Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy mam takie. kupiłem wkład filtra oleju FILTRONA i tam w komplecie zamiast uszczelki o przekroju kwadratowym był normalny okrągły oring i myślę że założę jak producent dorzucil, poskladalem nalalem olej na full i do kabiny odpalić kombaj załapał ładnie czekam i czekam aż lampka ciśnienia zgadnie A ona nic i tak z 30 sekund i wtedy olsnienie zgasilem szybko lecę do filtra A tam kałuża oleju z 5l. I pytanie mogło coś się uszkodzić w silniku? nie gazowalem go, normalnie zgasilem. olej niby mial na chwilę. jutro lece kupic normalny filtr.
Opublikowano
mam nadzieję bo tu ja go dobrze na zniwa chcę wyszykowac a tu takie cyrki mało brakowało A prawie bym całkiem kombaj zatarł na samym początku sezonu, dzięki za dobre słowo. 😊
Opublikowano

nigdy silnika bez oleju nie paliłem a z tego co słyszałem chwila na sucho i kaplica. pocieszalem się tym ze silnik byl zimny i na małych obrotach. na pewno masz rację 😀 jestem tylko zły na siebie ze durny wiedziałem że ring to to nie uszczelni Ale co założyłem... I masz... dla potomnych filtron do perkins.a sie nie nadaje bardziew i tyle.

Opublikowano

Spokojnie.silnik nie chodzil na sucho. Na panewkach są specjalnie kanałki do magazynowania oleju.

A po drugie czesc oleju i tak pewnie  poszla przes filtr do silnika.  Zaloz uszczelke i smigaj 

Opublikowano
dobre słowo prawicie 😀 bede spokojniejszy. A ten filtron to nawet jakościowo jakoś nie tak na kolnierzach miał papier zamiast gumki. tylko ten był w sklepie. zazwyczaj to jakiś turecki brałem i było git dzięki za odpowiedzi.
Opublikowano

Nie zgodzę się z tym stwierdzeniem. Filtry Filtrona jakościowo są bardzo dobre, często też trafiają na pierwszy montaż jako OE. W tym przypadku został źle dobrany filtr do innego rodzaju obudowy.

  • Like 1
Opublikowano
ja też używam filtrona używam i nie narzekam.Choc jak kupiłem samochód to jak się rozgrzał to na wolnych obrotach się kontrolka oleju zapalala ale chyba był dawno nie zmieniany bo w środku był jakiś poklejony zmieniłem olej i drugi na taki sam i problem znikł
Opublikowano
filtr zmieniony założony i na razie wszystko ok bez żadnych dziwnych dźwięków. na temat FILTRONA powiem że z jakością wykonania akurat tego filtra to nie zabardzo papier wszedzie w innym to chodzaz gumki kawalek. a filtr to bardzo wazna sprawa dla silnika z ta przepustowoscia oleju to tez roznie po za cena zadnych zalet nie widze. po tych moich przebojach zrazilem się do tej marki.
Opublikowano

binek napisał: Uziu92 jesteś pewien tego? http://mann-hummel-ft.pl/pl Ale jaja no tego to nie wiedziałem ☺ to jak chińskie łożyska pod marką FŁT, czyli MANN to też filtron tylko ze z jakością może być różnie 😊 ot i czort karty rozdaje... I bądź tu madry

Opublikowano

wiele mannów przeszło mi przez ręce i nigdy nie było problemu, za to z filtronami to różnie bywało, powietrzne potrafiły nie wchodzić w obudowę, w olejowych był problem z zaworem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez 18bamber
      Witam. Panowie mam problem z hydrauliką w swoim traktorku... Ciągnik ma pięć wyjść z tyłu z czego trzy są zasilające ale nie ma powrotu i np był taki problem że przy pługach obrotowych jak je obracałem to podnosiło ładowacz a jak zamknąłem dojście do ładowacza to nie obracał wcale tylko napinało przewody. Teraz  chciałem podpiąć owijarkę samozaładowczą i jest jeszcze gorzej bo nabija ciśnienie a nie ma gdzie wrócić i nic nie działa. Jak mam to rozwiązać proszę o pomoc.

    • Przez marekkucybala2
      Witam, posiadam od kilku lat kombajn zbożowy Claas Dominator 98sl. Nie było z nim wcześniej żadnych większych problemów. W tym roku problem polega na tym że kiedy chciałem wyjechać kombajnem to odpala ale nie chce jechać. Co może być przyczyną?
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez Arasowsky
      Cześć! Mam we Władimircu T-25 pompę wtryskową z C-330 i nie bardzo wiem jak wymienić olej w pompie wtryskowej, bo to mój pierwszy ciągnik.
      Czy wlew oleju jest w tym miejscu co zaznaczyłem 2 na zdjęciu?
      Pod numerem 1 jest bagnet sprawdzający poziom?
      Gdzie jest spust? Z prawej czy z lewej strony?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v