryskiwacza itp Mineły 2 lata i znowu zaczał kapać plyn teraz miedzy 2 i 3 glowica i 3 i 4. Czyzby znowu broki wywalilo i to na 2 głowicach w podobnym czasie?

Edytowano przez mds212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2018 o 20:46, mds212 napisał:

Sytuacja wyglada tak, 2 lata temu zaczał kapać płyn miedzy 3 a 4 głowicą, okazał sie brok,głowice zostały zdjete i przy okazji zostały zregenerowane kompletnie zawory tulejki wtryskiwacza itp Mineły 2 lata i znowu zaczał kapać plyn teraz miedzy 2 i 3 glowica i 3 i 4. Czyzby znowu broki wywalilo i to na 2 głowicach w podobnym czasie?

Problem tkwi w powieszchni głowic a blokiem rozkręcaj silnik blok do szlifu i głowiczki wyruwnaj powieszchnie. I uszczelki kup z miedzią ważne rzeby nie była pogięta za dużo bo na sklepie to walają tym jak chcą  i kolejność dokręcania głowic musisz znać oraz siłę docisku w Nm niutono metrach to jest ważne 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    2861
18 minut temu, PiotrKozikowski napisał:

Problem tkwi w powieszchni głowic a blokiem rozkręcaj silnik blok do szlifu i głowiczki wyruwnaj powieszchnie. I uszczelki kup z miedzią ważne rzeby nie była pogięta za dużo bo na sklepie to walają tym jak chcą  i kolejność dokręcania głowic musisz znać oraz siłę docisku w Nm niutono metrach to jest ważne 

:D Cie jasny piorun, tak to jest jak chłopcy w szkole się nie uczą tylko opowiadają sobie o traktorach.   Aleś mu k**wa doradził, toż on ma tylko problem z brokami w głowicy.   xD

Edytowano przez Sean
  • Haha 1

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    454

Dokladnie problem tkwil w brokach ale jak juz zdjete byly glowice to profilalktycznie zostaly splanowanei wsio śmiga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez siwykn2
      Witam mam zetora 7245 i od jakiegoś czasu występuje dziwny problem chyba ze skrzynią.  Przy cofaniu po przejechaniu kilku,  niekiedy kilkunastu metrów słychać huk nie potrafiłem stwierdzić skąd więc przy wymianie sprzęgła rozebralem skrzynie. Ale nie widać żeby tam cokolwiek było nie tak . Dodatkowo jeśli zepnę napędy że ciągnie też przód to problem nie występuje.  Może ma ktoś jakiś pomysł co może być problemem?
    • Przez Blusik
      Witam
      posiadam beczkę ocynkowana BR4A z PRL-u
      chcialbym zakupić uszczelki do niej może ktoś posiada. Bo robiłem sam ale tez się rozciekły a beczka Zbiera deszcz a na Allegro nigdzie uszczelek nienawidzę do niej
       
      pozdrawiam
    • Przez klakiergsi
      Witam.chciałbym opisać mój problem z zetorem proxima 90 2014 rok. A mianowicie po pięciu latach użytkowania i 1500mtg remont silnika.pierwszą objawą był dziwny gwizd silnika i to nie Turbo ale okazało się że wałki wyważające silnik.przy okazji wymienili pierścienie na tłokach bo troszkę dmuchał odmą no i sprzęgło bo ciężko się zmieniało biegi.czyli ciągnik rozebranyna dwie części....co wy o tym myślicie...? Z czego i jak oni robią te ciągniki!dodam że zetor pracował z turem i nie wykonywał ciężko prac i był ciągnikiem pomocniczym w gospodarstwie.
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj