gr_rat

Uszczelnienie tylnego WOM nh tsa

Polecane posty

gr_rat    19

Witam czy uszczelniał ktoś tylny wom ? Czy po odkręceniu tych 4 śrub na imbus dostanę się do jakiegoś uszczelniacza ? Czy muszę spuścić olej z skrzyni ? 

CA44581B-F030-450A-B8E6-836AF8071A16.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    78

dla pewności możesz upuścić trochę oleju ze skrzyni. Jeśli nie rozkręcisz to się nie dowiesz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gr_rat    19
19 minut temu, johniy861 napisał:

dla pewności możesz upuścić trochę oleju ze skrzyni. Jeśli nie rozkręcisz to się nie dowiesz ;)

To ześ mi pomógł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43
nie sppuszczaj oleju, wjedz tyłem na jakieś najazdy, skarpe. olej splynie do przodu skrzyni. odkrecasz obudowę i wyciagasz uszczelniacz i szybko zakładasz drugi:) odrobina oleju może polecieć
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gr_rat    19
1 godzinę temu, Ziomal20084 napisał:

nie sppuszczaj oleju, wjedz tyłem na jakieś najazdy, skarpe. olej splynie do przodu skrzyni. odkrecasz obudowę i wyciagasz uszczelniacz i szybko zakładasz drugi:) odrobina oleju może polecieć

Robiłeś już coś takiego w nh? Bo  z tego co znalazłem w necie od Tylu dostanę się tylko do oringu a jest tam jeszcze uszczelniacz ale wychodzi na to ze aby go wymienić muszę odbezpieczyć wałek z drugiej strony (w skrzyni)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43
nie robiłem, ale dużo innych rzeczy się robiło. nie wiem jak w tsa , ale w innych przecież wałek jest obracany i zabezpieczony jest od zewnątrz. zobacz jeszcze w katalogu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gr_rat    19
54 minuty temu, Ziomal20084 napisał:

nie robiłem, ale dużo innych rzeczy się robiło. nie wiem jak w tsa , ale w innych przecież wałek jest obracany i zabezpieczony jest od zewnątrz. zobacz jeszcze w katalogu

Musiałbym wymienić nr 3 i 5

0D504CA0-4902-4B9A-932B-4322D45A975D.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil2626    0
witam i jak poradziles sobie z tym wyciekiem? wystarczylo wymienic oring czy jednak ten uszczelniacz w skrzyni? pytam bo wlasnie mam ten sam problem pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gr_rat    19
Dnia 23.09.2018 o 10:17, kamil2626 napisał:

witam i jak poradziles sobie z tym wyciekiem? wystarczylo wymienic oring czy jednak ten uszczelniacz w skrzyni? pytam bo wlasnie mam ten sam problem pozdrawiam

Jeszcze się za to nie zabrałem zacznę po sezonie . Chyba trzeba będzie zdjąć całą ścianę przykręconą do skrzyni 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Henryk85
      Witam
      Leci z siłownika wspomagania, Taki zestaw zakupię to wystarczy aby to ogarnąć?
      https://sklep.mizar.com.pl/zestaw-uszczelnien-silownika-wspomagania-mf-3085-3484317m92-p-19413.html
    • Przez zacx18
      Witam mam następujące pytanie  dotyczące obrotów WOM w ciągniku deutz agroplus 100 otóż jeśli mam wybrany wałek 540 eco  to ze wskazań deski rozdzielczej wynika że 540 obrotów osiąga przy około 1500 obrotów silnika  ,ostatnio zauważyłem w instrukcji  że 540 eco powinien osiągnąć przy 1721 obrotów silnika na minutę  i nie wiem czy instrukcja źle podaje ,czy traktor źle liczy obroty wom .
    • Przez Domek96
      Cześć mam pytanie czy w renault 75.14 z 84r trzeba wciskać pedał sprzęgła, żeby włączyć i wyłączyć dźwignią wałek wom
    • Przez MfKrystian
      Witam ostatnio z  dnia na dzień przestał mi działać w Mf 3080 Wom jak wlączam wogóle nie reaguje nie drgnie nawet Kontrolka od womu się nie paliła a nawet jak się nie paliła to i tak mi działał I jakoś dziwnym trafem przestał działać
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj