Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
akumulator z piorunem to brak ładowania kolego widać coś się stało z ładowaniem mogło zmniejszyć się napięcie i komp zgupial i z tad takie efekty sa
Opublikowano
też to mam że się zapala i ładowanie dobre dwuch elektryków było i ręce rozkładaja bo jest tobrze a są momenty że nieraz wywala ja w czasie jazdy i bez okoliczności a za chwilę jest dobrze
Opublikowano

Wystarczy podlaczenie komputera i kadacja bledu, bo znalazlem urwany kabel w dzwigni biegów zbalazly sie polbiegi i sprzeglo ale wlasnie po wcisnieciu sprzęgła w dzwigni wyskakuje ta kontrolka po tym już nie mozna wrzucić biegów polowych

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez Mateuszpaluch21
      Witam. Mam takie pytanie otóż gdy nacisnę pedał sprzęgła to zaświeca się kontrolka z piorunem po chwili gaśnie tak samo gdy puszczam pedał. Sytuacja ma miejsce tylko wtedy gdy ciągnik jest rozgrzany i używam pedału sprzęgła.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez krzysztofgru1
      Witam mam pytanie, co oznacza kontrolka nr 5
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v