Polecane posty

Kierownik    436
Ok. Co byscie wybrali? Kto użytkuje jeden z tych modeli? JD interesuje mnie z autopowr. Jakie są plusy i minusy jednego i drugiego? Nie miałby to byc ciągnik główny, ale dobrze zeby z 4 skibowym polatał jak i z jakims agregatem uprawowo siewnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dacjan123    28
Polecam Fendta ale najlepiej jakbyś jednym i drugim pojezdzil troche i myślę ze byś juz nie miał dylematu
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    78
co john to john 😁 jak do pługa to nie ma się za bardzo nad czym zastanawiac. Co nie zmienia faktu że fendt jest bardziej uniwersalny, wygodniejszy może trochę ale za to i droższy ( choć teraz to kwestia dealerów) . Jeżeli ma to być ciągnik do transportu zbóż, prac zielonkowych to fendt bo tu wygra skrzynia vario ale jeżeli pół na pół z pracami polowymi to skłaniał bym się ku jd. Kwestia spalania to zależy od kierowcy- jezeli w jd nie przekroczysz 1950 obrotów to pali na poziomie innych marek ( wiem bo mam 3 zielone deery 😉)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczej Fendt będzie lepszym wyborem, lepsza skrzynia biegów i komfort na dużo większym poziomie. Na peleciarni w okolicy mają John Deera 6120M i 6120R i mówią, że ciągniki nie są złe ale ciągle wyskakują jakieś awarie mniejsze. 6120M ma koło 3000 mtg i już było wymieniane sprzęgło. Dodam że obydwa ciągniki pracują z ładowaczami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kierownik    436
u nas w gospodarstwie pracuje 6320 premium ma 12000mth i jest godny polecenia. Pracowal od zawsze jako glowny ciagnik + ladowacz czolowy. Pozniej miano glownego przejął Fendt 414 VARIO i ma jak narazie 3500mth i tez zlego slowa oprocz ceny przy zakupie nie mozna na niego powiedziec. Profil gospodarstwa to krowy mleczne, na pewno ciagnik mialby chodzic w zestawie kosiarek przód+tył i raczej drobniejsze prace. Slyszalem kilka srednio dobrych slow na remat eRek i tych 2 turbin dlatego wyslucham chetnie użytkowników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer2017    0

John deere nie poradził sb z normami spalin dlatego opinie o nich są coraz to gorsze np. Zmienna geometria w turbo pada bardzo często ale za to mniej palą niż kiedyś, kolejnym minusem są pasujące się wtryski których na gwarancji nie chcą naprawiać bo serwis twierdzi że to od paliwa a prawda jest taka że podczas wypalania dpf muszą przepompowac 3-krotnie więcej paliwa żeby się dostało do kolektora wydechowego i żeby doszło do samozaplonu i po prostu tego nie wytrzymują podczas częstego wypalania. W fendzie jest tylko ad-blue no i spalanie pewnie będzie o 3-4 litry mniejsze czyli na 1000 mtg 4000l = 16000 zł około po odliczeniu vatu więc może fendt droższy ale tak przez 5 lat to tak jakby tańszy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

Ciężko cos porównać bo to są dwa różne ciągniki gabarytowo. Odpowiednikiem 312 vario będzie JD 6115RC, a odpowiednikiem JD 6120R będzie Fendt 512 Vario.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kierownik    436
Wlasnie do 6120r mozna porownac stara 400. 300 jest mniejsza a 500 jest juz troche wieksza znowu ;) no a RC to taki dziwny wynalazek. tzn to raczej seria 6030 w nowym designie i z okropna kabiną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

Dokładnie, nie popisali się z tym RC niby następa 6030 Premium, a postaw koło niego taki ciągnik, w 6030 premium kabina amortyzowana hydraulicznie, skrzynia bezstopniowa i wiele innych mase rzeczy, JD zrobił duży krok do tyłu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    78
czemu sie nie popisali z tym rc? mam takiego i nie narzekam. To model pomiedzy serią 5R/M i 6R/M. Mniej elektroniki jak w erkach - bardziej mechaniczny ale ma ipm czego nie ma emka. Bardzo zwrotny ale stabilny i masywny z porządnym uciągiem. Ja mam go akurat do oprysków i nawozów a gdyby ktoś się pytał czy wziąłbym go jeszcze raz to napewno bym to zrobił i nawet się nie zastanawiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    78

bo takie było raczej założenie konstruktorów żeby zrobić ciągnik prostszy w obsłudze. Co prawda amortyzacja kabiny mogła być ale np w 6630 jej nie ma a pracować nim idzie. Teraz jd ma dużo modelow to każdy chętny może znaleźć to czego potrzebuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Ruletka55
      Hej, 
      Spotkała mnie przykra sytuacja,  traktor zostal zalany

      Przechodząc do sedna sprawy, martwi mnie jak podejśc w ogole do uruchomienia tego traktora, co niezbędnego warto zrobić ?
      Obecnie ciagnik umyłem dokładnie myjką ciśnieniową, teraz suszy się

      Co na pewno zrobie w najbliższym czasie to: 
      - postaram się wyszuszyć elektroniczne rzeczy, odsłaniając plastiki, trudno dostepne miejsa sprobuje dosuszyc suszarką
      - wymienie olej w skrzyni bo na bagnecie majonez
      - wymienie olej w silniku (profilaktycznie)
      - wymienie paliwo

      O czym powinienem jeszcze pamietac ? Myslalem o wyciagnieciu komputera pokladowego i zaniesc do elektronika zeby poczyscil specjalnymi substancjami


      Dzięki za pomoc
       
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj