Tadeusz1212

Ursus C-360 czy Zetor 5211 ???

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kamil97    0

-U-R-S-U-S- C-360

 

Zetor wymieka przy Ursusie tylko lepszy komfort ma!


-U-R-S-U-S- me love<3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian93r    0
również uważam że zetor jest lepszy ze względu na komfort, ale tez na ręczne sprzęgło WOM, a dwustopniowe w c360 to troche mi nie bardzo sie podoba (prawie cały czas sie trzeba schylać do tej dzwigni) a w zetorku to tylko ciach i rozrzutnik stoi.

Racja...czyli to c-360 wymięka. To co napisał Wojciechu to juz faworyzuje zetora. Wyjące zwolnice w c-360 jak ktos juz napisał,zakleszczające biegi to też nie porozumienie. Jeszcze ta wygoda w kabinie w zetorze....W zime ciepłko w kabinie a w lato nadmuch i chłodno) :):) a i zetor jest dwu osobowy :) a wejdzie do niego 5 osób spokojnie(na wycieczke można jechac) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2239
-U-R-S-U-S- C-360

 

Zetor wymieka przy Ursusie tylko lepszy komfort ma!

Super!! Gdybym miał wybierac miedzy zetorem a ursusem wybrałbym ursusa a dlaczego? bo "Zetor wymieka przy Ursusie tylko lepszy komfort ma!" :)

Jak masz pisac takie posty- nie pisz wcale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody12    2

tommy66692

dla jednych lepszy bedize c360 a dla innych zetor ale nie mów tez ze c 360 to znowu taki złom;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristofer    0

Odblokowanie biegów w C-360 to żaden problem <_< ale problemem jest brak komfortu coo innego jak się tylko troche go używa to jest dobry ale jeśli całe dni się pracuje tym sprzętem to się żyć odechciewa <_< dlatego zetorek na długie prace jest zdecydowanie lepszy :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsardas18    0

chcesz mieć lepszy ciągnik, szybszy, mocniejszy, wytrzymalszy, nie strudzony w pracy ??? wybierz zetora :) lepszy i mocniejszy silnik a przy tym radyjko i szczelna kabina :)

 

-U-R-S-U-S- C-360

 

Zetor wymieka przy Ursusie tylko lepszy komfort ma!

 

******************************************************

nie zgodze się s Tobą przyjacielu : Kamil97 :)

zetor jest o niebo lepszy i ma lepszą skrzynię, zwolnice nie wyją :) a przy czym ma nie strudzony silnik (większe ciśnienie na wtrysku więc lepsza moc :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
ma nie strudzony silnik (większe ciśnienie na wtrysku więc lepsza moc :))

Tego się nawet skomentować nie da :) . Wytłumacz może jaka jest zależność mocy od ciśnienia wtrysku i w czym ta moc Zetora jest "lepsza".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszRol    0

Lepszy Ursus C-360 może niema komfortu ale zetor swoje pali. Nie obrażać 60-tki że to złom :angry:


Na zawsze wierni, na zawsze oddani my Polskiego URSUSA fani!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BOKSKOZLOW    0

bierz zetora lepsze przekazanie mocy jak ostatnio kosił u nas z Famarolem 1.9 m co by 60 nie pstrykła tylko zetor z ociążnikami bo jest krótszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zetor- ekonomika, wygoda, komfort, nie wyje tak jak C-360, mimo zze C-360 jest silniejsza wybralbym zetora, bo mam zetora 5211, a C-360 sprzedana


Pozdrawiam wszystkich rolników z AF:D
Liczy sie siła i potęga Ursus 1014, Deutz Fahr Agrotron 130 i Claas Tucano320
Moc i Wytrzymałość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad531    63

Lepszy jest C-360 poniewz mniej pali od zetorz 5211 i jest lepszy w pracach polowych ma lepsze osiągi no i ma zaufanie bardzo wielu rolnikow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10
Lepszy jest C-360 poniewz mniej pali od zetorz 5211 i jest lepszy w pracach polowych ma lepsze osiągi no i ma zaufanie bardzo wielu rolnikow

 

 

 

wez sie czlowieku lepiej nie osmieszaj haha dobre ale masz fantazje haha :)


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Lepszy jest C-360 poniewz mniej pali od zetorz 5211 i jest lepszy w pracach polowych ma lepsze osiągi no i ma zaufanie bardzo wielu rolnikow

 

Pracowałeś kiedyś w polu C-360 i Zetorem 5211, że tak piszesz, a czy w ogóle siedziałeś w którymś z tych ciągników ? Piszesz bzdury nie z tego świata


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29
Lepszy jest C-360 poniewz mniej pali od zetorz 5211 i jest lepszy w pracach polowych ma lepsze osiągi no i ma zaufanie bardzo wielu rolnikow

Sory ale żalosny jesteś. Od kąd 4 cylindry palą mniej niz 3? Oczywiście C-360 ma lepsze osiągi :):) chyba żartujesz. Jakby rolnicy mieli kase na 5211 to z chęcią wymienili by na nie stare c-360 ale że nie maja to niestety.

Wnerwia mnie to że ludzie któży nie mieli kontaktu z Zetorami mówią że dużo palą.

Z innej bajki: A najbardziej jak mówią o cięzkich ursusach i zetorach niby silniki te same a mówią że Zetor to smok i pali duzo więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Gdyby spalanie zależało od ilości cylindrów to wszystkie ciągniki miały by silniki 3 cylindrowe :) . Dzięki 4 cylindrom c 360 ma o 30 Nm większy moment obrotowy(o 15%). W lżejszych pracach może są małe różnice, ale w cięższych 4 cylindrowy spali mniej. Ciekawe w czym silnik Zetora ma przewagę nad c 360, jeśli ktoś wie to niech się podzieli informacjami :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pig    18
Sory ale żalosny jesteś. Od kąd 4 cylindry palą mniej niz 3? Oczywiście C-360 ma lepsze osiągi :):) chyba żartujesz. Jakby rolnicy mieli kase na 5211 to z chęcią wymienili by na nie stare c-360 ale że nie maja to niestety.

