JakubKania

Jumz/Białoruś-Jaki alternator wybrać?

Polecane posty

zbyszekbrzuze    297
Pokaż zdjęcie starego, bo były różne typy, a tam jest upierdliwe mocowanie z napinaczem. Nie wiemy co ci doradzić.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swiezak00    0
Ja zastosowałem od Diesla jakiegoś aleterntor ze złomu aby koło pasowe trzeba było dotoczyć nawet mocowanie pasowało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Alternator zależny od mocowania, bo tu masz dłuższe jako że masz prądnicę.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
salas89    0

ja w jumzie zstosowałem z vw diesel 90A wraz zorginalnym napinaczem vw . Jestem bardzo zadowolony bo ori koło pasowe z sterego alternatora pasowało bez przeróbek do tego z VW . jak co moge zrobic zdjecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack09    0
Dnia 10.07.2018 o 23:04, salas89 napisał:

ja w jumzie zstosowałem z vw diesel 90A wraz zorginalnym napinaczem vw . Jestem bardzo zadowolony bo ori koło pasowe z sterego alternatora pasowało bez przeróbek do tego z VW . jak co moge zrobic zdjecia

Witam możesz wstawić zdjęcia tego alternatora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gasnica
      po odpaleniu ciagnika musze go ostro przegazować tak do ok 2tys obr silnika i dopiero wtedy mam ładowanie. Czy to nie jest czasem wina szczotków? Dodam tylko że u mnie szczotki są razem z regulatorem i nigdzie tego nie można kupić tak mi powiedział koleś w grene. Jak to naprawić?
    • Przez szczypek91
      Witam. Mam zetora 9540, pęk mi przy nim pasek klinowy (alternator, chłodzenie) i nie wiem jak założyć nowy, ponieważ zetor ma przedni wom. W sumie to trzeba ściągać wom, tylko jak?
    • Przez RedPower
      Witam,
      Niedawno zakupiłem ciągnik Massey Ferguson 3065. Niestety posiada w pół działający komputer. Tzn. Komputer się podświetla jednak nic nie wyświetla, nie da się przełączać między funkcjami. (Załączone zdjęcia) "Ruszyłem" kostkami pod deską rozdzielczą jednak nic nie pomogło. Jaka może być przyczyna i jak to naprawić?
       
      Drugim problemem jest obrotomierz. Nabija on mth lecz wskazówka ani drgnie. Dodam że z kostki za obrotomierzem wychodzi kabelek (żółty) z okrągło końcówką. Gdzie miałby on dochodzić?
       
      Załączam również zdjęcia.
       
      Z góry dziękuje za pomoc.




    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Piszę w imieniu znajomego ma on zetorka 7745. Jest w nim problem z ładowaniem a właściwie jego brakiem. Zaczeło się od tego że kontrolka od ładowania zaczeła się jarzyć, i ładowanie na poziomie 12,4V. Diagnoza zużyte szczotki po wymianie żadnych efektów. Alternator wylądował u speca i zdiagnozował przepalone mostki. Po zamontowaniu pochodziło prawidłowo przez jakiś czas i powtórka z rozrywki, świecąca się kontrolka ładowania. Dodam że jeszcze przed oddaniem alternatora do mechanika został podmieniony na próbę nowy zewnętrzny regulator napięcia i w tedy kontrolka nie świeciła się ale żadnych efektów w zmianie napięcia ładowania mierzonego na zacisku rozrusznika.
       
      Proszę o szybką odpowiedź.
       
      Jeśli zły dział proszę moderatorów o  przeniesienie.
    • Przez ziutek92
      witam posiadam kolejny problem za moim świeżo zakupionym jeleniem. Problem tkwi w alternatorze grzeje się gdy ciągnik jest zgaszony po nocy! dotykając jego czy kółko to jest ciepłe. Dodam że alternator ładuje ponad 14v lampka normalnie się zaświeca po zapłonie gdy zgaszony jak się go zapali to gaśnie. Do alternatora są podłączone 3 przewody na śrubkę prądowy z rozrusznika oraz dwie wsuwki według oznaczenia to IG-zółta wsuwka i tam powinien pojawiać się prąd po zapłonie i tak jest oraz druga wsuwka L-niebiesko czerwony to dotyczy się lampki kontrolnej i tam też pojawia sie prąd po zapłonie oczywiście mowie że sprawdzane było na odpiętych przewodach i w obu po zapłonie jest prąd. Jest jeszcze jedno miejsce na wsuwkę ale ono nie jest oznaczone niczym dodam że alternator jest firmy denso.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj