Sadownikx2

Ursus 2812 kopci i bluzga olejem

Polecane posty

Sadownikx2    6

Witam.

Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.

Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.

Ubuło ~0.5 litra oleju.

Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.

Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.

Talerzowane było na 1H.

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemekuliski    126
jak w pracy z 3p olej bagnetem wywaliło to cały silnik był do roboty łącznie z wałem więc nie ma co gdybać sprawdziłeś ciśnienie oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadi77    317

po co cisnienie oleju, tam skonczyly sie tylko pierscienie na tlokach

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    6

Kontrolka od ciśnienia oleju nie świeciła się.

 

A i przy odpalaniu czy na ciepłym czy na zimnym jest chmura śmierdzącego dymu.

Przebieg orginalny  2339mth.

Kupiony był z fabryki w 1998.

 

Edytowano przez Sadownikx2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    321
jak wygląda rura między filtrem a kolektorem? 100% pierścienie i 50% tuleje i tłoki

Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Pewnie zgniła rura od dolotu i zjadło silnik. Norma w tych ciągnika bo rozlane paliwo leje się na rurę pomiędzy filrem a kolektorem a przez maskę jej nie widać. Podmiana pierścieni nie da nic, trzeba robić kapitalke.

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    6

Filtr powietrze mówili,że był czyszczony raz na 2-3 lata co jest normalnie skandaliczne.

Z tą  rurą to bardzo możliwe bo paliwo leje się po całym silniku.(Właśnie co z tym zrobić,są jakieś lepsze korki).
Nie widać aby ubywało płynu chłodniczego.

Idę zobaczyć rurę dolotową.

Ja filtr powietrza czyściłem tydzień temu i nalałem nowego oleju.

 

Rura wygląda na szczelną.(Z tej strony co ją widać)?

Edytowano przez Sadownikx2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    6

Ale wtedy powinno chyba przybywać oleju a nie ubywać?

Rura wygląda tak.

IMG_20180726_181219.thumb.jpg.58108653601a6055b822d7d80f514f66.jpgRura wygląda tak.

IMG_20180726_181305.jpg

IMG_20180726_181226.jpg

Edytowano przez Sadownikx2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Rura gnije najczęściej od strony silnika lub od dołu.Tak czy siak głowica do ściągnięcia na początku, albo nałapało brudu i zjadło tuleje albo popękały pierścienie/tłoki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    321
tylko ty zrobiłeś zdjęcie górnej rury wody, a rura powietrza jest pod maską z lewej strony, stojąc z przedu ciągnika

Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    6

A notoryczna jazda na niskich obrotach (bez gazu),lub zmienianie biegów z 2 na 4 na małym gazie,ruszanie pod górek bez gazu mogła drastycznie skurić żywnotność silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Nie wiem po co tam filozofujesz, zdejmują czapę bo i tak zdjąć musisz to się przekonasz co się stało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    6

Walneło ta pompka od paliwa i nalało paliwa do oleju i było 12 litrów oleju z paliwem w silniku to kteórędyś musiało wywalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj