Skocz do zawartości
Z7245

Przedni most Carraro 20.16 w Proximie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Most
Z7245    10

Witam

Mam pytanie do posiadaczy zetorów Proxima POWER i PLUS. Jak wam sprawuje się ten przedni most czy nie słychać jakiś zgrzytów gdy podczas jazdy skręcacie koła na włączonym przednim napędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    46

Na włączonym napędzie ja niczego takiego nie zauważyłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam carraro w zetorze 7340 i słychać takie miauczenie w zetorze takim samym starszym terz tak jest i tak mysi być najprawdopodobniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    193

to jest jak najbardziej normalne w tych mostach i nie masz się czym przejmować mosty mają blokady samoczynne i przy mocnym skręcie kół i włącz=onym napędize zaczyna zaciska tarczki i uruchamia blokadę ale nie przejmuj się tym


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

"miauczenie" jak to @grzesiek7340 określił to pewnie efekt szybszej jazdy (na 3 i wyższych biegach) i jest ono słyszalne w kabinie, natomiast te zgrzyty pewnie słychać na zewnątrz.

Wszystkim posiadaczom pneumatycznie włączanego przedniego napędu polecam dbanie o szczelność układu (jeśli w ogóle to możliwe). Regularne rozpoczynanie jazdy bez czekania do momentu napompowania instalacji=wyłączenia napędu, może skończyć się remontem przedniego mostu.

Tak poza tym unikajcie jak ognia tego typu rozwiązań.


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Ja mam farmtraca i tam włącza się przedni napęd elektro-hydrauliczne. A o most się pytam bo taki sam jak w zetorze siedzi w farmtracu. A u mnie rypi strasznie oczywiście w kabinie nie słychać ale na zewnątrz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszs88    3

chłopaki ja dziś rozebrałem blokadę bo zgrzytało również jak u was i co wyszło...wyszło to że oba koła ciągneły...mechanizm się nie rozłanczał...powinny byś satelity zamiast tego gówna co jest...zetor 10245 jutro więcej napisze co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Jeśli to blokada cierna to pracuje stale i się nie rozłącza, chyba że różnica oporów przekroczy siłę blokowania tarczek :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszs88    3

tego to akurat nie wiem ale jak się zkręcało to ta tak draczało że szkoda mówić...kupiliśmy te satelity podkładki itd. i wporządku:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr123283    0

ten most karraro to jakies badziewie słabo działa mechanizm ruznicowy na napedzie to opony na zakrecie to tnie asz boli

 

/10% za rażące orty i posty bez uzasadnienia/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Ja tez miałem problem z takim zgrzytaniem tych terczek blokady w przednim moscie w forterze.Ale okazało sie ze na własne zyczenie.Nalałem hipolu.Po zmianie na własciwy problem zniknal tak nagle jak nagle przyszedł.Tak ze sprawdzcie koledzy sobie co tam macie nalane.Tam ma isc taki olej jak np do koparko ładowarek do tylnych mostów z mokrymi hamulcami.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

Jeśli to blokada cierna to pracuje stale i się nie rozłącza, chyba że różnica oporów przekroczy siłę blokowania tarczek :D

jerzeli olej w moście nie był wymieniany to rypi i bedzie cieło opony wymieniłem olej i problem ustał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Tak po wymianie oleju problem się rozwiązał i teraz już ponad 300 godzin po wymianie i żadnych zgrzytów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

rozwiązał rozwiązał:) jak zaczyna zgrzytać i skrzypieć to pierwszy znak żeby oliwke wymienić w moście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    192

A jakim olej zastosować do 7745 z mostem ciężkim i blokadą nospin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0
(edytowany)

Ja bym nalał claas bls, albo lotos parus, ewentualnie aral fluid hgs

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jac00
      Witam!!
      Jestem nowym - starym użytkownikiem tego forum, bo zaglądam tu od ok 2 lat. Teraz jednak sytuacja zmusiła mnie do rejestracji.
      Drodzy Koledzy, głównie użytkownicy proximy 75 bo ten ciągnik posiadam, mam problem z podnośnikiem. Niby wszystko jest ok, ładnie podnosi, nie opada ale problem jest przy opuszczaniu. Otóż, podczas pracy z ciężkimi maszynami (waga powyżej 600 -700kg) nie można normalnie opuścić maszyny. Przy niewielkim ruchu dźwigni maszyna opada do zadanej wysokości bezwładnie. Takie działanie powoduje że przodek ciągnika aż odrywa się od ziemi. A jeżeli puści się maszynę do samego dołu to bym porównał do tego jak ktoś wyrzucał w akademiku telewizor z okna (wielkie łuuuup!!). Sęk w tym że w ten sposób można np. połamać lemiesze czy inne elementy robocze. Stąd moje pytanie, bo widziałem w galerii że pracujecie cięższymi maszynami, czy mam wyjątkowy egzemplarz czy ten typ tak ma??
      Zapraszam do dyskusji B)
    • Przez mens
      jaki olej do silnika 
      olej aral traktoral 10 w40 
      czy olej platinum agro basic 15w40 -- w u dilera polecali platinum 
    • Przez krystek1992
      Mam Zetorka 9641 i mam z nim problem mały. Co jakiś czas zapowietrza sie mi w nim tylni prawy hamulec. Mechanik mówił że trzeba instalacje uszczelnić. No i właśnie nie wiem gdzie to trzeba uszczelnić, jak i czym. Może ktoś już z tym sie spotkał, bardzo bym prosił o pomoc.
    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.