Z7245

Przedni most Carraro 20.16 w Proximie

Polecane posty

Z7245    10

Witam

Mam pytanie do posiadaczy zetorów Proxima POWER i PLUS. Jak wam sprawuje się ten przedni most czy nie słychać jakiś zgrzytów gdy podczas jazdy skręcacie koła na włączonym przednim napędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam carraro w zetorze 7340 i słychać takie miauczenie w zetorze takim samym starszym terz tak jest i tak mysi być najprawdopodobniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

to jest jak najbardziej normalne w tych mostach i nie masz się czym przejmować mosty mają blokady samoczynne i przy mocnym skręcie kół i włącz=onym napędize zaczyna zaciska tarczki i uruchamia blokadę ale nie przejmuj się tym


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

"miauczenie" jak to @grzesiek7340 określił to pewnie efekt szybszej jazdy (na 3 i wyższych biegach) i jest ono słyszalne w kabinie, natomiast te zgrzyty pewnie słychać na zewnątrz.

Wszystkim posiadaczom pneumatycznie włączanego przedniego napędu polecam dbanie o szczelność układu (jeśli w ogóle to możliwe). Regularne rozpoczynanie jazdy bez czekania do momentu napompowania instalacji=wyłączenia napędu, może skończyć się remontem przedniego mostu.

Tak poza tym unikajcie jak ognia tego typu rozwiązań.


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Ja mam farmtraca i tam włącza się przedni napęd elektro-hydrauliczne. A o most się pytam bo taki sam jak w zetorze siedzi w farmtracu. A u mnie rypi strasznie oczywiście w kabinie nie słychać ale na zewnątrz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszs88    3

chłopaki ja dziś rozebrałem blokadę bo zgrzytało również jak u was i co wyszło...wyszło to że oba koła ciągneły...mechanizm się nie rozłanczał...powinny byś satelity zamiast tego gówna co jest...zetor 10245 jutro więcej napisze co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Jeśli to blokada cierna to pracuje stale i się nie rozłącza, chyba że różnica oporów przekroczy siłę blokowania tarczek :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszs88    3

tego to akurat nie wiem ale jak się zkręcało to ta tak draczało że szkoda mówić...kupiliśmy te satelity podkładki itd. i wporządku:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr123283    0

ten most karraro to jakies badziewie słabo działa mechanizm ruznicowy na napedzie to opony na zakrecie to tnie asz boli

 

/10% za rażące orty i posty bez uzasadnienia/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Ja tez miałem problem z takim zgrzytaniem tych terczek blokady w przednim moscie w forterze.Ale okazało sie ze na własne zyczenie.Nalałem hipolu.Po zmianie na własciwy problem zniknal tak nagle jak nagle przyszedł.Tak ze sprawdzcie koledzy sobie co tam macie nalane.Tam ma isc taki olej jak np do koparko ładowarek do tylnych mostów z mokrymi hamulcami.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

Jeśli to blokada cierna to pracuje stale i się nie rozłącza, chyba że różnica oporów przekroczy siłę blokowania tarczek :D

jerzeli olej w moście nie był wymieniany to rypi i bedzie cieło opony wymieniłem olej i problem ustał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Tak po wymianie oleju problem się rozwiązał i teraz już ponad 300 godzin po wymianie i żadnych zgrzytów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

rozwiązał rozwiązał:) jak zaczyna zgrzytać i skrzypieć to pierwszy znak żeby oliwke wymienić w moście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

A jakim olej zastosować do 7745 z mostem ciężkim i blokadą nospin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

Ja bym nalał claas bls, albo lotos parus, ewentualnie aral fluid hgs

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

witam wymienial ktos te tarcze w przednim moscie duzy koszt tego zetor proxima 8441 wymiana oleju nic nie pomogla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mecha    110

A jakie masz objawy kolego bo mi mówią niektórzy że nasza forterra 11441 wyje. Mam zamiar wymienić olej i zastosować Fuchs supergear.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj