Robson76

Podłączenie czujnika paliwa

Polecane posty

Robson76    2

Witam, ursus 912, pływak w zbiorniku na 3 piny,zegar też ale jak to porawnie połączyć? Bo niby podłączyłem plus do wskaźnika i pod 2 pozostałe piny podpięte są piny brzegowe z pływaka i coś niby pokazuje na sucho jak poruszam pływakiem ale jak jest w zbiorniku to nie pokazuje faktycznego stanu paliwa, ktoś pomoże?

20180312_204325.jpg

20180312_203812.jpg

20180312_204012.jpg

Edytowano przez Robson76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robson76    2

Właśnie nie do końca bo pytanie goni pytanie a odpowiedzi konkretnej brak, muszę sam poeksperymentować może się uda:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robson76    2

Z tego co udało mi się ustalić to na pływaku odpowiednio kolory kabla niebieski czarny i żółty, w oryginale czarny to minus a dwa pozostałe do wskaźnika, natomiast u mnie podłączenie na wskaźniku to opisane na zdjęciu poniżej, oznaczenia u tego producenta są takie same dla wskaźników paliwa i czujników temperatury oraz ciśnienia także jak ktoś takowy posiada to wiadomo co i jak, kwestia tyko właściwego podłączenia :/ miłej zabawy:D

 

czujnik podłączenie.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robson76    2

Ogólnie coś pokazuje przy podłączeniu żółtego i niebieskiego pod - i G, i nawet zbytnio nie przekłamuje aczkolwiek nie jest to taki jak powinien:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ramzeus    0
Napisano (edytowany)

Trochę odświeżę temat.

Kupiłem zestaw czujnik i wskaźnik poziomu paliwa. Czujnik na 5 otworów 3 zasuwki oznaczone kolorami: niebieski, czarny, żółty taki jak na zdjęciu w poprzednich postach. Wskaźnik z oznaczeniami na B, T i u dołu 12v.

Aby wszystko działało należy podpiąć w następujący sposób.

Wskaźnik:

B +

12v -masa

T  łączymy z kolorem niebieskim z czujnika

Czujnik:

Czarny - masa, podpinamy przewodem. (Zbiornik nie ma kontaktu bezpośredniego resztą traktora z racji montażu na gumach)

Niebieski - wyjście do wskaźnika i łączymy z T

Żółty - wyjście masy na kontrolkę rezerwy. Aby działała podpinamy do żarówki na stałe + a masa jest z czujnika (sterowane masą). Koniecznie kontrolka musi być z żarówką minimum 5W a nie ledowa. LED świeci cały czas, żarówka natomiast działa poprawnie.

Oczywiście we wskaźnikach nie ma kontrolki, trzeba dokupić osobno i zamontować gdzieś na desce.

Mam nadzieję, że komuś się przyda, sam trochę się naszukałem i niestety nie znalazłem, sprzedawcy również się nie kwapią aby zamieszczać schemat w sklepach przy opisie towaru czy też dokładać do wysyłki.

Jak pomogłem choć jednej osobie to już warto było pisać posta.

Podpięte jest tak:

Włączając włącznik prądu  pokazuje stan paliwa i napięcie na akumulatorach (trochę taki bajer ale przy okazji woltomierza jest też ładowarka do telefonu). Podświetlenie działa normalnie ze świateł postojowych, poniżej wskaźnika paliwa po lewej jest dołożona kontrolka rezerwy. 

IMG_20240418_183214.jpg

Edytowano przez ramzeus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiek44
      Witam Zamierzam w najbliższym czasie zamontować nagrzewnicę od żuka do mojego ursusa
      I mam małe pytanie do którego przewodu podłączyć zasilanie nagrzewnicy bo powrót montuję do dolnego przewodu na dole chłodnicy ? Na obrazku przewody nr 1 , 2 , 3 . Czy ktoś posiada nagrzewnicę jak spisuje się w jesienne chłodne dni czy warto ją zakładać i czy trochę choć nagrzeje ? Czy na przewodzie od zasilania nagrzewnicy zamontować zawór do przymykania ciepłej wody ? 
       
