Skocz do zawartości

Polecane posty

andrzejoo7    5

Witam wszystkich i przepraszam za zakładanie może podobnego posta. Mam problem z 311. Mianowicie podczas jazdy przybywa mi oleju w skrzyni.olej ucieka korkiem wlewu  tym za kabiną. Biegi działają polbiegi też. Co może być przyczyną? Ciągnik przy opryskiwacz więc to pilne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek74    253
Najprawdopodobniej przedostaje się olej z hydrauliki do skrzyni przez siłownik podnośnika . Czy nie ubywa oleju w zbiorniku od hydrauliki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejoo7    5

Ubywa. Teoria majstra że między jedna papa a druga (te przy pompę paliwowej) jest uszczelniacz ja myślę że te pompy to jedna od kierowania jedna od hydrauliki.mam rację? Zamówiłem sobie książki do niego ale nim przyjdą to nie mam czym pryskac.nie założę 200koni do opryskiwacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD1052    87
Napisano (edytowany)

No ale co mają pompy hydrauliki do skrzyni biegów? Jeżeli jest padnięty uszczelniacz na pompie to olej idzie do silnika a nie do skrzyni... A pompa jest dwusekcyjna i faktycznie jedna część jest od wspomagania ale ta część od wspomagania także jest odpowiedzialna za hydraulike.

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek74    253
Jak by pompy puszczały to pompują do silnka tak miałem rok temu a znajomy miał tak jak ty w 308 też rok temu i było tak jak opisałem sprawdź czy olej jest rzadki czyli hydauliczny to na 100% będzie uszczelka w tłoku podnośnika w skrzyni powinien być olej 80w90 czyli dość gęsty . Jaką instrukcję zamówiłeś i gdzie bo te z olx czy alegro to trochę lipa jak za 100 zł .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejoo7    5
2 godziny temu, JD1052 napisał:

No ale co mają pompy hydrauliki do skrzyni biegów? Jeżeli jest padnięty uszczelniacz na pompie to olej idzie do silnika a nie do skrzyni... A pompa jest dwusekcyjna i faktycznie jedna część jest od wspomagania ale ta część od wspomagania także jest odpowiedzialna za hydraulike.

 

Mam go 10 lat nigdy nie było problemu. Olej fusch tytan agrifarm 10w40 i leje go do skrzyni silnika i hydrauliki nigdy nie miałem z tym problemu filtry wymieniane na czas. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Verdi10
      Witam, poszukuję instrukcji napraw do Fendt 611 LSA z roku 92, mogę się wymienić za instrukcję napraw do Fendta 310 i 311 LSA w języku Niemieckim i Angielskim, posiadam również instrukcję obsługi do Fendt 611-615 LSA i 310-311 LSA w języku szwedzkim, jeśli by ktoś chciał to chętnie się wymienię za instrukcję napraw do 611.
       
       
    • Przez artb1977
      Witam,
      Mam problem ze skrzynią biegów. Aby zdiagnozować i naprawić problem potrzebuję ją rozebrać, ale utknąłem w punkcie gdzie nie mogę jej rozpołowić.
      Może ktoś zna patent jak to zrobić. Jestem na etapie jak widać na załączonych zdjęciach i wygląda jak by był bardzo mały luz pomiędzy dwiema częściami skrzyni, ale jednak "coś" trzyma te dwie części razem.
      Nie wiem jak się zabrać aby czegoś nie uszkodzić.
      Jak widać na zdjęciu wszystkie szpilki i nakrętki wykręcone, łożysko wałka wyciągnięte. a jednak coś trzyma. Luz jaki udało się osiągnąć to około 1-2 mm i trzyma jak by po lewej stronie (patrząc od przodu).
      Mam nadzieję na pomoc któregoś z forumowiczów za którą będę wdzięczny.
      Pozdrawiam.
       


    • Przez Bartek_0
      Witam, mam problem ze skrzynią biegów. Po przejechaniu trasy, zatrzymałem się gdy chciałem ruszyć wszytko poszlo okey do momentu gdy chciałem wrzucić czwarty bieg...bieg wszedł normalnie tylko traktor nie chciał jechać, tak jak by był na luzie, bieg szósty wszedł także normalnie. Po kilkukrotnej próbie wrzucenia bieg nic nie pomogło. Rozkręciliśmy pokrywy po lewej i po prawej stronie wałków, myśleliśmy że wypadł bieg, postukaliśmy ustawiliśmy tak jak miało być także nie pomogło. Chciałbym zapytac czy miał ktoś podobny problem i jak by mozna było to naprawić. Z góry dziękuje za odpowiedzi 
    • Przez bartosz55
      Witam . Mam pytanie czy da się wymienic synchronizator 2 biegu bez demontażu skrzyni tylko po wyjęcie całego kosza dynshift i rewersu od strony sprzęgła a jeżeli nie da się czy skrzynie poprostu rozkręcamy z tyłu przy moście czy gdzieś z tylu jest jakieś zabezpieczenie które blokuje skrzynie przed rozjechaniem z mostem .
    • Przez holik
      Witam, czy posiada ktoś z użytkowników takową skrzynie Inter-tech. Chciałbym zasięgnąć opinii i informacji na temat sprzętu. 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.