Pawel0418

t25a tak jak by puchły tłoki pomocy po remoncie!!!

Polecane posty

Pawel0418    3

Witam,po remoncie mam taki problem iż gdyż kiedy władek złapie 45 st lub więcej  to nie chce zaraz po zgaszeniu za palić muszę poczekać z 5 min aż ostygnie i pali na dyk dodam ze zawory sprawdziłem i są dobrze ustawione mechanik kiedyś mi mówił ze te nowe strasznie puchną i fakt tak jak by coś ściskało dodam,że mam stare cylindry dobre  i jak myślicie zmieniać cylindry na stare? zmienione zostały ponieważ tłoki były po przepalane i jedno miejsce na tłoku było strasznie z  tarte ale wszystko było ok a i jeszcze ,problem jest dopiero po wciśnięciu odprężnika jak jest odprężnik wyciągnięty to kręci normalnie czyli szybko  

 

 

Edytowano przez Pawel0418

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel0418    3
1 minutę temu, wojtusek112 napisał:

jak z odpreznikiem kreci to bymbstawial na zawory

no właśnie nie jest to  wina zaworów nie wiem sprawdzałem dzisiaj zawory ok 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel0418    3
33 minuty temu, myster napisał:

Kijowej jakosci czesci. Nic z tym nie zrobisz poza wymiana na pewne nowe.

to co nawet jak założę stare cylindry,które były dobre? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Masz za wczesny kąt wtrysku. Jeśli na odprężniku kręci to jak mogą być spuchnięte tłoki? Zastanówcie się trochę. 

Wciskasz odprężnik, łapie kompresję i do tego wtrysk paliwa minimalnie za wcześnie i rozrusznik nie daje rady przeciągnąć przez GMP. Jak ostygnie to spalanie wtryśniętego paliwa jest wolniejsze i rozrusznik ma lżej. 

Jak jesteś pewny kąta wtrysku to rozrusznik albo aku do sprawdzenia. 

Ja też tak mam, że na zimnym pali bez problemu a na ciepłym czasem go przystawi. Podnoszę odprężnik, obrót i pali. Nic z tym nie robię, ale w MTZ jak przyspieszyłem kąt wtrysku i raz go zdusiłem na polu przy 80°C to za nic nie mogłem odpalić, musiałem opóźnić kąt wtrysku o jeden otwór bo nawet jak rozbujałem wał na zamkniętej klapie gaszenia to po jej zamknięciu stawał od razu.

Edytowano przez mani51

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel0418    3
8 godzin temu, mani51 napisał:

Masz za wczesny kąt wtrysku. Jeśli na odprężniku kręci to jak mogą być spuchnięte tłoki? Zastanówcie się trochę. 

Wciskasz odprężnik, łapie kompresję i do tego wtrysk paliwa minimalnie za wcześnie i rozrusznik nie daje rady przeciągnąć przez GMP. Jak ostygnie to spalanie wtryśniętego paliwa jest wolniejsze i rozrusznik ma lżej. 

Jak jesteś pewny kąta wtrysku to rozrusznik albo aku do sprawdzenia. 

Ja też tak mam, że na zimnym pali bez problemu a na ciepłym czasem go przystawi. Podnoszę odprężnik, obrót i pali. Nic z tym nie robię, ale w MTZ jak przyspieszyłem kąt wtrysku i raz go zdusiłem na polu przy 80°C to za nic nie mogłem odpalić, musiałem opóźnić kąt wtrysku o jeden otwór bo nawet jak rozbujałem wał na zamkniętej klapie gaszenia to po jej zamknięciu stawał od razu.

POWIEM ci ze  chyba masz racje bo ja grzebałem przy tym koncie wtrysku juz i całkiem mozliwe 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Traktorzysta19
      Witam Kolegów !
       
      Chciałbym prosić o poradę odnośnie składania silnika w MF255.
       
      Jak mają być założone panewki łożysk głównych wału ? Instrukcja napraw podaje, że zamkami po przeciwnych stronach, ale tak się nie da - skrajnych pokryw łożysk nie obrócę. Rozumiem, że to błąd w instrukcji, tak ?
       
      Druga sprawa dotyczy panewek korbowodów - tu też mają być zamkami po przeciwnej stronie - bo wedle oznaczeń na pokrywie i korbowodzie to zamki mają być po jednej stronie (też niezgodnie z ilustracją w instrukcji).
       
      A jeśli chodzi o same korbowody - w którą stronę mają być odwrócone - zamkami na wałek rozrządu czy na pompę wtryskową.
       
      Przepraszam za przydługawy post, ale wolę rozwiać wątpliwości zanim złożę silnik, niż później się martwić.
       
       
      Pozdrawiam,
      Traktorzysta19
    • Przez zbychu665
      Witam... W swoim Władku mam strasznie pogięte błotniki tylne i nie wiem jak się zabrać w ogóle za ich wyprostowanie, wiec moje pytanie jest następujące. Czy da się zamontować błotniki np z C330 lub całą platformę z nowszego modelu, bo w moim ciągniku błotniki nie są połączone z podłogą. Pomóżcie
    • Przez sebe1033
      Jakie polecacie zestawy naprawcze do zachodnich ciągników ( dla mnie akurat do john deere) muszę zrobic remont silnika a sprzedawca zawsze ma dobre części
       
      Wiec wypowiedzcie które firmy robią dobre tłoki i cylindry by nie płacić za coś co za 200 mth będzie gorsze niż te stare
    • Przez hubert25a2
      Witam otóż    teraz nastały takie pory ze trzeba w polu jeździć w nocy mam problem mianowicie z ładowaniem gdy odpale ciągnik na stacyjke    amperomierz zachowuje sie dobrze pokazuje wskaźnik na + a po chwili jest na 0  i gdy włączę światła   napięcie sięga -20 tak jakbym  włączał swiatła  bez odpalania i  gdy np  wjadę w dziure albo cos  z włączonymi światłami wskazówka lata czasami na + i -    i nwm co robić    i jeszcze jedno gdy na odpalonym silniku włączę  swiatła bez   włączania masy to światła   zaczynają pikać kiedy  dodam gazu zaczynają co raz  szybciej pikać a gdy stoji na   normalych stałych obrotach to swiatła działaja normalnie moze to być związane z   ładowaniem prosze o szybką odpowiedz kabel + który idzie do amperomierza został wymieniony  na nowy ,wymieniono puszke bezpieczników itp 
    • Przez hubert25a2
      Witam po długiej przerwie  mam problem z  nie gasnącą kontrolką ładowania po odpaleniu silnika jest to denerwujące.
      Jak zauważyłem problem był od dłuższego czasu ponieważ kontrolka od ładowania  aż się stopiła  , więc chcę wziąść się za naprawę.
      Kupiłem  przekaźnik pośredni rozrusznika który jest w kabinie  i przekaźnik blokady włączenia rozrusznika myślałem że są spalone a jednak nie.. problem nie znika , po odpaleniu pali nadal a ładuje ponieważ odpalając na krótko czuć przybywanie prądu.Dopowiem że  alternator prądownica był sprawdzany u mechanika   400W  regulator w  kabinie pozdrawiam





×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj