Polecane posty

krzychomen    0

Witam czy wie ktoś z jaka siłą należy dokręcić głowice w farmtracu 690DT z silnikiem perkinsa 4cyl.
Gdyż w instrukcji napisali że dokręcić głowice może tylko autoryzowana stacja obsługi (śmiech na sali xD) i nie ma podanych takich informacji.
Czy ktoś już to robił i czy mógłby mi w jakiś sposób pomóc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niektóre firmy sprzedające uszczelki pod głowicę dołączają kartkę z momentami i kolejnością dokrecania. Elring chyba coś takiego ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vailus    10

rolnik556 napisał:

Dobry majster dokręca na wyczucie :D

Dokładnie xd jak się pytałem majstra z jakim momentem się powinno dokrecac głowice to powiedział że z momentem w ręce xd poza tym z własnego doświadczenia wiem że często to dokręcanie na moment jest złudne. Teoretycznie powinno się wymienić wszystkie szpilki bo przecież się gwint wyciąga itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roporolnik    1

Dlatego niektóre firmy podają kąt dokręcania. Tak z ciekawości, jakiej grubości są szpilki w takim ciągniku? jakieś m12?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychomen    0
Dnia 18.05.2018 o 12:13, roporolnik napisał:

Dlatego niektóre firmy podają kąt dokręcania. Tak z ciekawości, jakiej grubości są szpilki w takim ciągniku? jakieś m12?

tak M12. I dokręciłem na 135 Nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez Lukecki
      Witam, wydaje mi się że w moim Ursusie 1614 są za niskie max obr. Gaz w podłodze a jest tak mniej więcej 2000 obr. (obrotomierz nie działa) czy jest tam jakiś ogranicznik? Dodam że nie może zgasnąć po puszczeniu gazu dopiero po podniesieniu pedału od spodu. 
      Na filmach na YT mają większe obroty z tego co mi się wydaje 
    • Przez dudek102
      witam 
      Ojciec zaczął remont ciągnika był coraz słabszy wcinał olej wiadrami i zaczął stukać . 
      głowice pojada  do regeneracji . ale tuleje wyglądają prawie idealnie żadnych rys . 
      pojedzie nowy zestaw naprawczy ursusa i teraz pytanie odnośnie wału 
      na panewkach mam oznaczenia 50.50394.0  w jednym katalogu pisze ze był robiony jeden szlif w drugim ze wał jest nominalny ?
      czy za każda wymiana zestawu naprawczego trzeba dawać wal do szlifu wał nie ma rys.
      na panewka są ale płytkie .
      czy trzeba wymieniać pompę oleju stara trzymała ciśnienie

       

       
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj