Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
stan1122    0

Mój ciągnik w końcu stanął przy pracy . O razu wiedziałem że to coś z paliwem . Rutynowo zmieniłem filtr przepływowy i separator  , odpowietrzyłem filtr i wtryski . Wszystko ok ale po kilkunastu minutach ciągnik zdechł . Pouszczelniałem układ , trochę jazdy i to samo . Ogólnie pacuje 5 - 6  minut . Po tym obroty spadają  , pompa klekoce i koniec . Dodatkowo połączyłem filtr przepływowy bezpośrednio przez wlew paliwa .Czy to możliwe żeby to już pompa  wtryskowa ? Wieczorem żeby zjechać pompowałem pompką i odpalałem przez plaka  . Pompkę też zmieniłem - nie nowa ale sprawna  . Tylko parę lat przeleżała w garażu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

przewód masz zapchany 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek208    0

W zbiorniku jest metalowa rurka ukośnie ścięta a na niej dodatkowo metalowe sitko przy dnie tam zatrzymuje się największy syf. Dmuchnij w przewód ssący do baku a jak nie pomoże to sprawdź tą rurkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez manYki
      witam. wybilem szybe w dzwiach traktora i i mam autokasko standard. czy nalezy mi sie zwrot w takiej sytuacji???
    • Przez mateusz2711
      Ciągnik głowny , praca przy : pługu , bronie talerzowej , agregacie uprawowo siewnym . Proszę o pomoc w wyborze
    • Przez vdan
      Witam.
      Mam problem.
      Zacznę od początku.
      Podczas ostatnich mrozów odpaliłem ciągnik, przejechałem nim 1km , wyłączyłem silnik, po 4 godzinach na mrozie ( -8) wsiadłem odpaliłem ciągnik i przejechałem 100m - no i się zaczęło, ciągnik zgasł. W zbiorniku paliwa było z 15l, ciągnik nie odpala od 5 dni. Dolewałem paliwa- teraz jest 40l, odpowietrzałem pompą, wymieniłem filtr paliwa bo wytrąciła się parafina, zmieniłem akumulator kupując nowy, pompowałem i odpowietrzałem ale tylko przy filtrze paliwa, pompowanie dzisiaj zajęło mi 45minut, cały czas z paliwem leci powietrze, jak to możliwe?. Ciągnik nie odpala, nawet dymku nie ma.
      Agrotron k110 2007 r. 2400mth, serwis w kompletną wymianą wszystkich filtrów olejów 10,2013.
      Co może być przyczyną , może być taki zapowietrzony?, a może coś innego się stało?.
      Ciągnik odmrażany od piątku kiedy to u mnie temperatura powyżej 0.
      Proszę o pomoc.
    • Przez stan1122
      Zostałem zmuszony do zakupu nowego docisku sprzęgła w moim td 5050 . Mam do wyboru docisk Valeo ( taki jak oryginalny ) za cenę 2500 zł , lub docisk Luk za cenę 2350 zł . Z tego co się orientuję do samochodów osobowych zalecany jest Luk ale nie wiem jak z to jest z ciągnikami . Ciągnik jest intensywnie eksploatowany cały rok , więc żywotność docisku jest dla mnie bardzo ważną sprawą .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj