andrzejoo7

Lsa 311pomocy skrzynia

Polecane posty

andrzejoo7    5

Witam wszystkich i przepraszam za zakładanie może podobnego posta. Mam problem z 311. Mianowicie podczas jazdy przybywa mi oleju w skrzyni.olej ucieka korkiem wlewu  tym za kabiną. Biegi działają polbiegi też. Co może być przyczyną? Ciągnik przy opryskiwacz więc to pilne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek74    458
Najprawdopodobniej przedostaje się olej z hydrauliki do skrzyni przez siłownik podnośnika . Czy nie ubywa oleju w zbiorniku od hydrauliki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejoo7    5

Ubywa. Teoria majstra że między jedna papa a druga (te przy pompę paliwowej) jest uszczelniacz ja myślę że te pompy to jedna od kierowania jedna od hydrauliki.mam rację? Zamówiłem sobie książki do niego ale nim przyjdą to nie mam czym pryskac.nie założę 200koni do opryskiwacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD1052    90
Napisano (edytowany)

No ale co mają pompy hydrauliki do skrzyni biegów? Jeżeli jest padnięty uszczelniacz na pompie to olej idzie do silnika a nie do skrzyni... A pompa jest dwusekcyjna i faktycznie jedna część jest od wspomagania ale ta część od wspomagania także jest odpowiedzialna za hydraulike.

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek74    458
Jak by pompy puszczały to pompują do silnka tak miałem rok temu a znajomy miał tak jak ty w 308 też rok temu i było tak jak opisałem sprawdź czy olej jest rzadki czyli hydauliczny to na 100% będzie uszczelka w tłoku podnośnika w skrzyni powinien być olej 80w90 czyli dość gęsty . Jaką instrukcję zamówiłeś i gdzie bo te z olx czy alegro to trochę lipa jak za 100 zł .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejoo7    5
2 godziny temu, JD1052 napisał:

No ale co mają pompy hydrauliki do skrzyni biegów? Jeżeli jest padnięty uszczelniacz na pompie to olej idzie do silnika a nie do skrzyni... A pompa jest dwusekcyjna i faktycznie jedna część jest od wspomagania ale ta część od wspomagania także jest odpowiedzialna za hydraulike.

 

Mam go 10 lat nigdy nie było problemu. Olej fusch tytan agrifarm 10w40 i leje go do skrzyni silnika i hydrauliki nigdy nie miałem z tym problemu filtry wymieniane na czas. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Vinci4
      Witam, co warto wymienić w Lampku rozłożonym na pół, potrzebowałem dostęp do sprzęgła. Ma nabite 3200 mtg, i skrzynia biegów skrzynia biegów bardzo żęzi na luzie przy załączonym rewersie. Pozdrawiam
    • Przez Andrzej121
      Witam kupiłem mf 6270 z 2002 r  i ma dwa półbiegi C i D nie wiem czy ten model tak ma czy ma 4 ABCD
    • Przez PronarekP5
      Witam od kilku dni boryka się z problemem słabo działającej bądź wogóle nie działającej hydrauliki i podnośnika, pieniącego się oleju i jeczenia w hydraulice - opuszczając podnośnik! Dodam że problem tkwi po stronie mechanicznej nie w elektronice. A zaczęło się od uszkodzonego czujnika pozycji podnośnika - po dźwignięciu doszedł podnośnik do końca i po chwili jęczenia (spowodowanym przeciskania oleju po dźwignięciu w max pozycje i nie rozłaczeniu ciśnienia) przestało ale i sam podnośnik nie chciał nawet opuścić mimo przełączania na mechaniczne sterowani(czytaj dźwignię hydrauliki) a teraz czasem idzie czasem nie i pieni się olej w zbiorniku. Dodam również że zdarza się powietrze w przewodach. Pozdrawiam i myślę że ktoś poradzi coś na co zwrócić uwagę i co sprawdzić... 
    • Przez gipek69
      Witam wszystkich
      Szukam osób które posiadają ciągnik BELARUS ze skrzynią 24/12. Zależy mi na opisie przełożeń. Dostępności u dealerów. I opinie z użytkownia. Pozdrawiam
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam renault 110.54 na rewersie elkt hydr podczas zmiany  ciagnik czasami szarpie ,oraz zmiana nie odbywa sie zawsze  płynnie czuć jak skrzynia zmienia kierunek jazdy jest takie jak by metaliczne pukniecie , czym moze byc to spowodowane ? czy w tej skrzyni trzeba sie zatrzymywac do 0 aby zmienic kierunek jazdy ?? pozdrawiam:)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.