Ist

Zetor 7211 uszczelka pod głowicą

Polecane posty

Ist    19
Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ist    19
Niestety czas nagli i jesli jutro tego nie skończę to zostanie mi to rozsiać dopiero po siewie albo za rok (siewka pożyczona) :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mds212    295

Sytuacja wyglada tak, 2 lata temu zaczał kapać płyn miedzy 3 a 4 głowicą, okazał sie brok,głowice zostały zdjete i przy okazji zostały zregenerowane kompletnie zawory tulejki wtryskiwacza itp Mineły 2 lata i znowu zaczał kapać plyn teraz miedzy 2 i 3 glowica i 3 i 4. Czyzby znowu broki wywalilo i to na 2 głowicach w podobnym czasie?

Edytowano przez mds212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2018 o 20:46, mds212 napisał:

Sytuacja wyglada tak, 2 lata temu zaczał kapać płyn miedzy 3 a 4 głowicą, okazał sie brok,głowice zostały zdjete i przy okazji zostały zregenerowane kompletnie zawory tulejki wtryskiwacza itp Mineły 2 lata i znowu zaczał kapać plyn teraz miedzy 2 i 3 glowica i 3 i 4. Czyzby znowu broki wywalilo i to na 2 głowicach w podobnym czasie?

Problem tkwi w powieszchni głowic a blokiem rozkręcaj silnik blok do szlifu i głowiczki wyruwnaj powieszchnie. I uszczelki kup z miedzią ważne rzeby nie była pogięta za dużo bo na sklepie to walają tym jak chcą  i kolejność dokręcania głowic musisz znać oraz siłę docisku w Nm niutono metrach to jest ważne 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1551
Napisano (edytowany)
18 minut temu, PiotrKozikowski napisał:

Problem tkwi w powieszchni głowic a blokiem rozkręcaj silnik blok do szlifu i głowiczki wyruwnaj powieszchnie. I uszczelki kup z miedzią ważne rzeby nie była pogięta za dużo bo na sklepie to walają tym jak chcą  i kolejność dokręcania głowic musisz znać oraz siłę docisku w Nm niutono metrach to jest ważne 

:D Cie jasny piorun, tak to jest jak chłopcy w szkole się nie uczą tylko opowiadają sobie o traktorach.   Aleś mu k**wa doradził, toż on ma tylko problem z brokami w głowicy.   xD

Edytowano przez Sean
  • Haha 1

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    295

Dokladnie problem tkwil w brokach ale jak juz zdjete byly glowice to profilalktycznie zostaly splanowanei wsio śmiga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez ZeTuR_7011
      Cześć wymieniał ktoś siłowniki w zetorze 7211 w szyberdachu bo za bardzo nie mam pomysłu na wyjęcie ich. Czy do tego trzeba rozcinać podsufitke?
    • Przez Karol19891989
      Witam, posiada ktoś Zetora 4340, pytanie mam jakie posiadacie kola, kupiłem takiego i posiada obecnie z tyłu 13,6 r36 a z przodu 11,2 r24, chciałbym te z tyłu zmienić na szersze ale nie wiem jakie dobrac, czy 16,9 r 28 będą pasować żeby się napęd zgrywal
    • Przez OsiolKUMURUN
      Jestem po wymianie synchronizatorów w swoim zetorze i początkowo po skręceniu wszystko chodziło elegancko ale dziś natrafiłem na problem, mianowicie po przesunięciu wajchy półbiegów z najwyższego na średni silnik zaczął się dławić, zareagowałem puszczając gaz i ciągnik zgasł. Problem występuje cały czas nawet gdy nie ma załączonego biegu i dotyczy półbiegu pierwszego i drugiego. Podczas rozpoławiania wymieniłem taśmę, która wyregulowałem trzema śrubami, wymieniłem też manszet na tłoku który napina taśmę, kosza wzmacniacza nie rozbierałem, wałek przekaźnika działa. Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Keben123
      Witam , czy da coś zmiana oryginalnego  tłumika Zetora 8540 Turbo  na rurę nierdzewkę ? Bo słyszałem że doda to więcej mocy i traktor jest żywszy czy jest to prawda ? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj