News
rolnik_profil

Renault 110.54 jak rozpoznać rewers

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Przeglądam całe forum i mam pytanie. 

Rozumiem, że Renault 110.14 miał tylko rewers mechaniczny- chyba że się mylę. 

Czy Renault 110.54 posiadał rewers mechaniczny czy tylko elektrohydrauliczny ? Jak rozpoznać z którym mamy do czynienia ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    75

Ty tak poważnie?

Mechaniczny czyli kierunek jazdy przełączasz wajchą (duża stercząca po prawej stronie kierownicy) po wciśnięciu sprzęgła, a elektrohydrauliczny po przerzuceniu wajchy (podobnej do tej jak od kierunkowskazów) przy kierownicy. Popatrz choćby na zdjęcia, bo opisu (czy to ofert sprzedaży czy zdjęć w galerii) to pewnie nie czytasz.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytam tylko czasem niektórzy mylnie piszą w tych opisach albo wstawiają zdjęcia z zewnątrz inny ciągnik a w środku tez inny 

dziekuje za odpowiedź

Edytowano przez rolnik_profil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    785

elektrohydrauliczny, tu masz dodatkowy zestaw kontrolek, guziki od połówek w dźwigni biegów

Znalezione obrazy dla zapytania 110 54

 

w mechanicznych masz dwie dźwignie po bokach

Znalezione obrazy dla zapytania 110 54 tx

 

seria .14 miała tylko mechaniczny,  od 92r. już dwie skrzynie 16/16 i 24/8


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oglądam jeden ciągnik. Ma właśnie mechaniczny rewers model 114.54 Z tylu jest guzik żółty od czego ? Na pierwszym zdjęciu po prawej stronie to ręczny hamulec  a za nim ?

po lewej stronie mamy dźwignie jak od ręcznego to ona jest od czego ? Niżej po lewej jest od włączania walka mocy  zgadza się ?

chyba ze ma ktoś instrukcje to sobie poczytam bo sam sprzedawca nie wie o wszystkim

EBDC66ED-46FE-4AC8-A673-CDF9E10C3C04.jpeg

5E99540B-2265-469A-9439-054F8639B0F5.jpeg

15987735-F64C-4AE1-A54D-FD308A2E1D38.jpeg

Edytowano przez rolnik_profil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    75

Za siedzeniem masz blokadę tylnego mostu, na 2 zdjęciu jest wajcha od zmiany prędkości wałka WOM, a ten żółty guzik jest od napędu (bądź od koguta, zależy o który pytasz).

Szukasz pierwszy ciągnik 4x4?


C328, U-912, R 103-54, Ares 710

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak. Pierwszy 4x4. Tak myślałem że guzik załącza przedni napęd. A wajcha po lewej stronie od czego ? Wyglada identycznie jak hamulec ręczny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    1212

wajcha po lewej to sprzęgło WOM , blokada tylnego mostu to taki mały pedałek pomiędzy sprzęgłem a hamulcami a ta mała dzwigienka wyćiągana to regulacja szybkości podnośnika a tawiększa to nie wiem nie spotkałem się z czymś  takim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    75
5 godzin temu, witejus napisał:

wajcha po lewej to sprzęgło WOM , blokada tylnego mostu to taki mały pedałek pomiędzy sprzęgłem a hamulcami a ta mała dzwigienka wyćiągana to regulacja szybkości podnośnika a tawiększa to nie wiem nie spotkałem się z czymś  takim

Nie mąć człowieku. Ta wersja nie ma 4 pedału do włączania blokady a wajchę za siedzeniem. Na zdjęciach też nie ma sprzęgła od WOM, jest za to wajcha od wyboru prędkości wałka.

Nie było modelu 114.54.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    785

za fotelem blokada mostu tylnego

po lewej sprzęgło wom, zasada jak w małym ursusie, tylko tam masz oba stopnie w pedale


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    1212
18 godzin temu, dzikidaniel napisał:

Nie mąć człowieku. Ta wersja nie ma 4 pedału do włączania blokady a wajchę za siedzeniem. Na zdjęciach też nie ma sprzęgła od WOM, jest za to wajcha od wyboru prędkości wałka.

Nie było modelu 114.54.

nie podniecaj się niezdrowo tylko czytaj i patrz ze zrozumieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez krzysztofgru1
      Witam, mam problem z moją renią, otóż po zapaleniu ciągnik działa prawidłowo ale po około 20-30 minutach pracy przestają działać półbiegi, żółw-zając, wom oraz blokada mostu, działa tylko przedni napęd. Skrzynia blokuje się na zółwiu lub zającu - zależy na którym zakresie akurat jadę a półbiegi przełanczają się same na 1lub4 (czasami na 2lub3 ale zdecydowanie rzadziej). Komputer (autotronic 2) właśnie odebrałem z naprawy - podobno na 100%sprawny, filtry nowe, olej jest ok zawór trójdrożny rozebrany wyczyszczony i złożony . Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną lub co jeszcze sprawdzic? 
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj