rolnik0987654321

New Holland TL T 5040 problem z wałkiem wom

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam mam problem z wałkiem wom. Po zimnie wałek na ciepłym  oleju  mozna było zatrzymać ręką, ciśnie które dochodzi do tylnego korpusu to 18 bar w tylnym korpusie zostały wymienione wszystkie uyszczelniacze tarczki są nowe i dalej jest to samo po załączeniu wałek nie osiąga obrotów. Po kolejnym rozbieraniu dzoszlismy do tego ze cinienie ktore wchodzi to 18 bar ale ktore wychodzi tez jest duze i moje pytanie czy ktoś miał coś podobnego żeb y coś doradzic 

   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez plati
      Witam
       
      Niestety kolejny raz przyszło mi się zmagać z usterka złomu jako kupiłem, a mianowicie MF 6190. 
       
      Po problemach ze sprzeglem, jazda po rozgrzaniu, rewersem itd, pojawił się kolejny problem...
       
      Przy prasowaniu rozłaczył się wom. Okazało się że końcówka mocy zaczęła się ruszać. Po wyciągnięciu jej w kierunku prasy pojawił się opór i wałek ruszył na moment. 
      Po rozebraniu okazało się, że zatarlo się łożysko tak mocno że wytarlo obudowę tylnego mostu. 
      Nigdy nie spotkałem się z tym, żeby łożysko które jest w oleju tak się zatarlo. 
       
      Szczerze mówiąc jestem załamany. 
       
      Jest na to jakaś rada, czy zostaje tylko wymiana tylnego mostu? 
       
      Za wszystkie podpowiedzi będę bardzo wdzięczny. 
       
      Pozdrawiam 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj