Rolnik117

Valtra T 133- Temperatura silnika

Polecane posty

Rolnik117    1

Witam mam problem bo niewiem czy nie mam za dużej temperatury w valtrze t 133 bo jak długo ciągnik chodzi w obciążeniu to wzkazowka przepolawia się w stronę czerwonego, jak wzkazowka powinna się znajdować 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113
51 minut temu, Rolnik117 napisał:

Witam mam problem bo niewiem czy nie mam za dużej temperatury w valtrze t 133 bo jak długo ciągnik chodzi w obciążeniu to wzkazowka przepolawia się w stronę czerwonego, jak wzkazowka powinna się znajdować 

dopóki nie dotknie czerwonego jest ok nawet troszkę za jeszcze w normie  mam 3 valtry 0 problemów jedyna marka zasługująca na swoją cenę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

w valtrach zazwyczaj ciężko jest zagrzać do czerwonego, u mnie zawyczaj max to wskazówka poziomo, czyli niewiele ponad niebieskie

Edytowano przez PATr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    184
umyj delikatnie chlodnice tak zeby kratek nie pogiąć lub przedmuchaj dobrą spreżarką bo pewnie masz zasygioną chłodnice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28742

Weź termometr i zbadaj temperaturę płynu, bez tego nie ma tematu. Może oszukuje wskaźnik, może czujnik, a może tak ma być. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
morze masz za mało chłodziwa albo jakiś przeciek bo to niemorzliwe zeby Valtra sie zbepsula

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28742

Chłopie pisałem już wcześniej, wystarczy termometr wsadzić do chłodnicy czy zbiornika wyrównawczego, nie wiem co tam jest. Zbadaj temperaturę płynu chłodniczego i wszystko będzie wiadomo. Do 100-110st. Jest ok, powyżej słabo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113
14 godzin temu, Rolnik117 napisał:

Macie zdj też tyle macie? 

Screenshot_20180802-233216.jpg

patrząc na wskaźnik dużo weź się spręż zmierz temperaturę ale nie jak napisał kolega w zbiorniku  wyrównawczym tylko w chłodnicy  (zaniedbasz przegrzejesz i będzie płacz ) na forum nikt za ciebie tego nie zrobi . możesz oczywiście skalibrować czujnik wykręcając z bloku  włóż do czajnika (oczywiście podłącz do masy i zegara ) włącz grzanie i obserwuj z termometrem i już wszystko wiesz  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28742

Dla jasności: napisałem żeby włożyć termometr do chłodnicy lub zbiornika wyrównawczego, bo nie wiem jak jest w tym ciągniku, czy chłodnica ma korek lub jakikolwiek inne miejsce do wsadzenia termometra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28742

A ile masz, bo jak na razie to od tygodnia tylko pytasz, a nic nie robisz. Ale skoro tak to wg. mnie jest ok, bo przez tydzień to już nie byłoby co zbierać z silnika, chyba że postawiłeś i czekasz aż ktoś ci przez internet zmierzy temperaturę i wyda opinię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik117    1

No dobra zaraz pojadę na pole to zmierze, ale jeszcze doradzcie czemu jak już temperatura wlezie ponad połowę to tylko wystarczy kilku sekund przerwy i temperatura wraca na środek <

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
morze jakiś bedpiecznik sprawdz pod kierownicą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28742

Jaki bezpiecznik,od czego? Równie dobrze może sprawdzić czy ma powietrze w kołach, zaszkodzić nie zaszkodzi, pomoc też nie pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalin84    0

Mam T133 hi tech a chce kupić przyczepę samozbierająca a one są na hydraulice ls jak rozwiązać te połączenie? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalin84    0

Przyczepa z Ls ma 3 węże od ls cienki gruby powrót i normalny taki jak mam w ciągniku. Mam 4 sekcje na dźwigniach i wolny spływ ale standardowe gniazdo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113

Podniesienie ciśnienia na przewodzie Ls powoduje spadek wydajności pompy ciągnika aż do optymalnego obciążenia mając w ciągniku zawór wydatku możesz wyeliminować podłączenie ls . Jeśli nie masz regulacji wydatku to możesz dać dodatkowy przelew z regulacją na zasilaniu chociaż na 99% zawór taki jest w przyczepie po prostu olej będzie miał wyższą temperaturę z uwagi na ciągłe tłoczenie.Mam N-kę ze zmiennym wydatkiem ale prawdę mówiąc nawet nie patrzyłem czy jest wyjście na Ls . Podobnie montując ładowacz można podłączyć przez Ls (specjalny rozdzielacz ale można i stanarowy i działa normalnie ) Niekiedy wymagane jest usunięcie krócca z zaworu jeżeli nie stosujemy Ls

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stepek93    16

Hitech nie ma pompy o zmiennym wydatku hydraulicznym więc nie ma tak zwanego 'ls'. Niewiem jaka przyczepę chcesz kupić, ale dziś większość maszyn jest dostosowana do pracy z ciągnikami o hydraulice ze stałym i zmiennym wydatkiem. Przy bloku zaworowym maszyny masz pokrętło, którym 'przestawiasz' maszynę na 'ls' lub 'open centre'. Jeśli masz hitecha i to przekręcasz pokrętło na to drugie ustawienie, wpinasz zasilanie i powrót maszyny w jedną parę hydrauliki, dajesz stały przepływ oleju a złącze 'ls' pozostaje nie wpięte. Taka mała uwaga - powrót oleju z maszyny radzę wpinać w wolny spływ ciągnika . . . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalin84    0

I to jest wyjasnienie prosto i na temat. Dzięki. A przyczepy szukam tak koło 100 tys. to są takie od 2008 roku to wszystkie mają ls. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kubakar117
      Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.
    • Przez krzysztoffo
      Witam. jakie są wasze opinie na temat valtry z serji M .Czy wszystkie te ciągniki mają tylko po 4 cylindry,i jak z ich awaryjnością ?
    • Przez zet9540
      Witam interesuje mnie ciągnik Valtra N114 , zna ktoś może opinie na temat tego ciągnika ( Awaryjność , komfort itp ).
    • Przez pawelns88
      Witam proszę o pomoc ktory traktor z wyżej wymienionych wybrac? Wszystkie z amortyzacja osi i kabiny przednim tuzem i wom ceny case 328 claas 350 mf 362 i valtra 355 będę bardzo wdzieczny 
      Case puma skrzynia 19x6 50KPH opony przod 540 tyl 650 38 Firestone wom 540 540eco i 1000 ,Claas skrzynia 24/24 50 KPH540 540eco 1000eco 1000 opony 540 650 38 Trelleborg, Mf skrzynia dyna 6 24/24 50KPH 540 540eco 1000 1000eco opony 540 600 38 losowe, Valtra skrzynia 30/30 40KPH 540 1000 1000eco opony 540 650 Trelleborg silnik 7.4l 
       
    • Przez Maniek24240
      Witam wszystkich, chciał bym was prosić o pomoc w doradztwie nowego ciągnika do mojego gospodarstwa , miał by to być nowy ciągnik z turem i tuzem + wom, ciągnik będzie jako główny na gospodarstwie 60 ha + dodatkowe usługi , rozmyslam nad Valtra, John Deere i New Hollandem.Moc miedzy 150-170 KM.Prosił bym o pomoc w doradztwie bo nie wiem jak tam teraz spisują się te nowe maszyny. Z góry dziękuję .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj