Gość

Uszczelniacz wałka sprzęgłowego 75-14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

Witam

Nie wiem co dalej robic z tym gratem :(

Uszczelniacze wałków sprzegłowych były przed sezonem założone oryginały , Dalej teci olej na sprzęgło , nie są to duże ilości , jak popracuje cały dzień to potem przez noc wyleci może objętość nakręki od butelki oleju .

Czy może byc tak że wałki mają mikro wżery albo nie równości ??? A może już po pewnie ponad 10 tys mth mają jakiś luzy i straciły wspoł osiowść albo dostały bicia ?? 

NIe jest to olej z silnika bo wymieniłem i w silniku jest czysty a z zawleczki leci brudny olej jak by pomieszany z pyłem z tarcz sprzegłowych 

 

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Sam musisz sobie odpowiedzieć na te pytania My nie widzimy twojego sprzętu Jedyna dobra rada to robić aż do skutku albo oddac do warsztatu żeby zrobili z gwarancją i wtedy niech się oni zastanawiają jak pocieknie znowu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

Machanicy twierdzą że jak uszczelniacze nowe dobrej jakości to wałki szrot . Wymiana wałków nie hwodzi gre ( nie opłacalne )

Rozważam opcje założyć na wałek jezdny o 1mm ciasniejszy ale jest obawa czy sie nie przegrzeje i lipa z tego

O ile leci z niego bo jak z tego małego miedzy wałkami to nie ma już rozwiązań :(

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

A zdobędziesz o 1 mm ciaśniejszy? Wymiary wałków a co za tym idzie są znormalizowane i możesz mieć kłopot żeby znaleźć uszczelniacz o 1 mm mniejszy Może lepiej napawać wałek tak żeby miał o 0.5mm  więcej a potem stoczyć tak żeby miał 0.2mm więcej i dac standardowy simmering

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

Tak jest taki markowej firmy rózni się wewnątrz 1mm . Kwestia jest taka czy się nie wytrze albo przegrzeje 

Nie polecane jest termiczna obróbka tych wałków tym bardziej że mam złe doświadczenia z tegu typu zakładami .

Niestety partaczą robote , miejsce pod uszczelniacz musi być polerowane inaczej po obróbce toczeniem bardzo szybko go szlag trafia .

Jak tak przeliczam to brak opłacalnosci tym bardziej że juz tez inne podzepoły są zurzyte a dokładać ze 10 tyś do tego słabego traktora to bezsens 

Kwestia taka czy te wałki są na tyle miękkie że uszczelniacz je niszczy , nie było mnie przy naprawie sprzegła i w sumie nikt nie wie jaki był ich stan , uszczelniacze , tarcza , łozysko wyciskowe zostało wymienione i miało byc dobrze ba oprócz tego wycieku jest dobrze bo sprzegło działa poprawnie 

 ponoszę tylko  ryzyko zniszczenia tarczy , ale wszesniej od 4 lat mi tam leciało i rozbierałem że względu że rozleciał się tłumik drgań w tarczy a do tego były już cienkie okładziny , co ciekawe mimo że była upaprana olejem to sie nic nie slizgało jedynie to sprzegło zawsze szarpało .

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

No cóż odpowiedź nasuwa się sama Zastosuj ten ciaśniejszy uszczelniacz wątpie żeby sie grzał czy wycierał (minimalna róznica wymiaru na granicy błedu) I składaj jak jest a jak będzie ciekło to będzie. I skoro w ciagniku już wiele niedomagań to myśl nad innym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez piterq1991
      Witam!
       
      Panowie potrzebuje numer katalogowy uszczelniacza silnika znajdującego się przy pompie paliwa. Dokładnie to ten na wałku poniżej pompy wtryskowej. Dokładnie zaznaczony strzałką na obrazku. Pod tą obudową. Bardzo mi się leje tam olej a jutro zamawiam części do silnika.
      Proszę o pomoc.
       
      Pozdrawiam
      Piotr
    • Przez Wojtek026
      Koledzy pomóżcie, jak wymienić ten wałek co wychodzi ze skrzyni i jest na nim osadzona tarcza sprzęgłowa od napędu, muszę go wymienić bo jest wyrobiony frez a jak go wymienić, czy to duzo roboty co rozkręcać, podobno powinien wyjść do przodu ale czy ktoś to rozbierał?
       
    • Gość
      Przez Gość
      Witam
      Czy po demontarzu ramion da sie wymienić uszczelniacz zaznaczony strzałką i czy to coś pomoże ?? JEst tam jeszcze oring ale pewnie w ten sposób sie go nie wymieni 
      Mam od dawna tam upierdliwy wyciek , który wystepuje tylko jak uzywam podnośnika 
       

    • Przez artur04c
      Witam ,w jaki sposób wymienia się tarczki wałka WOM w Fendt 610? bo mam przypalone chyba i pod obciążeniem wałek się nie kręci, ale pod opryskiwaczem jeszcze da radę. W jaki sposób się do tego zabrać? Pozdrawiam.
    • Przez dawid1983
      witam wszystki posiadaczy mf 3000  chcialbym wymienic uszczelniacze na silowniku od zmiany biegow bo mi olej sie saczy przy grupie zmianie biegow przod tyl i moje pytanie zeby zdjac ten dekiel czy musze spuszczac olej i czy przy zdejmowaniu musze na cos uwazac
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj