Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam w zetorze 7340 po urywały mi się nity na głównym talerzu w mechanizmie roznicowym. Będę je zastępował śrubami. Tylko mam problem z wyciąganiem starych ucietych nitów jakieś rady? Ktoś już to wymienial? 

Opublikowano

Przyłóż się do tego wybijania . Skoro weszły to i wyjść muszą .

Opublikowano

Może faktycznie jest z tym problem dlatego poprosiłem o foto mogą być jakoś zaklepane lub rozbite, można by je rozwiercić ale mogą być utwardzane, nie wiemy w jakim są położeniu, czy wyjoles cały kosz satelit czy w moście chcesz to zrobić ?? 😏

Opublikowano

Cały dzień na przecinaku i nity po wyjmowane. A Te nity są na gorąco zakładane więc bardzo ścisłe były mocno spasowane a wyjść nie chciały bo jak się zerwały to taki zadzior się zrobił od środka później wrzucę zdjęcia. A urwał się podczas orki kverneland 4 na dużej odkładni ciezka ziemia i mam parę koni dołożone. Będę zastępował te nity śrubami.

Opublikowano

Nie chcę się wymadrzac ale śruby nie będą tu dobre ponieważ będzie luz śruby w otworze i podczas jazdy w przud i w tył talerz będzie się obluzowywal i w krutkim czasie zetnie ci to. Tu musi być wbity kolek tak jak było na sztywno ( pasowanie H7 ) . 

Do dobrego tokarza niech zmierzy twardość starego nita i niech robi nowe o takiej twardości i tolerancji jak powinno być. Lub spróbować kupić orginalne takie kołki 😏

Opublikowano
2 godziny temu, Esab200 napisał:

Nie chcę się wymadrzac ale śruby nie będą tu dobre ponieważ będzie luz śruby w otworze i podczas jazdy w przud i w tył talerz będzie się obluzowywal i w krutkim czasie zetnie ci to. Tu musi być wbity kolek tak jak było na sztywno ( pasowanie H7 ) . 

Do dobrego tokarza niech zmierzy twardość starego nita i niech robi nowe o takiej twardości i tolerancji jak powinno być. Lub spróbować kupić orginalne takie kołki 😏

No to po co się wymądrzasz skoro nie wiesz? Wiele ciągników czy kombajnów mechanizm ma na śrubach i jakoś nic się nie urywa.

Akurat śruby w tym kole nie spełnią swojej roli.

Opublikowano

Po to się wymadzam ponieważ pracuje w obróbce i produkcji takich część i doskonale wiem co to jest i jak to działa.

A na tym forum jest tylu szpeców, fachowców i inżynierów że nie jeden po szkole takiej wiedzy niema i się w tym uczył i pracuje tylko szkoda że jednego dnia dawaja tobie rady a drugiego wstawiają foto pt ,, jak to naprawić " lub popsuło się. Tacy są tu szpece od 7 boleść

Opublikowano
2 godziny temu, Esab200 napisał:

Po to się wymadzam ponieważ pracuje w obróbce i produkcji takich część i doskonale wiem co to jest i jak to działa.

A na tym forum jest tylu szpeców, fachowców i inżynierów że nie jeden po szkole takiej wiedzy niema i się w tym uczył i pracuje tylko szkoda że jednego dnia dawaja tobie rady a drugiego wstawiają foto pt ,, jak to naprawić " lub popsuło się. Tacy są tu szpece od 7 boleść

Kiedyś z kolegą byłem po BMW od pracownika serwisu więc napaleni pojechaliśmy po furę z "serwisu". Okazało się że właściciel otwierał szlaban w serwisie...

Już na początku tematu stwierdziłeś że nity nie chcą wyjść bo może są "zaklepane lub rozbite", więc jak wszyscy widzą "wiesz co to jest i jak to działa" xD

Opublikowano

Dlaczego niby śruby mają nie zdać egzaminu? Rozwiercilem otwory na 10mm śrubami skręcone wchodziły bardzo sztywno nakrętki na klej więc co może być nie tak? Te nity oryginalne nie sa zbyt mocne skoro przecinakiem sobie z nimi poradziłem. A śruby 10mm twardosc 10.9 to jednak ma trochę tej wytrzymałości 

Opublikowano
12 minut temu, bartek4123 napisał:

Dlaczego niby śruby mają nie zdać egzaminu? Rozwiercilem otwory na 10mm śrubami skręcone wchodziły bardzo sztywno nakrętki na klej więc co może być nie tak? Te nity oryginalne nie sa zbyt mocne skoro przecinakiem sobie z nimi poradziłem. A śruby 10mm twardosc 10.9 to jednak ma trochę tej wytrzymałości 

Bo mechanizm pod śruby nie jest przystosowany. Normalnie taki mechanizm pod śruby ma otwory i śruby pasowane, i często blokady łba. 

Opublikowano

Ta śruba podług tego kółka jest miękka jak gówno. Jak mogłeś sztywno umocować śrubę jeżeli rozwiercales otwór, nazedz rozbił ci 0,2 mm i śruba jest 0,2 mm na minusie to 0,4 mm luzu ? 

Kolego @bears jesteś tu po to żeby pomagać innym ? Czy po to żeby się wyżalić ze swoich trosk i dopierdalac innym ? 😁😁😁😀

Opublikowano

Śruby są bez luzu po wbijane młotkiem a gwint tylko co na nakrętki więc jest sztywno. A śruby o twardości powyżej 10.9 bardzo ciężko jest dostać jeszcze z taka długością gwintu tylko na końcówce. No zobaczę jak to będzie jeśli się urwie to na pewno się pochwalę tu na forum.

Może i nie jest to zaprojektowane żeby było skręcone na śruby tylko na nity ale jak widać nity też nie zdają egzaminu skoro to jest popularna usterka 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v