Wnerwia mnie to że ludzie któży nie mieli kontaktu z Zetorami mówią że dużo palą.

Z innej bajki: A najbardziej jak mówią o cięzkich ursusach i zetorach niby silniki te same a mówią że Zetor to smok i pali duzo więcej.

 

to ty jesteś żałosny.Wnerwia mnie to ze ludzie którzy nie mieli kontaktu z ursusami mowią o ursusach.jest mozliwe zeby silnik 4 cylindrowy palił mniej od 3 cylindrowego popieram mariusza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Oczywiście nie miałem żadnego kontaktu z Ursusami :)

Może troche żle się wyraziłem ale uważam że nie ma dużej rożnicy w spalaniu C-360 i 5211 , bo 5211 spali mniej jak ma lekko i tylko troche mniej od C-360 jak ma cięzko.

Co z tego że w c-360 jest 4 cylindry i trochę większy moment obrotowy jeżeli nie można tego wykozystać bo tył jest za lekki i koła się zaraz kręcą. O zdrowiu oczywiście tez nikt nie myśli tylko woli jeżdzic c-360 z wyjącymi zwolnicami i skrzynią oraz nieszczelna i nieogrzewana kabiną.

Kto chce niech dalej trwa w przekonaniu ze Zetor to smok a C-360 jeżdzi na powietrze i pali dużo mniej od 5211 mnie nie przekonacie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

@pig a własnie nie u mojego sasiada był zetorem 5245 3 cyl. jego kolega to mowił ze zetorek spali mniej od c-360 wogle w polu, w belownicy (ciaga Welger rp 220 ) itp. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

a to juz duza bo moj znajomy rp 200 ciaga zetorem 7711 i ja dobija tak na scisk to ma ciezkawo zetorek :)


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@pablo21

 

Co z tego że w c-360 jest 4 cylindry i trochę większy moment obrotowy jeżeli nie można tego wykozystać bo tył jest za lekki i koła się zaraz kręcą.

 

Zależy przy jakiej prędkości pracuje ciągnik, c 360 zagrzebie na 3, powyżej tego biegu koła przeniosą całą moc bez poślizgu. Jeżeli poślizg jest problemem to proponuje dołożyć obciążników, ew. zalać koła i po problemie. Wtedy można wykorzystać cały moment obrotowy. Rożnica masy między tymi ciągnikami wynika z zastosowania większej kabiny w Zetorze, most, skrzynia itp to praktycznie to samo.

 

Kto chce niech dalej trwa w przekonaniu ze Zetor to smok a C-360 jeżdzi na powietrze i pali dużo mniej od 5211 mnie nie przekonacie :)

 

To po co w takim razie piszesz skoro żadne argumenty Cię nie przekonają?

@pig

Kolega sąsiada mówił że 5245 pali mniej, zapewne ma też c 360 i można mu wierzyć na słowo :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Chyba po to jest forum zeby wyrazac swoje zdanie nie?

Jeśli tak się upieracie ze C-360 spali mniej to pytam o ile o 0,5litra a może 0,3L na mth bo na AF od użytkowników 5211 słyszalem że zmieści się w 4,5l na mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol5211    0

napewno 5211 pali mniej niz 360 mójzetor na 43l zrobil 160belek sipmą z279 czyli wychodzi 3,8l na mtg 360 na 100% by więcej spaliła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

no i co z tego ze c-360 spali mniej 0,5 l na na mtg tylko wezcie pod uwage jak byscie sie czuli po calym dniu np orania c-360 a 5211 i tu jest juz duza przepac bo od tych wyjacaych zwolnic i ogolnie wielkiego huku w tym ciagniku mozna nabawic sie jakiejs choroby i to wcale nie jest smieszne a w zetorku cichutko kabinka szczelna wygodnia jak ktos ma dobre radio to muzyka gra i jest dobrze i napewno inaczej sie robi w takim ciagniku ... i nie pisze cie takich kosmicznych postów jak @maruiszx ze c-360 jest lepsza od 5211 bo ma 4 cyl a tu jest to malo wazne bo 5211 ma 3 cyl to i tak robi tymi samymi maszynami co c -360 i nawet zrobi to szybciej...


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Jeśli tak się upieracie ze C-360 spali mniej to pytam o ile o 0,5litra a może 0,3L na mth bo na AF od użytkowników 5211 słyszalem że zmieści się w 4,5l na mth.

4,5 l/mth to c 360 spala w orce czy kultywatorze, trochę więcej spali w przy bronowaniu( w moich warunkach to najcięższa praca, bronuje na 3).Jeśli c 360 spali tyle samo co 5211 to znaczy, że jest oszczędniejsza(większa moc z tej samej ilości paliwa).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Theprzemo205
      Witam. Przetarł mi się zbiornik paliwa w 60 -tce. Może ktoś z was kleił zbiornik? Jeśli tak to jakiego kleju użyć. Wgl czy jest to możliwe zaklejenie.
    • Przez patataj_
      Witam, mam problem z wyjściem wału z silnika trzydziestki, a mianowicie Koło zamachowe jest zdjęte i aluminiowy uszczelniacz też. Wał w środku jest odkręcony, wszystkie te mocowania są poodkręcane A wał nie chce wyjść. Jak go wyjąć? Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj