pimper21

Zetor 8011 + turbo nie chodzi

Polecane posty

pimper21    60

posiadam zetora 8011 jakieś 5 lat sprowadzony z Czech po 4 latach ciągnik zaczoł dawać olejem z komina więc wymieniliśmy turbinę okazało się że turbina nie działa .I teraz pytanie czemu nie działa :rolleyes: chodzi tak leciutko że jej prawie nie słychać a powinna ładnie szumieć :) pod powiecie coś :)


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    98

A skąd wiesz że nie działa niema mocy czy nie słychać że świszczy? Turbo było dokładane czy to jest 10011?




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    773

A może kolega twierdzi że jak nie słychać to nie działa (tak jak z teściową tzn jak nie słychać to nie ma) - taki żart.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pimper21    60

koledzy on powienien mieć przy iluś tam obrotach powinien mieć taki dopie.... że a on nic ani nie słychać a ni zero pałera . Jechałem kiedyś kumpla to miał taki pałer przy orce


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

tak to dobre

wymienialiście turbosprężarke całą czy co wymienialiście częsci pierścionki, uszczelniacz, ośkę, łopatki, korpus żeliwny ? bo nic nie napisałeś to co mamy szczelać co jest temu ciągnikowi

jakiś konkretny opis a nie napisane od tak kur.... na odwal jak chcesz żeby ci coś poradzić to coś napisz dokładniejszego !

 

a co do głosu to wiem ze dzieci tak mają ze lubią jak ładnie swiszczy ale nie zawsze każda turbosprężarka tak robi a moc swoją ma :)

a co do pałera jak to pięknie ująłeś to bedzie miał jak wyjdziesz i mu pomożesz ciągnąć pług

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    60

turbo sprenrzarka nowa wraz z korpusem żeliwnym i wszystko w okolicy turbo czyli to co wymieniłeś w swoim poście były tam jakieś pierścienie też nowe . a pro po powinna chodzić a nie tak jak to napisał lukaszz110 ją trzeba słyszeć i powinien ciągnik mieć trochę więcej mocy przy cięrzejszych pracach. :)

 

"oFsik" turbo przy nim było jak tylko go kupiłem i jest to 8011 i czy przy nim było orginalnie to nie wiem :)


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    60

koledzy wyjaśniło się czemu turbo nie chodziło było nowe i zakładał je jakiś gościu który remontował u nas przyczepy i oczywiście się nie znał na takich rzeczach .Okazało się że turbo jest zatarte :) ,ponieważ że jak ściąga się stare turbo gdy jest już sciongniente powinno odpalić się ciągnik żeby naleciało do rurki która idzie do turbo oleju lub samemu zalać olejem ponieważ gdy od palimy ciągnik turbosprenżarka wchodzi na wysokie obroty i zanim olej tam dotrze ona zdąży się zatrzeć u mnie tak nie zrobili :) i po turbo ,jedynie nowe na razie niema funduszy :) także turbo jest ale nie daje mocy :) nie wiem może jeszcze się mylę jak coś wiecie to pod powiecie :)

 

 

Pozdro Mateusz


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Możesz oddać Turbo do regeneracji. :) Często są specjalne zakłady, które się tym trudnią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    60

Może ktoś wie gdzie są takie zakłady w okolicy Milicza Krotoszyna ??

Jak coś proszę o info i jeżeli ktoś wie ile to będzie kosztować ??

:)


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zależy od turbiny, ale zazwyczaj jakieś 500-700zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    402

W Wrocławiu jest firma która regeneruje turbiny.Poszukaj na Allegro ,wpisz w wyszukiwarce, auto giełda dolnośląska.Znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    60

bo to był mechanik wątpie :):)

 

Wrocław to troszeczkę daleko ;D może gdzieś bliżej

:)


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    402

Zadzwoń do nich i się wypytaj.Przecież pocztą można wysłać.Może naprawa nie będzie bardzo kosztowna.Z Krotoszyna masz z 120 km to nie daleko,może na wymianę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    60

ej a czym się rużnią te turbiny bo widziałem na allegro parę do zetorów i nie wiem gości pisze że jedna do 9540 zetora a inna 10540 czym one sie rużnią może kupiłem nie taką ?? :)


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

mogą różnić sie geometrią łopatek przez co dają większą moc

 

co do głosu turbosprężarki to w SW680 mam turbosprężarke która daje uuuu dużo koników więcej a nie wydaje z siebie specyficznego gwizdu

bez turbinki silnik ma 160PS a z turbosprężarką na maxa przy 2250obr\min silnik da moc 243PS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    60

lukaszz110 a ty masz jaką turbinę i która mniej kosztuje ??albo inaczej która jest lepsza :lol:


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez aprzem
      Witam. To mój pierwszy temat na forum więc na początek chciałem się przywitać. A teraz do rzeczy. Chciałem zapytać czy jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie tego korektora pod względem jego sprawności. Pytam ponieważ wydaje mi się że coś z nim jest nie tak ponieważ pod obciążeniem nie zauważam aby zwiększał dawkę paliwa ( o ile da się to zauważyć?). Na razie tego nie ruszam ale patrząc w katalogu pod numerem 0093009258 jest przepona tylko w tym szkopuł, że nigdzie nie idzie jej dostać a zakup ewentualnie całego korektora to spory wydatek.
    • Przez slesh451
      Panowie macie jakiś sposób na urwane śruby w bloku silnika. Próbowałem rożnych sposobów ale żaden nie przyniósł efektu. PO]MOCY


    • Przez ziooober88
      Witam, posiadam Zetora 12145. Ostatnio w trakcie orki zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju. Chciałem się dowiedzieć gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju? Przepatrzyłem cały silnik i nie mogę go zlokalizować, czy ktoś może podpowiedzieć gdzie znajdę ten czujnik?  Oraz drugie pytanie co się mogło stać, że ta kontrolka świeci? Od czego zacząć weryfikację problemu?
    • Przez MichaSatta
      Witam ! Mam taki problem otóż po kupnie ciągnika ( zetor 8111 ) borykałem się z cieknącym olejem silnika , wreszcie po sianokosach wziąłem się za niego i rozpołowiłem ciągnik . Okazało się że olej leci z odrzutnika oleju który chcę zastąpić pokrywką z uszczelniaczem jest to bardziej pewne i żywotniejsze rozwiązanie tylko pojawił się problem na wale jest taki jakby pierścień i było u mnie 2 mechaników i twierdzą że ten pierścień trzeba zbić ponieważ uszczelniacz nie będzie spełniał swojego zadania .... Ja mam trochę inne zdanie iż wydaje mi się że tego nie pójdzie zdjąć bo jest to razem z wałem i teraz nie wiem co zrobić czy jednak trzeba wywalić ten pierścień czy może jednak się go zostawia ..
    • Przez Zetix
      Czołem!

      Muszę zdemontować wymiennik ciepła w zetorze 12011 ponieważ jest uszkodzony gwint wewnątrz wymiennika i sączy mi olej z korka no i muszę zwieźć do fachowca żeby przegwintował na większą śrubę Jak najszybciej i najprościej go zdemontować?
      Czy trzeba odkręcać belkę ramy silnika, czy może wykręcić filtr bąk i dostać się do wymiennika?

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj