suzuki18l

fortschritt e 514, obroty sieczkarni

Polecane posty

suzuki18l    52

mam dwie 514 stki, w jednej sieczkarnia BISO na elektromagnes,napęd brany z silnika i ładnie sieka i daleko drobno ścieli, w drugiej jakaś polska wyrzuca długą słomę widać że jak by za małe obroty ma, ciężko to przetależować ,napęd bierze z koła od młocarni, nieraz trza zmniejszyć obroty na niekturych zbożach to razem sieczkarnia zwalnia, porażka kto to wymyślił, czy ktoś wie jakie obroty powinny być na sieczkarni? myślę o zmianie koła pasowego na mniejsze przy sieczkarni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    5579
A pasek jest dobry ,dobrze naciągnięty ? noże w sieczkarni ostre?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037
napewno z młocarni ? a nie czasem z odrzutnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fortschritt323
      witam mam broblem z instalacją w fortschritt zt 323 a dokładnie z deską rozdzielczą czy mógłby ktoś mi wysłać kolor kabla zasilającego deskę rozdzielczą i zdięcie  gdzie on wchodzi
    • Przez Paatryk12dsa
      Witam, potrzebuję schemat hydrauliki Fortschritt zt303 D. Z góry dzięki za odp 
    • Przez Theprzemo205
      Witam! Posiadam kombajn claas cosmos z silnikiem cztero cylindrowym perkinsa. Do tej pory wszystko było ok. Z tlumnika zaczął lecieć bialawo niebieski dym jakby coś sie palilo. Po zgaszeniu musiałem poczekać trochę by go odpalic. Po odpaleniu silnik ładnie zaczol chodzić. Nic nie dymił ani nic aż po około 15 minutach znów zaczol schodzić z obrotów i dymić. Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez maly2000
      Witam!
      Mojej Renówce coś zaczęło dolegać, na biegu jałowym zauważalne są delikatne skoki obrotów silnika, niewielki co prawda bo o około 20-30 obrotów. Ponadto jak silnik jest zimny to obroty utrzymują się lekko powyżej 700, zaś jak się rozgrzeje w pracy to na biegu jałowym spadają do okolicy 600. Sprawdzane filtry przewody i wszystko i nic nie widać, pompka paliwowa też wymieniona. Zaczeło się robić też tak, że w czasie transportu nie miał siły jechać, powoli się wkręcał na obroty, a lekka górka i pustych przyczep nie miał siły w  ciągnąć. Miał ktoś podobne objawy i jest w stanie coś doradzić.? 
    • Przez Ares
      Witam.
      Szukałem w internecie ( może i słabo), ale nie mogę znaleźć. Otóż poszukuję dwóch części jak na zdjęciu. Pierwsza część to najprawdopodobniej tarcza sprzęgłowa składająca się z sześciu okładzin, połączonych sprężyną po obwodzie. Drugą częścią są tak jakby przekładki (czarne na zdjęciu). Powinno być ich 9 sztuk, a mam 8 (zaginęła). Czy ktoś z Was zna sklep internetowy, w którym kupiłbym powyższe części?. Z góry dziękuję za odpowiedzi.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj