Skocz do zawartości

Polecane posty

blackfish    0

Jak się nazywa ten gumowy wąż fachowo, co go oznaczyłem na załączonym obrazku? żebym wiedział czego szukać,,, to jest wąż od układu chłodzenia tak?

waz.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    35
zdejmij połóż w sklepie na ladzie i taki chcij

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki9610    44

I zalej układ płynem nawet najtańszym a nie wodą. 20 litrów Glicara to 110 zł  


Kanał na yt.com luki9610

Sprzedam kopaczkę konną do ziemniaków (dyszel do traktora). Zainteresowani PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    359

Fachowo to nazywa się przewód elastyczny i tyle.

  • Like 1

„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    190

luki9610 napisał:

I zalej układ płynem nawet najtańszym a nie wodą. 20 litrów Glicara to 110 zł  

do tego mf wchodzi chyba 8 l


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38

No konkretne pytanie i poważny problem techniczny Jak się nazywa przewód gumowy ano nazywa się po prostu Przewód gumowy To forum schodzi na psy przez takie pytania

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rasoir
      Koledzy taka smutna sytuacja, mam na warsztacie MF255 z 85 roku, zwaliłem głowicę bo dmuchało do chłodnicy i się okazało że jakiś rzeźnik uwalił gwint na wszystkich (tak wszystkich, łącznie 18 sztuk) dziurach. Coś tam próbowali połatać ale efekt jak widać.
      Co mi radzicie? Helicoil'e wydają się najmądrzejsze, ale niestety do wspaniałego ferdka nie ma rozmiaru (M11X1,25) chyba że jest, a ja jestem zbyt tępy żeby je znaleźć?
      Wiercić większe dziury i dać "normalny" skok gwintu (jest tam w ogóle na tyle mięsa?) czy próbować wstawić helicoil'e na M11x1,5 i zmienić szpilki?
      Miał ktoś taki smutny temat u siebie? Od razu proszę sobie darować propozycje typu kupić nowy blok... tyle to ja sam potrafię wymądrzyć  
      PS. Ciągnik pyrka, a nie pracuje więc nie będzie jakoś szczególnie katowany (jest używany 2x do roku).
    • Przez mirek18
      Witam serdecznie, 
      mam problem z hydrauliką w moim MF-255 działa w nim tylko jedno gniazdo zewnętrzne hydrauliki.  Przewody do rozdzielacza pod siedzeniem są sztywne (rurka). Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
    • Przez ursusowski289
      Witam, kupiłem wózek widłowy bułgar i rozebrałem go na części, a ponieważ nie dawno zapomniałem spuścić wodę z mojego ursusa 255 silnik szlak trafił
      Więc chciałem założyć silnik od bułgara, ale niektórzy mówią że nie pasuje, chociaż oby dwa to silniki 3P.
      Więc pytam się od razu żeby potem  nie potrzebnie nie rozkręcać.
      Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez NABUCH
      Witajcie. W moim MF-ie 255 miałem  wymienione sprzęgło na nowe. Dzisiaj próbowaliśmy wjechać do obory  i zonk sprzęgło raz działa raz nie . Z wbiciem biegu raczej nie ma problemu gorzej z wyciągnięciem biegu.  Czasem sprzęgło działa tak ,że  można zmieniać biegi bez problemu a najczęściej jak zmieni się na wsteczny wtedy zaczyna się zacinanie. Czasem muszę zgasić ciągnik żeby można było wyjąć bieg. Po zgaszeniu bieg wyskakuje bez problemu. Luz sprzęgła wygląda ok .  Ktoś coś podpowie co może być przyczyną. Pozdrawiam Nabuch
    • Przez Krzys375
      Witam
      Potrzebuje pomocy przy naprawie.
      Przed naprawą podnośnik działał co wymieniałe i dlaczego:
      Korpus regulacji i dwa wałki od regulacji obudwu rączek od podnośnika.
      Zdjąłem cały dekiel od skrzyni pod siedzeniem aby wymienic korpus regulacji.
      Po założeniu części i złożeniu wszystkiego do kupy po odpaleniu ciagnika podnośnik startuje od razu do góry mimo ustawienia do opuszczania. Obydwiema dzwigniami krecilem juz we wszystkie mozliwe strony. Ruszajac kazda z oddziela cos tam zawsze sie eusza przesuwa 
      Odkręciłem dekiel boczny od skrzyni po prawej stronie i widzę że dzwigienka trafiła we widełki widać na zdjeciu przy regulacji jedną z dzwigieniek wciska się ten chyba to zawor w dół ten co są te widełki. Regulując dzwignią pierwszą od siedzenia po opuszczeniu w dół słuchać tak jak by pompa przestawała pompować olej po podniesieniu słychać że pompuje.
      jeszcze kwestia długiego płaskownika jak on powinien prawidłowo byc???
      Aktualnie ciegna sa uniesione
      Prosze zerknąć na zdjecia
      Moze chcial by ktos pomoc przez telefon wytlumaczyc? Nr podam na priv



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.