slavo666

Zetor 8540-Wymiana uszczelniaczy wałków sprzęgłowych

Polecane posty

slavo666    0

Witam

czy ktoś uszczelniał wałki sprzęgłowe w tym ciągniku??  Wylewa mi się olej przekładniowy z obudowy sprzęgła przy nachyleniu ciągnika. Prawdopodobnie rozleciał się uszczelniacz, oring miedzy wałkami. Czy ktoś wie jak jest z wyciągnięciem tych wałków  albo jak to wygląda  w innych zetorach

Edytowano przez slavo666

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slavo666    0

To ze musze go rozpołowić to jasne jak słońce. Teraz tak. Od strony skrzyni trzeba poodkręcac śruby i zdjąć ten dekiel przypominający cyfre 8. Tam pewnie bedzie dostęp do simeringa, który uszczelnia na zewnątrz te wałkie i on też pójdzie do wymiany. Najbardziej interesuje mnie jednak uszczelniacz/oring miedzy wałkami. Bo wylewanie sie oleju ze sprzegla (dosłownie z obudowy sprzegla) oznaczac musi ze olej dostaje sie miedzy walki nazwijmy to pierwszego i drugiego stropnia ( chociaz w tym ciagniku sprzeglo jest jednostopniowe). I teraz tak. Te walki trzeba bedzie wyciagnąc lub chociaz zsunąc ten wiekszy z tego mniejszego. Pytanie czy bedzie mnie coś blokowac albo np konieczne bedzie rozbieranie podlogi nad wzmacniaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slavo666    0

Widze ze chyba nikt tego jeszcze nie rozbierał. A ma ktos moze doświadczenie w innych modelach lub markach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Ja mam doświadczenie w wymianie dętki w Wigry 3, mogę Ci pomóc jak coś.

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez benyk123
      witam wszystkich  Mam  pytanie odnośnie silnika do Bizona Z056.W te zniwa padł nam silnik. Potrzebuje dobrej rady od was.
      Czy robic samemu remont czy oddac do mechanika  Chodzi mi o kapitalny remont zeby to chodzilo
      Moze znacie dobrego mechanika z woj.lubelskiego ktory da gwarancje i porządnie zrobi nam silnik lub jakis namiar na wymiane na po remoncie tez z gwarancją. Z gory dziekuje
      Pozdrawiam licze na wasza pomoc.
    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez slavo666
      Witam
      Spotkaliście się kiedyś z takimi zegarami? Nie mam do tego żadnej instrukcji, w sumie nie wiem nawet gdzie szukać bo to była raczej rzadkość, a mam z tym mały problem.

    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj