manul090

Class Europa 4.270D nie pali

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
manul090    0

Przed remontem kombajn palił olej przez co szedł niebieski dym. Po wymianie pierścieni i uszczelki pod głowicą wcale nie chce zapalić co może być przyczyną nie zapowietrza się . Z wlewu oleju jest przedmuch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

już zapaliłeś , a nie zapowietrza się to co znaczy już chodził po naprawie ? A że przedmuch jest to normalne jak nie chodził jeszcze bo pierścienie muszą się dopasować 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miałem europe. bolączką tego modelu był zaworek zwrotny w pompce zasilającej. kombajn nie palił, sam gasł, zapowietrzal się, obeszłem pompkę zasilająca i bez pośredników do pompy zamontowalen pompkę elektryczna,a po drodze jeszcze dodałem filtr, i kilka lat pochodził tak jeszcze.
dodam że nigdzie nie można było dostać tych części, lecz było to co najmniej 10 lat temu

Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9227

U mnie bolączką był rozlutowany przewód między pompką a odstojnikiem, ciężko było dojść, że to on. Dopiero po rozebraniu całego układu zasilania i przedmuchaniu wyszło, że głowiczka się obruszała na przewodzie. Teraz jest założony filtr wstępny plastikowy przejrzysty przed pompka zasilającą. Pompkę ręczną można dostać, całość - nie wiem, nie szukałem.

Co do odpalania - pompa paliwowa na sucho nie poda ciśnienia, trzeba ją odpowietrzyć najpierw pompką ręczną aż przestanie lecieć powietrze, potem śrubka bodajże na klucz 6 albo 7 i na końcu luzujemy jeden przewód od wtryskiwacza  i kręcimy aż silnik załapie. Odpowietrzenie nawet z pustego zbiornika zajmuje max 5 minut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez przemekk800i
      witam
      chciałbym sie dowiedziec dokładnie jakie sa róznice miedzy tymi modelami wiem ze rc jest zmocniona czy to tylko taka róznica? a jaka jest róznica miedzy 360 a 365?  
      i jeszcze jedno jak jest z serwisem tej presy skąd bierzecie czesci z serwisu? i jak wygląda cenowo cześci do niej jakis przykład.
    • Przez gameplayakiho
      Witam.
      Zastanawiam się na zakupem ciągnika i mam problem z wyborem między Claasem Arion 430 oraz Valtra A114 lub N104
      ewentualnie New Holland T5.
       To będzie mój główny ciągnik więc zależy mi na wytrzymałości tego ciągnika dlatego moje pytanie który ciągnik był by najlepszy  w przedziale 100-120 KM
    • Przez ONA77
      Jak w temacie.  New holland td 5030 pali bezpiecznik od gniazda zasilania. Ktoś ma jakiś pomysł w którym miejscu szukać??
    • Przez artur04c
      Witam, Mam Claasa Airiona 640 i zauważyłem ze sam z siebie kręci się wałek odbioru mocy z tyłu choć jest wyłączony, jak go zahamuje to niby stoi ale po czasie lub po ponownym uruchomieniu silnika znów się kręci. Sytuacja jest wredna bo jak jadę z opryskiwaczem to mi zaczyna wałek kręcić i podczas transportu wiadomo co sie dzieje. Jakieś porady ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj