Skocz do zawartości
Filipoo

przetrząsacze karuzelowe NIEMEYER

Polecane posty

WHATEVER

Filipoo    14

witam. zakupiłem takową karuzle szerokość robocza 5metrów 4 wirniki 6 łap na kazdym była tania to brałem bo pajakiem to nie robota, ale okazalo się ze mozna powiedzięć ze nie było 2 łozysk po porstu w częsciach były łozyska i ktoś tym musiał robić bo klin na wałku zerwany i na trybie napędzajaćym zęby są wpwyłamywame i teraz moje pytanie gdzie mogę dostać części do tej maszyny?? juz mówię ze GRINE( czy jakoś tam) odpada tam sa ceny z kosmosu :opróbowałem od czegoś dopasowac i szło by tyle ze tulejke bym musiał wstawić w tryb od neptuna ale wolałbym kupić jakiś moze chociaż zamiennik tylko gdzie kupić??? 

 

i jeszcze jak macie to jak wam spisują się tej firmy przetrzasacze??? :rolleyes: 

 

z góry dzięki za odp pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

agromatik    182

Nie radzę wstawiać kombinowanych części, bo wydasz kasę a i tak będziesz musiał kupić orginały. Lepiej poszukaj części przez internet zaoszczędzisz czas i pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jozin    0

Albo idź do jakiegoś znajomego tokarza i ci dorobi z odpowiedniej stali i lepiej wymienić dwa tryby bo może dziać się to samo po wymianie jednego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Filipoo    14

wczoraj do pózna szukałem na necie jakiś częsci i nic nie znalazłem tzn zadnych trybów :rolleyes: nom jesli nic nie znajdę to dorobię pare km odemnie jest gościu co robi tryby  za tryb od 3011 II/III powiedzieł mi podajze 200zł z groszem drozej jak kosztował nowy ale tego do karuzeli nigdzie nie ma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

voyteknet    0

a może poszukaj u jakiegokolwiek w dilera granit..... jakby co to możesz podać typ przetrząsacza to ci powiem ile to moze mniej więcej kosztować ----z doświadczenia wiem ze z tymi dorabianym na frezarce trybami to rożne krócej lub dłużej dystansowe historie wychodzą ( zależy czy chcesz maszynę użytkować czy chcesz ja sprzedać):lol::lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filipoo    14

nom i włąsnie mysle ze ten tryb tez był dorabiany bo ma 14 zebów a przewaznie mają 15 zdarzy się 13 i 16  :lol: dzisiaj zawiozłem do frezera i tak jak myślałem w 100 się znieszcze powiedział mi 80 zł nom chce ja uzytkować a jesli chodzi o dilera granit too tak taki trybik kosztuje 430zł tak plus minus  :lol: wiec hmm cena sama mówi... jak sie doczytam na tabliczce to  jutro wpisze tu jej typ B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filipoo    14

siemka B) jak juz załozyłem ten temat to mysle ze jak tu zadam to pytanie to nic się nie stanie :) przy tym przetrzasaczu ma koło 4,80/4,00-8 i teraz bo miałem tam tylko jedna opona i ona ma tylko dwa płótna musze dokupić reszte jak sądzicie pakować się w te dwu płócienne?? troche mi się wydaje ze za słabe, myslę na 4-6 płócien tylko gdzie mogę tanio kupic dore??(omijam wulkanizatorów)grene ma 4 za 19 zł nawet nawet do tego dochodzi detka 12zł. a u nas kupiłem jedną nie dawno z dętką czyli komplet i to 6 płócien za 26 zł tanio tylko czy to bedzie dobre?? a kupiłem jadna bo wiecej nie mieli i jakoś dowiez nie moga. Moze macie jakieś inne opony???w necie coś ciezko znależć (albo mi nie wychodzi to szukanie). pozdrawiam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

volf    3

A ten tryb to który założyłeś-ten dorabiany czy granit? Pytam, bo coś tanio ten gościu wołał za dorobienie, chyba, że bez obróbki cieplnej (hartowanie czy nawęglanie)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filipoo    14

80zł dorabiany, obróbka cieplna na bank była gościu dużo trybów robi każdy go chwali więc i myślę ze mnie nie wycykał :D po złożeniu super maszyna cichutko pracuje tylko te koła i w pole :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Orzech334    1

poszukuje pomocy potrzebuje instrukcji obsługi i katalogu czesci czy cos w tym stylu do niemayer HR 641 DH.

 

pomocy!!!!

nie moge jej rozebrać :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kris31    1

miałem niemayer składaną do tyłu. napisz co nie możesz rozebrać to może ktoś pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Orzech334    1

muszę wymienić łozysko na wałku który napędza gwiazdy :( w miejscu składania wybiłem dwa bolce wszystko pieknie ,,,odkręciłem śrube zabezpieczająca i nic nie moge wyciągnąc modułu:( już grzałem palnikiem miejsce łączenia krzyżaka z resztą wałka ,biłem młotem i nic:( nawet nie drgnie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koparka    0

Musisz bić z przekonaniem ;) a tak na poważnie to trzeba ruszyć ten krzyżak z tego klina jak nie w jedną to w drugą stronę albo rozebrać krzyżak żeby zostały same widełki tego krzyżaka na ośce i te otwory w widełkach wykorzystać do zamocowania jakiegoś ściągacza skleconego naprędce ja to tak widzę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Orzech334    1

Jednak jak Niemiec poskłada to nie ma lipy ;p;p musiałem rozłozyc krzyzak -> po czym mocno grzać widełki i ściągaczem ciągnąć :P wkońcu sie udało czesci juz zamowione czekam na nie . jednym słowem maszyna w połowie rozłozona :P dziękuje wszystkim za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

corrado    217

Koledzy możecie mi powiedzieć czym różnie się przetrząsarka Niemayer HR 641 DH od HR 671 DH?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


corrado    217

Pytałem ponieważ wszędzie pisało tylko o szerokości myślałem że są jeszcze jakieś inne różnice. Z racji że chce takową kupić chciałem się czegoś więcej doweidzieć.

Edytowano przez corrado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach





marsel    0

Witam dołącze sie do tematu zakupiłem dzisiaj przetrzasacz niemeyera i jak go podepne pod ciągnik to nawet jak rozkrecę śrubę kontrująca to i tak on za bardzo sie kładzie do przodu i strasznie rwie zębami ziemie nie wiem czego tam brakuje co jest nie tak? (zdjęcie pierwsze) i nie wiem do czego służy taka przekładnia z trzema dziurami z tyłu maszyny sie znajduje zdjecie drugiepost-32340-0-31601400-1393003207_thumb.jpg zdjecie 2post-32340-0-26521300-1393003412_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jack1234567891
      Witam chciałbym zapytać co myslicie o tym pługu, może ktoś z was takim pracował i mógłby powiedzieć jak sie sprawdza?

    • Przez LUKASZ1455XL
      co o niej powiecie mam zamiar kupić i nie wiem co to jest za wynalazek proszę o opinie
    • Przez situ14
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć co będzie lepsze czy przetrząsarka sześciokaruzelowa czy osmiokaruzelowa. Miałaby pracować na ok 25ha łąk (I pokos) i ok 7- 8 ha żyta. Będzie jak na razie pracować z MF 3085.
    • Przez mikolaj90
      Witam. Zamierzam zakupić pług, ostatnio znalazłem coś takiego http://otomoto.pl/pl...n-A456289.html. Jak go oceniacie? czy jest wart tych pieniędzy? Jeśli ktoś posiada taki pług prosiłbym o więcej informacji...
    • Przez Grz3g0rz
      Witam,
      mam na sprzedaż pług Niemeyer Volly-Mat 3+1:http://olx.pl/oferta/sprzedam-plug-niemeyer-volly-mat-3-1-CID757-IDbIHp1.html#1125500939
      Szczerze polecam, przepracował u mnie prawie 20 lat, sprzedaję z powodu kupna większego, również z firmy Niemeyer
×