Luki1988

Wyjście hydrauliczne C330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Luki1988    4

Witam panowie.

Chce dołożyć wyjście do przyczepy do ciapka. Sprawa niby prosta jeśli ma się wolne miejsce w rozdzielaczu pod siedzeniem.

Ale ja w tym miejscu mam podpiętego tura (na błotniku nie mam żadnego rozdzielacza). Pomyślałem o takim rozwiązaniu żeby spiąć te dwie rurki do kupy a na rurkę od tura założyć zwykły zawór kulowy żeby do pracy tylnym wyjściem hydraulicznym zamykać go i na odwrót.

Będzie to działać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    714
Będzie działać ale nie wiem czy warto coś takiego samemu robić.Są oryginalne zawory trójdrożne do hydrauliki ,nawet ostatnio kupowałem taki do prasy. Zawór ma z jednej strony złącze hydrauliczne typu euro które wkładasz w gniazdo przy rozdzielaczu a z drugiej strony zaworu masz dwa wyjścia ,pod jedno podpinasz sobie np tego tura ,drugie masz wolne do przyczep ,dźwignią przestawiasz sobie na które wyjście ma iść w danej chwili olej i wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal4610    73

musze o tym poważnie pomyślec, bo mam dośc odpinania ładowacza :P Ale to już jest z końcówkami czy trzeba osobno kupowac ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Moscov
      Witam. W swoim Fendt'cie przy końcówkach hydraulicznych nie mam tych plastikowych kubków odprowadzających olej. Gdzie mogę je kupić? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 
    • Przez Luki1988
      Panowie mam rozdzielacz pod siedzeniem z trzema pozycjami. W tej chwili jest podpięty tur pod niego przez co nie mam tylnego gniazda np do przyczepy. Potrzebuje sterować siłownikiem dwustronnym w maszynie i teraz pytanie czy da się dołożyć rozdzielacz na błotnik żeby tur został bez zmian a żeby można było sterować siłownikiem dwustronnym i przy okazji żeby i ten wywrot przyczep był? Czy rozdzielacz jednosekcyjny wystarczy?
    • Przez Luki1988
      Witajcie,
      Zakupiłem grzałkę bo znudziło mi się noszenie i przelewanie ciepłą wodą układu w większe mrozy, ale żeby nie było za łatwo to...pojechałem do sklepu po nowy wąż wodny na którym chce obsadzić grzałkę a sprzedawca jak usłyszał o grzałce to przyniósł mi trzy plastikowe tulejki i karze mi wyjąc termostat i wsadzić te tulejki ( takie co się wsadza jedną przed termostat) bo inaczej nie będzie grzać bloku. To że termostat trzeba wyjąc bądź rozwiercić to wiem ale z tymi tulejkami to czegoś nie rozumiem...bo jak je założyłem to tym samym zatkałem dwa króćce, od pompy i od górnego krótkiego węża. Więc jak to ma działać? To jest takie rozwiązanie tylko na czas zimy?? 
      PODPOWIEDZCIE..
    • Przez Kondzio342
      Witam. Nie mam pewnosci czy ten temat juz gdzies nie byl ale zapytam. Koledzy pytam was czy mozna przerobic rozdzielacz ktory jest pod siedzenie. Dokladnie chodzi o to by tur i podnosnik chodzil z jednego rozdzielacza i wyjscie hydrauliczne z tyłu. Czy taka przerobka jest mozliwa? Jesli tak to prosze o jakies zdjecia lub opis. Z gory dzieki.
    • Przez robadas78
      Witam. Jestem nowy na forum i proszę o wyrozumiałość. Kupiłem ursusa c330 z 76 roku. Po jakimś czasie zauważyłem że cieknie pompa paliwowa na środku. Oddałem do przeglądu i uszczelnienia. Od tego momentu tylko jak ursus ,,zobaczy góreczkę" to zaczyna dymić na biało i nie pali na pierwszy cylinder od chłodnicy. Po minucie wraca do normy na pełnym gazie. POmpę oddałem na gwarancji i okazało się że jest Ok. Bak wyczyszczony, wtryski zrobione, zawory ustawione, rurki paliwowe wymienione, zapłon ustawiony, luzy na zaworach ok, ciśnienie 26 atm, pali od strzała na mrozie, na wolnych obrotach to może chodzić cały dzień. 3 mechaników się bawi i to samo. Proszę o jakieś porady - może ktoś się z tym spotkał?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.