Skocz do zawartości

Polecane posty

andrzejoo7    5

Witam wszystkich i przepraszam za zakładanie może podobnego posta. Mam problem z 311. Mianowicie podczas jazdy przybywa mi oleju w skrzyni.olej ucieka korkiem wlewu  tym za kabiną. Biegi działają polbiegi też. Co może być przyczyną? Ciągnik przy opryskiwacz więc to pilne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek74    232
Najprawdopodobniej przedostaje się olej z hydrauliki do skrzyni przez siłownik podnośnika . Czy nie ubywa oleju w zbiorniku od hydrauliki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejoo7    5

Ubywa. Teoria majstra że między jedna papa a druga (te przy pompę paliwowej) jest uszczelniacz ja myślę że te pompy to jedna od kierowania jedna od hydrauliki.mam rację? Zamówiłem sobie książki do niego ale nim przyjdą to nie mam czym pryskac.nie założę 200koni do opryskiwacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD1052    87
Napisano (edytowany)

No ale co mają pompy hydrauliki do skrzyni biegów? Jeżeli jest padnięty uszczelniacz na pompie to olej idzie do silnika a nie do skrzyni... A pompa jest dwusekcyjna i faktycznie jedna część jest od wspomagania ale ta część od wspomagania także jest odpowiedzialna za hydraulike.

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek74    232
Jak by pompy puszczały to pompują do silnka tak miałem rok temu a znajomy miał tak jak ty w 308 też rok temu i było tak jak opisałem sprawdź czy olej jest rzadki czyli hydauliczny to na 100% będzie uszczelka w tłoku podnośnika w skrzyni powinien być olej 80w90 czyli dość gęsty . Jaką instrukcję zamówiłeś i gdzie bo te z olx czy alegro to trochę lipa jak za 100 zł .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejoo7    5
2 godziny temu, JD1052 napisał:

No ale co mają pompy hydrauliki do skrzyni biegów? Jeżeli jest padnięty uszczelniacz na pompie to olej idzie do silnika a nie do skrzyni... A pompa jest dwusekcyjna i faktycznie jedna część jest od wspomagania ale ta część od wspomagania także jest odpowiedzialna za hydraulike.

 

Mam go 10 lat nigdy nie było problemu. Olej fusch tytan agrifarm 10w40 i leje go do skrzyni silnika i hydrauliki nigdy nie miałem z tym problemu filtry wymieniane na czas. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Verdi10
      Witam, poszukuję instrukcji napraw do Fendt 611 LSA z roku 92, mogę się wymienić za instrukcję napraw do Fendta 310 i 311 LSA w języku Niemieckim i Angielskim, posiadam również instrukcję obsługi do Fendt 611-615 LSA i 310-311 LSA w języku szwedzkim, jeśli by ktoś chciał to chętnie się wymienię za instrukcję napraw do 611.
       
       
    • Przez nemezis
      Pytanie głownie do użytkowników modeli 6110M-6145M  (Rok prod.od początku 2016 r do dziś )ale również do właścicieli R-ek w 4 cylindrach . Czy w Waszych ciągnikach po nagrzaniu i pod obciążeniem występuje podczas jazdy na 1 biegu obojętnie którego zakresu A-F występuje dzwięk jakby tarcie , skrzypienie wyraznie słyszalne w kabinie i na zewnątrz ?  Problem jest od nowości , JD aktualnie diagnozowany w serwisie - olej  czysty zmienione cewka 1-2 biegu i chyba zawór modulacyjny . Podobno w nowej M-ce z placu jest taki sam dzwięk . Serwis wysłal zapytanie do Centrali odnośnie ww. i czekamy na odp. Co Wy na to ? Ktoś też tak ma  ? 
    • Przez Hubert2605
      Witam 
      Mam problem z renault 551(1981r). Zakupiłem ostatnio renówkę i napotkałem problem ze skrzynią, jak ciągnik jest na równej nawierzchni (zauważyłem to w garażu ) po wyrzuceniu biegu na luz ciągnik toczy się do przodu, po wciśnięciu hamulca stoi nic w skrzyni nie "zgrzyta" .Mam zamiar wymienić olej w przekładni ,ale jest taki problem że nigdzie nie ma miarki i nie wiem jaki jest stan tego oleju . Ile litrów w tej przekładni powinno być (3x4, rewers)? 
    • Przez patryk555591
      Nie mam 1 biegu w moim mfie, reszta normalnie pracuję. Miał ktoś podobny problem lub zna przyczynę?
    • Przez chudy14145
      Witam.mam taki problem z zetorem 7211.w pewnym momencie przy orce zniknely biegi wsteczny 1 2.Mozna wrzucic jeden z tych biegow i po puszczeniu sprzegla ciagnik jest jakby na luzie dalej,na polowych i drogowych jest tak samo.sciagalem pokrywe skrzyni w kabinie i nie widac zeby ktores z ciegien bylo urwane.tryby tez nie wygladaja na zuzyte.nie bylo zadnych oznak awarii wczesniej zadnych zgrzytow itp.Ma ktos pomysl co sie moglo stac?od czego zaczac szukanie przyczyn awarii?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.