marekw1980

Blokada tylnego mostu mtz 80

Polecane posty

marekw1980    1

IMG_20180523_164439.thumb.jpg.a7fc82e38487d90fba63ce5976fad266.jpgWitam. Posiadam mtz od niedawna i do tej pory nie rozszyfrowalem jak uruchom. blokadę tylnego mostu. Dodam że przedniego napędu nie posiada. Szukałem ale żaden opis nie pasuje do mojego mtz. Czy może być ta blokada zalaczana pneumatycznie? W zal zdjęcia wyłącznika którego nie wiem od czego może być i wejścia powietrza tam gdzie powinno być niby oleju. Jak twierdzą niektórzy? 

Proszę o jakieś podpowiedzi 

IMG_20180523_164439.jpg

IMG_20180523_164453.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
To seria 500, masz więcej zdjęć?

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
silnik, cięgła pedału sprzęgła, nagrzewnic pod dachem i jakie ma silowniki dachu, widok ogólny. A poza tym szukaj gdzie może być włącznik blokady, bo na tych zdjęciach widać jedynie jakiś czujnik, włącznik świateł awaryjnych, kierunkowskazów i stacyjkę świateł od starego niemieckiego traktorka. brakuje kontrolki hamulca ręcznego i coś wstawione jest między kontrolkami prądu a kierunkowskazów. Ciekawe czy od tyłu tego elektrozaworu nie ma niepodłączonych styków.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

No i gdzie jest podłączony ten przewód który idzie od tej puszki z czujnikiem ,druga strona jest podłączona do  blokady a ten drugi przewód gdzie ? , jeśli masz na powietrze  to lepiej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Zrobię off-topa. Taką kontrolkę pomiędzy kierunkami a prądem i ja mam, nawet 2. Powiedzcie mi tylko, co to za urządzenie z pierwszego zdjęcia - chodzi o te dźwigienki ze sprężyną pod blokadą. Co to jest?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Te dźwignię są po to by odciągnąć haczyki na których opiera się zaczep , żeby zaczep dolny dało się odpiąć i zaczepić maszynę, taki automat ;-)

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
To ma każdy kto ma z tyłu hak. służy do odblokowania, żeby go opuścić.
A ta kontrolka powinna być do awaryjnych kolego LTZ, tak mi się przypomniało teraz, bo ja wywaliłem i wstawiłem do ciśnienia oleju.
  • Thanks 1

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekw1980    1

Włącznik blokady wydaje mi się że właśnie ten czerwony przycisk. Bo awaryjne mam z boku deski zalacze zdjęcia zaraz. 

Przewody od zaworu przy sprezace idą właśnie do tego przełącznika. Ale gdy go wciskam nie ma żadnej reakcji. Kontrolka też się nie zapala która jest na tym obwodzie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Kontrolka zapali się po osiągnięciu ciśnienia, lub gdy zewrzesz te kabelki.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
A skąd mam wiedzieć jakie było założenie konstruktora tej przeróbki? Miałeś dać nam zdjęcia...

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

A no to jest typowy mtz 550 a nie 80  jak ci w nim chodzi silnik w szczególności jak pali zimny. ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekw1980    1
Nie narzekam nawet zima nie było problemów.
Tzn bo nie jestem pewien te silniki są 55 konne?
Po podgrzaniu tak około minuty odpala od strzału ciepły to na dotyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

No niby z 60 koni ma a 55 to w dokumentach piszą. Troche szkoda że nie kupiłeś typowej 80 bo ma jeszcze reduktor i pali zimny bez świec.  A jeśli to nie tajemnica to dużo za niego dałeś ? Bo ja też mam mtz 550 tylko że przerobiłem silnik na 80.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekw1980    1
14 k
Lepiej po przeróbce na 80?
Z transportem 300 zł. I na jesieni skrzynie naprawiłem bo padła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

Lepiej. Pali od strzała i jest o wiele mocniejszy i zrywniejszy a tak to na 50 był taki ospały i głuchy miał dzwiek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekw1980    1
To przeróbka pompy czy coś jeszcze. Może u mnie jest po przeróbce? Nie chodzi źle. Pług ma 4 kultywator 3 m z ciężkim wałem i daje rade jakoś. Da się na oko sprawdzić czy był przerabia?
Dużo dałem.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

Da się sprawdzić na oko i powiem ci że nie jest nic przerabiane bo masz głowice d 50 a zeby przerobić to trzeba by wszystko wyrzucić i założyć od 80 co najmniej całą góre czyli głowice tłoki doloty powietrza i pompe paliwa a wał może zostać od biedy ale też powinien być 80 bo nie ma taki silnik i tak pełnych osiagów na wale 50

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekw1980    1
O to sporo pracy zostawiam jak jest nie chce mi się
Wracając do tematu blokady. To mówisz że powinienem zewrzec Przewody na tej cewce przy sprezace i zobaczyć efekty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Nie przepuszczę okazji i zapytam - co masz napisane na tabliczce na bloku? Dasz jej zdjęcie?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

Musisz zmienić kolejność  przewodów  przy filtrze paliwa bo sa żle podłączone i filtr nie pełni jak powinien swojej funkcji. Tylko pamietaj aby zmienić filter bo by ci brudy zassał do pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez BaRtEk7710
      Witam stoję przed wyborem tura do ciągnika mtz 82 i chciałbym się dowiedzieć jaka polska firma na obecną chwilę przoduje w produkcji ładowaczy czołowych, która robi je najsolidniej.Ładowacz jest potrzebny głównie do bigbagów z nawozem i nasionami
    • Przez kamlar
      Witam,chce usunąć w moim pronarze przelacznik napiecia 12/24 ze względu na to,ze w moim przypadku jest to dość czesto padający układ.
      Chce przerobić na samo 12V. Wiem,ze musze kupić rozrusznik na 12v z reduktorem.
      Może ktoś pomóc w przerobieniu instalacji ? Wiem,że aku (zakladam niedlugo nowe) mają być połaczone równolegle, potem plus na rozrusznik i prad ze stacyjki ma być przełożone z zasilania tego regulatora (który aktualnie budzi rozrusznik) na sam rozrusznik ?
       
      w zał schemat instalcji
      Schemat ideowy instalacji elektrycznej PRONAR 82 II.pdf
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
    • Przez dziki97
      Witam potrzebuję zrobić w miarę dokładny prędkościomierz do swojego ruska, potrzebny będzie do oprysków i siania nawozów.  Zastanawiam się na prędkościomierzem GPS, mógł bym używać go także  w Fortschricie 323. Posiada ktoś z was takie urządzenie i jak to się sprawuje???? do tej pory używałem telefonu z jakąś tam apka ale to denerwujące.
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj