bizonsuperzo56

jumz cykanie pukanie w silniku

Polecane posty

witam mam do was pytanie czy mial ktos z was taki przypadek. bo w moim jumzie jak go odpale na zimnym silniku slychac takie cykanie pukanie jak by zawor w glowicy dodam ze ten dziwiek slychac od strony pomp hydraulicznych a gdy silnik sie nagrzeje objawy ustepuja dodam ze zawory zostaly wyregolowane i nic nie pomoglo co to moze byc waszym zdaniem licze na wasza pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    271
Wypalony zawór prawdopodobnie. Dopóki chodzi nie ruszać.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LTZ55a    104

Obejrzyj dokładnie wszystkie sprężyny, skoro nie to i nie luz.

  • Thanks 1

Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    24

Może być też tak że ci tłok uderza dotyka  zaworów i daje chałas. Miałem już taki przypadek w t 25 po regeneracji planowaniu  głowicy luz był ustawiony dobrze a na tłokach miałem odciśnięte zawory aż mi urwało dzwignie klawiatury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ale zwiekszalem luz i jest to samo slychac taka czestotliwosc tego dzwieku jak by jeden zawor pukal a moze taki dzwiek oddawac jak sprezyna peknie ? bo ten dzwiek ginie czym silnik jest cieplejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    24

Może wystarczy że ci pęknie ta mała w środku. Musisz ustawic tloki po kolei w GMP i zdjąć zabezpieczenia i sprawdzić sprężyny tak jak pisał wyżej kolega ltz55a .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    104

Na pierwszy rzut oka nie zawsze da się zobaczyć ułamaną. Najważniejsze: jak chcesz zdjąć zabezpieczenie sprężyny, to ustaw jej tłok w GMP, bo jak zawór wpadnie ci do środka to biada, ach biada.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    104

Mimo wszystko lepiej posłuchać na żywo.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    271
To podjedź do Kolegi, ja chętnie też bym podjechał, ale nie znam adresu
Jeszcze co mi wpada do głowy to niewłaściwe ustawienie odprężnika. By trzeba zdjąć pokrywę i sprawdzić co się będzie działo. Przy każdej regulacji zaworów trzeba zweryfikować ustawienie śrub odprężnika

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam dzisiaj podczas orki zakleszczyla mi sie skrzynia biegów, i teraz nie moge przelaczyc z biegów polowych na szosowe  . A teraz pytanie do was jak ta skrzynie odkleszczyc , sa jakies sposoby aby to zrobic bez zagladania do skrzyni ?
    • Przez zwc18
      Witam 
      Mam do was pytanie a mianowicie czy posiada ktoś zużyte wałki skrzyni biegów głównie chodzi mi o ten z atakiem oraz ten gruby o średnicy 68mm 
      Proszę o info gdyż zabieram się za przedni napęd na moście stara 660
    • Przez WojtaS141095
      Cześć wszystkim. Słuchajcie posiadam jakiś czas koparko spycharkę JUMZ 6AM wersja budowlana. Mam ją jakoś miesiąc. Woda w chłodnicy co jakiś czas ubywala lekko, ale wczoraj kopiąc na swojej działce pod fundament zobaczyłem typowe przegotowanie się i brak wody w układzie. Jeszcze póki co olej był czarny. Dzisiaj zaczął rzygać mi przez korek wlewu oleju siwy olej. Rozumiem że 99% uszczelka pod głowicą. Macie jakieś doświadczenia z tym? Czy jest to w tych maszynach skomplikowany proces naprawy,kosztowny ? Co przy okazji powinno się wymienić ? Trzeba ustawiać zawory,cokolwiek przed montażem?

       


    • Przez Bartek12321
      Po remoncie silnika i głowicy słychać głuche stuki na pierwszym cylindrze tłok nie uderza w zawory Czy ktoś już może coś takiego przerabiał wtryskiwacze po regeneracji pompa również
    • Przez maret98
      Jak w temacie co może być przyczyną delikatnych, ledwie słyszalnych stuków dochodzących od silnika. Stuki te są metaliczne, ich częstotliwość zwiększa się wraz z dodaniem gazu. Gdy silnik jest zimny stuki są bardziej słyszalne jak się rozgrzeje są cichsze ale dalej je słychać.
      Gdy poluzowywałem kolejno przewody WC (od pompy do wtryskiwaczy) (silnik pracował) to gdy odkręcę trzeci stukanie znika. Przy pozostałych brak reakcji.
      Wtryskiwacze wyjęte i sprawdzone. Następnie założone losowo i dalej gdy poluzuję przewód od TRZECIEGO stuków nie ma.
      Odkręcone głowice i wszystko wygląda dobrze - w tym tłoki. Wyregulowane luzy na zaworach dalej stuka.
      Co może być przyczyną? Pompa rotacyjna więc chyba podaje ciśnienie jednakowe na każdy wtryskiwacz?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj