Skocz do zawartości

Polecane posty

andrzejoo7    5

Witam wszystkich i przepraszam za zakładanie może podobnego posta. Mam problem z 311. Mianowicie podczas jazdy przybywa mi oleju w skrzyni.olej ucieka korkiem wlewu  tym za kabiną. Biegi działają polbiegi też. Co może być przyczyną? Ciągnik przy opryskiwacz więc to pilne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek74    313
Najprawdopodobniej przedostaje się olej z hydrauliki do skrzyni przez siłownik podnośnika . Czy nie ubywa oleju w zbiorniku od hydrauliki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejoo7    5

Ubywa. Teoria majstra że między jedna papa a druga (te przy pompę paliwowej) jest uszczelniacz ja myślę że te pompy to jedna od kierowania jedna od hydrauliki.mam rację? Zamówiłem sobie książki do niego ale nim przyjdą to nie mam czym pryskac.nie założę 200koni do opryskiwacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD1052    87
Napisano (edytowany)

No ale co mają pompy hydrauliki do skrzyni biegów? Jeżeli jest padnięty uszczelniacz na pompie to olej idzie do silnika a nie do skrzyni... A pompa jest dwusekcyjna i faktycznie jedna część jest od wspomagania ale ta część od wspomagania także jest odpowiedzialna za hydraulike.

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek74    313
Jak by pompy puszczały to pompują do silnka tak miałem rok temu a znajomy miał tak jak ty w 308 też rok temu i było tak jak opisałem sprawdź czy olej jest rzadki czyli hydauliczny to na 100% będzie uszczelka w tłoku podnośnika w skrzyni powinien być olej 80w90 czyli dość gęsty . Jaką instrukcję zamówiłeś i gdzie bo te z olx czy alegro to trochę lipa jak za 100 zł .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejoo7    5
2 godziny temu, JD1052 napisał:

No ale co mają pompy hydrauliki do skrzyni biegów? Jeżeli jest padnięty uszczelniacz na pompie to olej idzie do silnika a nie do skrzyni... A pompa jest dwusekcyjna i faktycznie jedna część jest od wspomagania ale ta część od wspomagania także jest odpowiedzialna za hydraulike.

 

Mam go 10 lat nigdy nie było problemu. Olej fusch tytan agrifarm 10w40 i leje go do skrzyni silnika i hydrauliki nigdy nie miałem z tym problemu filtry wymieniane na czas. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez holik
      Witam, czy posiada ktoś z użytkowników takową skrzynie Inter-tech. Chciałbym zasięgnąć opinii i informacji na temat sprzętu. 

    • Przez GAANAA
      czy ktoś ma, bądż wie, gdzie kupić można używane przewody wtryskowe do silnika Typu MWM
    • Przez AS931
      Witam.
      Chciałbym dowiedzieć się jaka jest skrzynia biegów w Renault Ares 610/620 i czy jest awaryjna. Bo wiem ze w Ares 630 jest skrzynia Fergusona która jest bardzo awaryjna i chciałbym dowiedzieć się czy w 610/620 jest ta sama skrzynia.
    • Przez Tobiasz912
      Witam, od jakiegos czasu jestem posiadaczem Claasa Ares 567ATZ z 2006r. Ostatnio zaczely pojawiac sie  2 bledy - 324 i 325. Skutkuje to tym ze nie mogę przechodzic miedzy zakresami ABCD. Bledy wyskakuja co jakis czas z reguly razem. Mruga tez kontrolka akumulatora z piorunem bez sygnalu dzwiekowego. Alternator sprawdzalem i jest sprawny. Ktos wie co oznaczaja te bledy i co w ogole jest grane ? Z gory dziekuje za pomoc. 
    • Przez frytass
      Cześć! Kilka tygodni temu kupiliśmy Ursusa 914 z 1989 i teraz poprawiamy go trochę wizualnie i przy okazji wymieniamy to co zepsute do około. Do rzeczy... chcemy wymienić koło pasowe na wale z przodu silnika. Niestety po zapięciu biegu silnik dalej się obraca tak jakby sprzęgło nie trzymało w ogóle i nie mogę odkręcić śruby która trzyma koło. Przed rozkręceniem przodu ciągnik normalnie jeździł i nie wykazywał zużycia sprzęgła. Nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z taką maszyną i nie mam pojęcia czy tak ma być czy sprzęgło jest do wymiany czy co? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.