Halex

Holowanie John deere bez oleju w skrzyni

Polecane posty

Halex    1

Witam wywaliło nam cały olej ze skrzyni przez siłownik w prasie. Ciągnik stoi kilometr od domu czy mogę go holować dodam że to John deere 6830P skrzynia AutoQuadPlus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektro2015    89
Lepiej laweta kilometr to niby nie dużo ale brak smarowania to ryzyko uszkodzenia i nie słuchaj jak ktoś Ci napisze że holuj śmiało bo może nie wyjdzie to odrazu ale później brak oleju może wyjść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

A jaki to problem kupić olej i po prostu go wlać? No tak... Sobota godzina 23... Siedź i pilnuj. Wieśparty dziś nie bedzie ;D

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    98
Nie wiem czy holowałbym nawet 60 -sitke bez oleju a co dopiero nowszy ciągnik. Laweta kosztuje 300 do 500zł więc kwota do ewentualnej usterki jest symboliczna

-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2647
jak przez siłownik w prasie to dolać chyba żaden problem..Choć jak kolega napisał 60 litrow i nie zauważyłeś że leci? toz to małe jezioro oleju się musiało zrobic.Zreszta ciągniki z tymi bardziej skompikowanymi skrzyniami to się do cholowania za bardzo nie nadają.Znajomy ma nh taka wlepkę że jest zakaz holowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113
12 godzin temu, Halex napisał:

Witam wywaliło nam cały olej ze skrzyni przez siłownik w prasie. Ciągnik stoi kilometr od domu czy mogę go holować dodam że to John deere 6830P skrzynia AutoQuadPlus

holowanie odpada prawie wszystkie nowe skrzynie są smarowane ciśnieniowo- zakładam że świeci kontrolka ciśnienia. Jeśli nie świeci to można holować z włączonym silnikiem  ale to teoria ja bym go nie holował przywiąż na noc psa i kup w poniedziałek olej   lub laweta 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mezik0    64
szczerze to nie wiem jak u was ale u nas w okolicach to agromy i punkty sprzedaży mają dyżury ewentualnie jak coś potrzeba to dzwonisz i przyjeżdża żeby otworzyć w sezonie nawet i nocki mają więc można gdzieś kupić
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    78
tez mam 6830P i w instrukcji jasno pisze ze holować można tyle żeby odkręcić wał napędu i skrzynia oraz rewers na luz
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halex    1
21 godzin temu, lukasz0920 napisał:

Nie zauważyłeś jak wywaliło ponad 60 l?

W nocy ciężka sprawa ci powiem ;) wydajność pomy duża gruby wąż więc olej poszedł w jakieś 10 minut prasowania 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez Arasowsky
      Cześć! Mam we Władimircu T-25 pompę wtryskową z C-330 i nie bardzo wiem jak wymienić olej w pompie wtryskowej, bo to mój pierwszy ciągnik.
      Czy wlew oleju jest w tym miejscu co zaznaczyłem 2 na zdjęciu?
      Pod numerem 1 jest bagnet sprawdzający poziom?
      Gdzie jest spust? Z prawej czy z lewej strony?




×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj