Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Chciałbym w swojej aresce 556 wymienić radio (siedzi teraz Philips, pewnie oryginał), ale nie wiem jak za to się zabrać. Ściągnąłem ramkę otaczającą panel radia ale pod nią nie ma żadnych śrub. Druga sprawa to dlaczego radio włącza się tylko wtedy gdy kluczyk jest przestawiony w pozycję parkingową, czy jak to tam się nazywa, na zapłonie oraz przy uruchomionym silniku radio nie gra. W ogóle te radio jakieś dziwne, nie ma ono przycisku on/off.

Proszę o pomoc

Edytowane przez LeMon605
Opublikowano
nawet jeśli nie ma końcówek ISO to jaki to problem samemu wrzucić schematy są nawet na internecie to jest masakra co się dzieje że z tak banalnymi pierdołami jak radio niektórzy sobie nie radzą przecie tam nic takiego niema skomplikowanego radio jeśli ma takie małe dziurki po bokach to jest potrzebny kluczyk kawałek drucika może być wsadza się kluczyk i zwalnia się zatrzaski jeśli ci nie zależy na starym radiu to możesz śrubokrętem ale delikatnie żeby nie porysoować i połamać deski wokoło radia
Opublikowano
do nowego radia kostki Iso,nawet jeśli ich nie ma to banał ucinasz stare i łączysz odpowiednio z nowymi.A w radiu wystarczy zrobić, mostek od głównego zasilania do tego pinu co je trzyna i radio będzie działaćcaly czas,tylko jak się zapomni wyłączyć to moze Aku paść
Opublikowano
10 godzin temu, mezik0 napisał:

nawet jeśli nie ma końcówek ISO to jaki to problem samemu wrzucić schematy są nawet na internecie to jest masakra co się dzieje że z tak banalnymi pierdołami jak radio niektórzy sobie nie radzą przecie tam nic takiego niema skomplikowanego radio jeśli ma takie małe dziurki po bokach to jest potrzebny kluczyk kawałek drucika może być wsadza się kluczyk i zwalnia się zatrzaski jeśli ci nie zależy na starym radiu to możesz śrubokrętem ale delikatnie żeby nie porysoować i połamać deski wokoło radia

Przez takie "banalne" rzeczy to sobie można narobić problemów (przecież są jakieś przyczyny tego że ciągniki i nie tylko się palą), po drugie primo chyba do tego służy forum żeby się dowiedzieć jak coś zrobić, jakbym wiedział to bym nie zakładał tematu, po trzecie nie ma takiego człowieka który byłby wszechwiedzący.

Opublikowano

chcesz spalić ciągnik radiem co ty przewodów nie izolujesz są koszulki termokurczki są izolację a do tego prąd idzie przez bezpiecznik jeśli nie idzie to się dokłada aby było zabezpieczenie chyba że robisz wszystko bez głowy na odpierdziel chodzi mi i to że najpierw trzeba przeszukać internet montaż radia w ciagniku nie odbiega od tego co mamy w aucie po wklepaniu w Google nawet wyskoczy kupę schematów dobra koniec z tym co było idźmy do przodu czy udało się wyjąć radio? a co do palenia się ciągników często się palą przez zwarcie coraz częściej jest tak że instalacje mają małe przekroje w porównaniu z tym co było kiedyś do tego dokładamy postarzanie się oraz mogące się powstawać luzy kable się grzeją a że elektroniki mamy dużo więc wiele nie trzeba

Opublikowano

Założyłem nowe radio ale problem pozostał - w pozycji parkingowej stacyjki radio się włącza, ale na zapłonie przy uruchomionym silniku nie ma zasilania.

 

Zmierzyłem miernikiem piny i w pozycji parkingowej zasilanie idzie z pinów akumulator oraz zapłon, a jak przekręcę kluczykiem na zapłon to zasilanie idzie tylko z pinu od akumulatora. 

Proszę o pomoc

Opublikowano
albo trzeba zamienić zacis w stacyjce jak już odszukałeś który to kabel to teraz pomierz na stacyjce czy nie masz wolnego miejsca na pinach gdzie po odpaleniu jest prąd i tam się wepni lub ostateczne pytanie czy wszystkie bezpieczniki są sprawne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v