Skocz do zawartości

Polecane posty

Arasowsky    0

Cześć! Rozebrałem całą deskę, ponieważ wymieniam instalację i pod włącznikami świateł jest takie coś z dwoma wyjściami, do czego szedł przewód ze stacyjki, ten który idzie do rozrusznika. Ale ten przewód jest teraz luźny po poprzedni właściciel coś modził. Teraz ze stacyjki idzie bezpośrednio przewód do rozrusznika i działa. Więc pytanie czy to jest przekaźnik rozrusznika?
31946201_10209367875433032_3372237806322581504_n.thumb.jpg.6c064fdc712b30b7692d6aa21c11ed35.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer24    7
Dokladnie nie wiem czy przekaźnik czy coś innego ale napewno do rozrusznika, i bez obaw możesz się tego pozbyć bo jest to nietrwałe i zbędne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    0

Przeszukałem pół internetu i jest to ten dodatkowy opornik co to wychodzi do niego przewód ze stacyjki ze złącza C. U mnie i tak to nie było podłączone, więc wywalę również resztę kabli, która tam była podpięta. Dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mikua    11

U mnie jest jedna świeca w kolektorze i usunąłem ten opornik 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    0

Też mam jedną świecę w kolektorze. Wg schematu stacyjki to to styku C podłączamy właśnie ten opornik, a pod 3K też przewód idzie na ten opornik i później do świecy. Zatem wywalając ten opornik pod który zacisk w stacyjce podpiąć grzanie świecy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    11

W stacyjce masz dwa położenia, jedno jest to granie świecy, drugie rozruch, od styku C do świecy żarowej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Master5k    0

To cudko to jak koledzy powiedzieli Opornik świecy żarowej. Służy on do tego aby ograniczyć prąd płynący na świecę żarową w pierwszej fazie rozruchu to znaczy kiedy przekręcasz kluczyk na pierwszy stopień prąd z zacisku C  (ruskie S "свеча" ) przechodzi czerwonym kablem 6mm2 od stacyjki do tego opornika, świeca żarowa grzeje niepełną mocą  i zapala się kontrolka od świecy na desce rozdzielczej ale nie kręci rozrusznik. Po przekręceniu kluczyka w pozycję 2 prąd na świecę idzie jednocześnie czerwonym przewodem 6mm2 z zacisku C na opornik i dalej do świecy i białym przewodem 6mm2 z zacisku 3-K (ruskie Z-K) z pominięciem tego opornika bezpośrednio na świecę oraz podany jest prąd na przekaźnik sterujący rozrusznikiem z zacisku CT (ruskie ST  "стартер") w stacyjce. Czyli podsumowując jest tu zastosowane dwustopniowe grzanie świecy żarowej. Po wyrzuceniu tego opornika  będziesz przy uruchamianiu dawał od razu maksymalny prąd na świecę co może spowodować jej szybsze zużycie 

Edytowano przez Master5k

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez CezaryRoszkowski
      Halko,
      kupiłem prasoowijarke i potrzebny mi load sensing (ls) do lepszego funkcjonowania maszyny.
      Ciągnik 6820, co to za gniazdo ? Zwyklę wyjście hydraulicze czy moze jakis swobodny spływ ?
      Zdj dla znawców
       


    • Przez Borekk17
      Kupię ciągniki c325-330  albo t25 
      mogą być do remontu bez dokumentów niekompletne itd  budżet do 6000zł  Tylko dolnośląskie
    • Przez Arasowsky
      Witam. Kupuje do swojego T25 tura jednosekcyjnego. Tur ma tylko jedno wejście hydrauliczne bo siłowniki są jednostronnego działania. Z tyłu ciągnika mam dwa złącza. Pod które z nich mam podłączyć siłowniki? 
      Którędy będzie olej wracał? 


    • Przez krystiab
      Witam chcę zamontowac daszek do swojego wladimirca ,ale nie mam mam do niego plandeki i zastanawiam się czy ta od c330 będzie pasować bez większych przeróbek
       
    • Przez Darknes2243
      Planuje remont silnika, ale nie wiem co konkretnie się dzieje mojemu władziowi. Otóż w trakcie wiosennego rozruchu, wyszło na jaw, że stracił całkowicie moc. A po dodaniu gazu, coś zaczęło stukać w silniku, i zaczął się grzać. Ktoś może mi doradzić co może być powodem? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.