Polecane posty

krzychomen    0

Witam czy wie ktoś z jaka siłą należy dokręcić głowice w farmtracu 690DT z silnikiem perkinsa 4cyl.
Gdyż w instrukcji napisali że dokręcić głowice może tylko autoryzowana stacja obsługi (śmiech na sali xD) i nie ma podanych takich informacji.
Czy ktoś już to robił i czy mógłby mi w jakiś sposób pomóc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niektóre firmy sprzedające uszczelki pod głowicę dołączają kartkę z momentami i kolejnością dokrecania. Elring chyba coś takiego ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

vailus    1

rolnik556 napisał:

Dobry majster dokręca na wyczucie :D

Dokładnie xd jak się pytałem majstra z jakim momentem się powinno dokrecac głowice to powiedział że z momentem w ręce xd poza tym z własnego doświadczenia wiem że często to dokręcanie na moment jest złudne. Teoretycznie powinno się wymienić wszystkie szpilki bo przecież się gwint wyciąga itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roporolnik    1

Dlatego niektóre firmy podają kąt dokręcania. Tak z ciekawości, jakiej grubości są szpilki w takim ciągniku? jakieś m12?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychomen    0
Dnia 18.05.2018 o 12:13, roporolnik napisał:

Dlatego niektóre firmy podają kąt dokręcania. Tak z ciekawości, jakiej grubości są szpilki w takim ciągniku? jakieś m12?

tak M12. I dokręciłem na 135 Nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez krzysiek1988
      Panowie mam problem. Mam tur 2 sekcyjny.  Po zakupie okazało się, że pompa już nie domaga więc wymieniłem na wydajniejszą - Hylmet 40l/min. Do tego zamontowałem również zawór zabezpieczający pompy ustawiony fabrycznie na 17,5 mpa. Po wymianie pompy tur chodzi znakomicie ! udźwig jest wyraźnie większy i tur działa szybciej. Jednak pojawił się mały problem. Przy opuszczaniu całego tura obroty silnika wyraźnie spadają i słychać, że pracuje on z wyraźnym obciążeniem. Dźwięk jest wyraźnie bardziej słyszalny niż w przypadku podnoszenia. Siłowniki od podnoszenia mam jednostronnego działa - więc olej wraca do rozdzielacza tą samą drogą która została dostarczony i później do skrzyni.
      Co mogę zrobić żeby wyeliminować ten problem ? Wymienić przewód powrotny oleju z rozdzielacza do skrzyni na taki o większym przekroju ? Wydaje mi się, że olej który wraca z siłowników blokuje przepływ oleju zasilającego rozdzielacz i stąd ten problem. mam też siłownik 2 stronnego działania, ale w jego przypadku nie ma spadku obrotów.
      Jedna sekcja w rozdzielaczu wolna. Rozdzielacz i jego podłączenie wygląda tak:
      Proszę o jakieś porady.
      Ciągnik to ursus c360.


    • Przez MOTOMANIAK1
      Witam. Posiadam ciągnik Lamborghini Grand Prix 95 Target z silnikiem (1000.4-WT). Poszukuje do niego momentów dokręcania: głowicy, wtryskiwaczy i wielkości luzów zaworowych. Z góry dziękuję za pomoc MOTOMANIAK1
    • Przez smerfeta117
      Witam. Moj zetorek 5245 gdy ruszam np z miejaca do 1500 obr na minute silnika brakuje mu mocy gdy dojdzie do okolo 1500 czuć jak by poprostu,,włączyło się turbo" i później chodzi silnik idealnie i ma moc . Na wolnych obraotach slychac jak nie pracuje równo na 3 tłoki. (Tak jak by mu brakowało paliwa)Co może być przyczyną?
    • Przez Novo181818
      ile wchodzi oleju do silnika? U mnie na szabelce poziom trzymał się w połowie stanu. Gdzieś wyczytałem że oleju wchodzi z 15l a jak spuściłem stary to jest go max 10litrow. Silnik był rozgrzany i otworzyłem dwa spusty i wykręciłem filtr. Ile tego oleju powinno być? czy gdzieś zapomniałem spuścić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.