Polecane posty

tepe71    0

Witam

Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

obawiam się że masz układ zalany dotem, lub wcześniej tam był.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

uszczelniacze pompki i tłoczyska zalać dextron 2


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tepe71    0
23 godziny temu, piotrbm_211320 napisał:

uszczelniacze pompki i tłoczyska zalać dextron 2

Dzięki za podpowiedź :)

Czy masz na myśli jakieś tłoczysko wewnątrz mostu uruchamiające hamulec?

Z tego co na tą chwilę udało mi się odkryć to to że płyn z pompek hamulcowych (ten który jest u mnie wlany ma kolor zielony) przewodami trafia do hydraulicznego wzmacniacza siły hamowania i stąd wychodzą przewody do hamulców. Teraz nie wiem czy w tych przewodach jest nadal płyn hamulcowy, czy może olej z układu hydraulicznego? Czy mogły więc paść też uszczelnienia we wzmacniaczu? Kolor mojego płynu jest zielony i jest łudząco podobny do R3, ale wyszperałem  w internetach że są też oleje płyny hamulcowe w kolorze zielonym np. LHM PLUS z Totala. Jak stwierdzić więc czy to R3 czy tego typu olej? Jest to w ogóle możliwe organoleptycznie? Podłączyłem też manometr do wyjścia hydraulicznego hamulców przyczepy. Po rozgrzaniu się oleju hydraulicznego używając hamulca spiętego( nie dzieje się tak gdy hamuje się tylko na jedno koło) ciśnienie w układzie samoczynnie zaczyna wzrastać do około 30-40 atmosfer i się utrzymuje. Aby spadło należy zgasić silnik. Nie mam już pomysłu co dalej :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżeli masz booster to już wiadomo gdzie jest problem


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tepe71    0

W takim razie próbować samemu (ewentualna wymiana uszczelnień) czy od razu oddawać do serwisu? (jakiego?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szukaj serwisu
skąd jesteś ?

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no to będzie ciężko

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Tez mam podobny problem z hamulcami ale na razie tylko lekko przyhamowuje ciągnik ale na dłuższa metę trzeba będzie coś z tym zrobić. Jest możliwość tymczasowego obejścia tego wzmacniacza? Jak sie przyglądałem to może nawet była by możliwość bezpośredniego połączenia zasilania  z powrotem oleju ale czy to nie będzie miało wpływu na jakieś inne podzespoły ciągnika?  I czy jest sens regenerować te wzmacniacze czy szykować sie na wymianę na nowe ? Pacjent to Agrotron 6.05 96r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal1980    0

Witajcie

Odkopuję temat, dokładnie takie same objawy jak kolega @tepe71 mam w moim świeżo kupionym Agrotronie 6.00s. Wymieniłem wszystkie oleje, nie widziałem aby było zalane coś niezgodne z zaleceniami producenta. Kolega @piotrbm_211320 wspomina, że może to być związane z Boosterem ale nie do końca wiem jak się za to zabrać. Od czego powinienem zacząć? Może ktoś ma namiar na dobrego mechanika do Deutz-Fahr z okolic Lublina?

Edytowano przez Michal1980

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz problem z hamulcami czy sprzęgłem ?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal1980    0

Hamulce, w zasadzie mogę zacytować pierwszy post bo objawy są identyczne:
 

Cytat

Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deco1234    0
Dnia 15.07.2018 o 16:19, tepe71 napisał:

Witam

Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   

Cześć Koledzy. I jak znaleźć się przyczynę blokujących się hamulców. Mam podobny przypadek w swoim Agrotronie 4.85 blokuje mi się lewe koło jak zahamuje jak zaczynam ruszać po chwili puszcza bądź jak zgasze ciągnik. Dodatkowo jak nacisne oba pedały hamulcowe to słychać takie cykanie aż wężykami rusza od hamulców. Co to może być proszę o pomoc. Płyn wymieniłem na CHF 11s

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21
Dnia 12.04.2023 o 16:25, Deco1234 napisał:

Cześć Koledzy. I jak znaleźć się przyczynę blokujących się hamulców. Mam podobny przypadek w swoim Agrotronie 4.85 blokuje mi się lewe koło jak zahamuje jak zaczynam ruszać po chwili puszcza bądź jak zgasze ciągnik. Dodatkowo jak nacisne oba pedały hamulcowe to słychać takie cykanie aż wężykami rusza od hamulców. Co to może być proszę o pomoc. Płyn wymieniłem na CHF 11s

Ponawiam pytanie jak się zakończył problem bo wczoraj mi się  zdarzyło to samo? A te uszczelniacze w sile hamowania można gdzieś dostać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21

Witam podpowie ktoś co w agrotronie mi się porobiło z tymi hamulcami bo jak jest traktor zimny to są hamulce jak się zagrzeje to nie ma hamulca i pedał twardy jest proszę o jakieś rady bo traktor potrzebny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deco1234    0
Dnia 3.08.2023 o 08:06, sybiuszek24 napisał:

Witam podpowie ktoś co w agrotronie mi się porobiło z tymi hamulcami bo jak jest traktor zimny to są hamulce jak się zagrzeje to nie ma hamulca i pedał twardy jest proszę o jakieś rady bo traktor potrzebny

Cześć kolego. Jeżeli chodzi o uszczelniacze " wzmacniaczy hamulców" to znalazłem na zagranicznej stronie od 150-180 euro na jeden wzmacniacz. Narazie nie kupowałem bo zastanawiam się czy nie przerobić układu omijając te wzmacniacze hamulców. Poniżej strona internetowa na której znajdują się uszczelki

 https://www.baeder-automotive.com/en/repair-kit-suitable-for-mhv440011-for-mineraloil-ftebaeder-are-no-liable-for-repair-275559

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21
Dnia 27.08.2023 o 07:47, Deco1234 napisał:

Cześć kolego. Jeżeli chodzi o uszczelniacze " wzmacniaczy hamulców" to znalazłem na zagranicznej stronie od 150-180 euro na jeden wzmacniacz. Narazie nie kupowałem bo zastanawiam się czy nie przerobić układu omijając te wzmacniacze hamulców. Poniżej strona internetowa na której znajdują się uszczelki

 https://www.baeder-automotive.com/en/repair-kit-suitable-for-mhv440011-for-mineraloil-ftebaeder-are-no-liable-for-repair-275559

Witam napiszesz kolego czy udało Ci się zdiagnozować problem i czy udało się ominąć układ siły chamowania bo zamierzam też to zrobić tylko nie wiem jak 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kocik62
      deutz agrotron 6.30s wyświetla się blad FC i nie ma biegów
    • Przez rudinho11
      Pracowałem w polu i pojawił sie komunikat sprawdź elektryke/elektronike silnika ( w języku niemieckim) szukałem na forach niemieckich i naszych lecz nic nie znalazłem. Moze ktoś miał taki przypadek ? Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Harnas16
      Jaki zalać olej do silnika Renault 110-54 1997 rok :)
    • Przez kzt1736
      Witam, co wyświetla zaznaczony wyświetlacz w Deutz-Fahr Agrotron 6.30 tt30tt
    • Przez mateusz7745
      Witam po zimie próbowałem odpalić Deutz fahra agrotrona 4.90 i tutaj powstal problem ciągnik nie może odpalić, psikalem starterem zaczął zalapywac i zapalił klekoczac mocno zaraz zgasł . Dodam że rozkręcałem pompkę paliwowa ta napędzana paskiem i zmieniłem zawór zwrotny na nowy, ciągnik odpowietrzalem i nic to nie daje nie może bez plaka załapać nawet nie zadymi 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj