Skocz do zawartości
marcin3060

MF 38 Brak sterowania! o co chodzi?

Polecane posty

marcin3060    0

Witam zakupiłem niedawno MF  38 . po 10 ha koszenia mam problem ze sterowaniem hydrauliką .  gdy kombajn jest świerzo odpalony działą wszystko bez  zarzutu podnosi heder, motowidła, rozkłada rure. jednak po pewnym czasie  podczas koszenia  przestaje działać . motowidła nie podnoszą ewentualnie  po przyciśnieciu podnoszenia opadają, heder tak samo po  przyciśnieciu podnoszenia opada  ciśnienie z układu na zegarze  spada. rura sie nie rozkłada .jednak po pewnym czasie zaczyna działać   i jest wszystko normalnie i po 5 min znowu działa  i 5  min znowu  nie działa . i tak cły czas . ewentualnie po zgaszeniu  i odłączeniu prądu na jakieś 10 min. znowu działą jak na początku  po pzekoszeniu troche znowu działą i nie działą . co jest gdzie szukać problemu ? miał ktoś taki problem ? z góry dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcik1207    13
Sprawdź i wyklucz wszystkie mechaniczne usterki np. naciąg pasków klinowych pompy(nie wiem jak masz rozwiazany napęd pompy), klin na kole pompy itp. Jeśli wszystko ok to sprawdź ciśnienie jakie wytwarza pompa. Objawy wskazują na zużycie pompy, na rozgrzanym oleju nie wytwarza odpowiedniego cisnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    228

Dziwne by było jakby to była wina pompy bo jeśli wszystko działa na zimnym to na rozgrzanym działało by może slimaczym tempem ale powinno podnosić napewno nie opadac. Może jest jakiś zawór który się zacina i puszcza olej na przelew. W rozdzielaczu powinny być możliwośći sterowania ręcznego cewek jakimś drutem, wkretakiem wciskasz guzik w środku cewki. Sprawdź jeśli będzie działać to elektryka.


Dostarczam wapno nawozowe  głownie z kopalni Kieleckich weglanowe Morawica  i z magnezem Radkowice. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kukiteam    1

Sprawdź najpierw filtr oleju hydraulicznego . Zapchany filtr daje podobne objawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyfendt    3

Jest to typowy obaj uszkodzonego czujnika ciśnienie oleju. Konstruktorzy zabezpieczyli maszynę przed niepowołanym uruchomieni hydraulik na zgaszonym silniku lub aby nikt nie przeciąży  rozrusznika podczas uruchamiania silnika.

Czujnik ciśnienia oleju posiada 2 obwody z których jeden pokazuje ciśnienie w komputerze a drugi jest od kontrolki zaniku ciśnienia smarowania.

Jeśli kontrolka zaniku smarowania silnika cały czas Ci się pali to to jest ten typowy problem.Ewentualnie może być to też problem w instalacji elektrycznej, zwarcie do masy przewodu do przekaźnika zabezpieczającego, problem od przełącznika zabezpieczenia hydrauliki do centrali elektrycznej lub coś podobnego.

Jeśli potrzeba czujnika ciśnienia to dysponuję akurat takim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin3060    0

Dla kogos kto by mial podobny problem to sprawa miala sie tak : przy rozdzielaczu glowny ( tym przy silniku) sa dwa elektrozawory  na jednym z nich cewka nie byla dokrecona ewentualnie sie poluzowala. Doslownie o 1mm albo i nie . Wystarczylo docisnac cewke i wszystko ok . Dziekuje za wypowiedzi innych uzytkownikow i probe pomocy . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xxpresso
      Witam, mam problem z chłodzeniem, sprawdzona pompa, sprawdzony termostat. Co może być przyczyną? Proszę o pomoc?
    • Przez nowalkopol
      Tak jak w temacie: Casa MX 110 brak jazdy do tyłu (do przodu działa ) po przełożeniu rewersu na jazdę do tyłu zapala się kontrolka na tablicy lecz nie ma żadnej reakcji ciągnika. Podnośnik oraz WOM działają. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny problemu? Ktoś już miał taką przygodę?
    • Przez Macias1221
      Witam  mam problem zniknęły mi światła w aresie 616RZ z 2002r. trik jest taki ze czasem się pojawią na chwile. Myślałem że jest to wina włącznika mocno się na grzewał gdy światła były włączone, wiec go wymieniłem ale problem  nie zniknął. Sprawdziłem  też bezpieczniki i wszystkie są w porządku,  przekaźniki tez nie wyglądają na wypalone i nie wiem gdzie szukać proszę o pomoc może ktoś miał podobny problem
    • Przez tomiis
      Witam,
      Mam problem z lewym hamulcem w john deere 6400, po wymianie pękniętej rurki lewe koło nie hamuje. Lewy pedał jest miękki. Jak poprawnie odpowietrzyć ten układ? Po kilku próbach brak hamulca  A może macie inne pomysły co może być przyczyną. 
    • Przez dawid199303
      Witam, w moim MF 3095 mam brak lewego kierunkowskazu, jak włączę lewy to przerywacz burczy a kontrolka się pali zamiast mrugać a w lampach nic nie ma. Na awaryjnych kontrolki obie mrugaja a w lampach tylko prawa strona. Co może być powodem. Masy sprawdzałem przeczyscilem i dalej bez zmian
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.