       

       
       
      Czekam na odpowiedzi a postępy prac będę umieszczał w formie zdjęć tak by każdy mógł coś takiego wymodzić w swoim 3P i ursusie tej serii
    • Przez jacekkowalski1994
      Witam przybieram się do podłączenia ładowacza z zetorze 10145 (ursus 1014) i moje pytanie brzmi. Jak podłączyć hydraulikę tak aby nie trzeba było zajmować z tyłu wyjść hydraulicznych? i dodatkowo oczywiście jak by była taka możliwość to jak podłączyć się pod pompę tak aby nie trzeba było manewrować wajchą od wywrotu?? z góry dzięki i pozdrawiam  
    • Przez dawid1862
      Witam.Mam prośbę do użytkowników ładowaczy mailleux.Zakupiłem adaptacje  do mojego 310lsa 89 rok wszystko pasuje z wyjątkiem mocowania od spodu do korpusu turbomatu gdyż adaptacja jest z 308lsa a tam są inaczej otwory od spodu.Czy ktoś może podpowiedzieć jak wygląda mocowanie w 309/310lsa,(najlepiej fotka).Druga sprawa jak się wpiąć bezpośrednio w hydraulikę,rozdzielacz joystick na 4 sekcje bez LS na 3 węże.Będę bardzo wdzięczny za podpowiedz,najlepiej fotki.
    • Przez noid
      Witam.
      Założyłem nowe radio i powstał problem z nagrzewnicą reflektorami roboczymi i wycieraczkami. Po włożeniu kluczyka do stacyjki wentylatory dmuchawy nie działają. Wycieraczki również nie działają jak i reflektory robocze.
      Ciągnik to Zetor 7245. Znalazłem jakiś schemat elektryki na necie lecz nie mogę go zrozumieć jeden po czechosłowacku( kolorowy) a inne czarnobiałe których i tak nie rozumiem.
      Zaczynając od pierwszego przekaźnika(o ile tak to się zwie) patrząc od góry z lewej, kable idą w następujący sposób.
      *Czerwony->czerwony, szary, 2x żółty
      *Czarny->2x szary, 2x czerwony+1 czerwony, 1 żółty
      *Czerwony-> 2x czerwony, 2x szary, żółty
      *Biały-> 2x szary, czerwony i niebieski.
      Bezpieczniki te brakujące to w tym miejscu coś jest nie tak ponieważ zaczyna palić albo bezpiecznik albo kable instalacji.
      Co oznaczają poszczególne kable i gdzie je powpinać? 
      Kolory kabli które tam są to
      Różowo-czerwony
      Czerwony
      Żółty
      Szary
      Biały
      Czarny
      Niebieski
      Co dalej to nie wiem. 









    • Przez Robson76
      Witam, taki problem mam, jak poprawnie powinny być podłączone rurki od sprzęgła i hamulca wom, czyli jeśli na tylnym moście jest przykręcona na górze to gdzie powinna być podłączona na pokrywie biegów? do otworu tego bardziej z przodu czy z tyłu?? ponieważ ciągnik kupiłem od tzw. "mechaników" i chcę ogarnąć co i jak bo WOM działa dosyć nietypowo, a że nie znalazłem rozwiązania to od razu zapytam co jest nie tak jeśli: wałek kręci się po włączeniu mechanicznym ale nie wyłącza się hydrauliką nawet przy obciążeniu?, poza tym przy zgaszonym ciągniku można wałkiem obracać zarówno po mechanicznym załączeniu wałka  jak również wiadomo przy  rozłączonym? jakieś sugestie ? w chwili obecnej nie mam możliwości wymontowania całego wałka z mostu bo być może problem tkwi w braku uszczelniaczy na całym tym ustrojstwie zwanym WOM?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj