Skocz do zawartości
Adamo90

Wynajem maszyn rolniczych gdzie

Polecane posty

Adamo90    0

Witam mam mały problem a może pytanie gdzie w podlaskim można wynająć jakąś maszynę rolniczą np traktor. U jakiś dealerów czy są specjalne firmy zajmujące się takimi sprawami. Jestem trochę zielony w to ale chcę się dowiedzieć gdzie co i jak.

sadek9    36
Może nie jest to podlaskie ale do głowy przychodzi mi np Fricke Mrągowo nie wiem co tam mają itp ale może coś znajdziesz

slawek74    258
popytaj po handlarzach czasami wynajmują spotkałem się z tym ale to mazowieckie/lubelskie .

Wiadomość z agroFakt.pl

krzeski    4
Adrol Wiśniewo koło Zambrowa. Ale chyba najlepiej wziąść od handlarza bo będzie taniej. Z tego co wiem Agro Rent i Adrol maja kosmiczna stawkę.

majes    4

Jak wypożyczacie np. przyczepę czy jakąś maszynę z siłownikami to jak podchodzicie do tematu mieszania olejów?

Czy dostajecie maszynę ze spuszczonymi olejami? Jeden ma starego ursusa z nigdy nie wymienionym olejem w skrzyni a drugi nowy ciągnik i co wtedy, jedno wypożyczenie maszyny i może być pozamiatane, kilkadziesiąt tysięcy za naprawę.

.

Adamo90    0

Ja się nie znam ale moim zdaniem ciągnik jest gotowy do pracy zbiornik paliwa full. Tylko z lawety zdejmują i na pole. Tak mi się wydaje

sumek666    233

a wlkp? ktos cos wie?

Ludzie odważni nie żyją wiecznie, ale ostrożni nie żyją wcale... LWG!

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez rekin19k
      Witam,
      nie wiem czy w ogóle taki post jest dozwolony, a jeżeli tak to czy w dobrym miejscu. Jeżeli nie to proszę o usunięcie bądź też przeniesienie.