Skocz do zawartości
Demix

Znika płyn chłodniczy

Polecane posty

Demix    0

Witam. Jestem tu nowy, możecie mi napisać co to może być jak znika płyn chłodniczy w MTZ 320,4 silnik Lombardini , ma przejechane zaledwie 80 godzin pracy, jest prawie nowy na gwarancji, ale serwis mojego dilera jest taki że nic nie umieją, nie potrafili mi go odpowietrzyć po wymianie filtrów, dzwonili do innych serwisów " jak to się robi " banalnie proste. Aż strach im powierzyć taką naprawę. A jest na gwarancji. A może znacie naprawdę dobrego mechanika, od takich traktorów MTZ. Jeśli byłby taki gdzieś bliżej powiatu Rawa Mazowiecka, lub Mszczonów, lub Nowe Miasto nad Pilicą , a jesteście pewni że poradzi sobie z każdą naprawą to napiszcie mi na priw. ( bo tu chyba nie przejdzie )  numer telefonu do niego. Dodam jeszcze że w silniku słuchać klekot gdzieś w górnej części silnika Lombardini. 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chevchelios    0

Jak jest na gwarancji to raczej bym proponował zgłosić to. Jeżeli płynu ubywa a wycieków brak to widzę dwie możliwości albo przepala ten płyn przez uszczelkę dostaje się do komory spalania , wtedy jest taki specyficzny słodki zapach z rury wydechowej albo jakimś cudem dostaje się do oleju musisz sprawdzić stan oleju czy przypadkiem się nie podniósł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sparta
      Witam. mam problem z ogrzewaniem w mf 3095. odkąd kupiłem ciągnik nie było ogrzewania, rozkręciłęm u góry wszystko zeby posprawdzac i wiem ze wogole tam woda nie dochodzi, czy mogły ktos podać schemat lub informacje jak to ogarnąc aby było? bo za tydzien musze ze zbożem jeździć i nie chce zmarznąc ^^
    • Przez paczka
      Zakupiłem dopiero tego fergusonka 6180 i nie wiem gdzie jest zbiorniczek do płynu od spryskiwaczy i jak się włącza ten płyn jak ktoś ma takiego niech da znać
    • Przez yrek
      Witam!
      Dziś pytania i prośba o porady zwłaszcza do posiadaczy pięćserczterdziestek. Szukałem takiego tematu (jeżeli za słabo to poprawicie), ale nie znalazłem.
      Idąc od początku.Gdy jest zimny wszystko jest ok. Hamulec ręczny i nożny działają jak należy, sprzęgło podobnie. Na luzie swobodnie stacza się z górki. Natomiast gdy się solidnie zagrzeje po wciśnięciu sprzęgła na biegu mocno hamuje. Na tyle mocno, że nie można wybić biegu, trzeba lekko ruszyć i dopiero wtedy. Aż silnik ma ciężko z ruszaniem z miejsca. Dziś wracając z pola zauważyłem, że wzmacniacz działa z dużym opóźnieniem, sprzęgło się zapadło i biegi nie chcą czasem w ogóle wchodzić. Płynu ze zbiorniczka nie ubywa, wysprzęglik, pompki i jeden cylinderek niedawno wymienione na nowe.
       
      Ponieważ nie mam u kogo porównać pytanie-czy wszystkie ciągniki z serii x540 miały połączone sprzęgło z hamulcami? Jak wyregulować siłę działania hamulca na wciśniętym sprzęgle? Czy istnieje taka możliwość?
       
      Sorki za chaotyczność, ale mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodzi.
    • Przez tedek2
      Witam w moim traktorze grzeje się silnik po zbelowaniu 40 bel i przewiezieniu 20 z nich na odległość 10 km miernik temperatury jest już prawie na czerwonym. Chłodnica ok i filtry ok, płynu ubywa z chłodnicy wylewa się czasem przewodem od nadmiaru ale może jeszcze a inych nieszczelności nie widać.
    • Przez bocianlask
      Witam,
      Mam problem z moim MF’em  6180.
      Wszystko zaczęło się gdy podczas orki zauważyłem, że wyrzuca płyn z chłodnicy.
      Pierwsze o czym pomyślałem to, to że poszła uszczelka pod głowicą, ale tą usterkę wstępnie wykluczyłem.
      Kolejne o czym pomyślałem to zanieczyszczona chłodnica, przez co nie ma dobrego obiegu i wyrzuca płyn. Szybki demontaż chłodnicy wizyta w zakładzie gdzie czyszczą chłodnice i niestety nie była zbyt zanieczyszczona.
      Po zamontowaniu chłodnicy i zalaniu układu płynem (pod korek) znów to samo, tzn na wolnych obrotach poziom płynu się podnosi. Gdy zwiększę obroty silnika poziom płynu w chłodnicy maleje (jakby silnik zasysał płyn). Gdy ciągnik się zagrzał i otworzyły się termostaty problem z podnoszeniem się płynu ustał.
      Podczas gaszenia ciągnika płyn tak się podnosi, że wyrzuca go przez wlew chłodnicy (otwarty –bez korka)
      Nagrzewnica grzeje się normalnie.
      Co może być przyczyną takich cudów?
      Dodam, że termostaty założyłem nowe.
      Płynu do układu weszło stosunkowo mało około 16-17 litrów, z tego co wyczytałem na forum powinno wejść 25 litrów.
      W jaki sposób prawidłowo odpowietrzyć układ? Są jakieś odpowietrzniki czy powinien odpowietrzyć się sam?
      Gdyby ktoś miał podobne problemy lub znał rozwiązanie mojego  proszę o podpowiedź, co, gdzie i jak.
      Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i sugestie.
      Pozdrawiam
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.