Zaloguj się, aby obserwować  
mark2011

Zakup zalesionego gruntu rolnego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mark2011    0

Witam. Na wstępie nadmienię że nie jestem rolnikiem ale prowadzę pasiekę o wielkości 30 pni pszczelich. A mianowicie w poszukiwaniu ziemi rolnej natrafiłem na ofertę 30 arowego kawałka ziemi rolnej lecz zalesionego ok 9-10 lat temu. Grunt w dokumentacji widnieje jako orny. Nigdy nigdzie zalesienie nie było zgłaszane. Po zakupie bym chciał wyciąć część drzew aby stworzyć ostoję dla pszczół. Moje pytanie brzmi czy nie zgłoszenie tego zalesienia może skutkować odpowiedzialnością karną? Czy ja jako nowy właściciel mam obowiązek to zgłosić? Czy nie powinno być problemu z wycinka powołując się na Art.83f o ochronie przyrody.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Gość Luke16
      Przez Gość Luke16
      Da rade zarejestrować ciągnik teraz który był wyrejestrowany w 1989 roku??? Mam dowód rejestracyjny....
    • Przez Tomazi3p
      Witam! Mam pytanie do obecnych tu rolników, czy zetknęliście się z kosztami rekultywacji gruntu ornego po budowie linii energetycznej 110 kv. Przy budowie tejze linii wykorzystywany był cięzki sprzęt budowlany i samochodowy. Dodam ze te prace były wykonywane w okresie poznej jesieni przy wysokiej wilgotnosci gleby. Efektem tej pracy była nie tylko linia ale i tez posadowiony słup. Po inwestycji pozostało mi 0.4ha zniszczonych upraw oraz w/w powierzchnia do rekultywacji (koleiny do 0.4m, zastoiska wodne itp) . Zna ktoś w przybliżeniu koszt takiej rekultywacji gruntu???
    • Przez proksimus
      Witam Wszystkich