pleban111

Ursus C-360 - pęknięty blok silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Alamo    1514

Może i lepsza ale chodzi o trwałość? według mnie pompa zetora podaję większą dawkę paliwa na wtrysk,stąd większe spalanie tego silnika, z tego co się orientuję,pozostawiając pompę 60 będzie mniejsze spalanie a moc pomimo tego większa dzięki srednicy cylindra i większych otworów ssących.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xerion3800    45

Jestem w stanie to pospawać. Mam do wykorzystanie 3 sposoby. Migomatem z drutem proszkowym, tigiem lub elektrycznie na elektrody żeliwne. Jeżeli cię to interesuje pisz. Ja w swoim case david brown też miałem walnięty blok tylko koło zaworka i trzyma.

Edytowano przez xerion3800

Zapraszam na mój kanał na YouTube!
https://www.youtube.com/user/clasxerion3800

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

możesz sam pospawać tylko musisz najpierw podgrzać palnikiem i elektryczną zaspawać.tylko nawierć na końcach pęknięcia i krawędzie lekko fleksem przejedź żeby spaw głębiej wszedł :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrzesiekK4    0

Jeśli chodzi o spawanie to u mnie w c 355 urwał się korbowód i walnął w tuleję i blok wyrywając niezłą dziurę przez co woda poszła do oleju. Silnik był remontowany, blok pospawany przez specjalistę i kilka lat już chodzi i nie ma żadnych problemów w związku z tym. Tak się składa że mam też ursusa C 360 3P tylko jest na sekcyjnej pompie wtryskowej i wykonuje on wszystkie cięższe prace tzn pług 3, belarka itp. Co do spalania to w cięższych pracach jest podobne, choć 3p jest nieco oszczędniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    1

w 3p tez jest wyjscie do ew. wspomagania.a co do spasowania 3p i silinika zetora niema wiekszego problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wylazł mi korbowód za pompa wtryskową w 4011 i wyrąbał dziurę. Spawałem to i jakiś czas trzymało ale tu jest problem. Uzupełniając otwór materiał się kurczy i jeśli nie pęknie od razu to z czasem pewnie tak. Samo pęknięcie nie ma problemu uszczelnić. jest tyle klei do metalu. Naciąć porządnie szczelnie, odtłuścić i wypełnić klejem. Gwarancja że spaw będzie szczelny w takim miejscu to może 20% a klej najmniej 80%


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Własnie,pojawiają sie mikropęknięcia które nie raz trudno zauważyć,dopiero po oszlifowaniu spawu widać linię pęknięcia i nawet grube nalewanie nic nie pomaga.Na własnym przykładzie spawałem raz za razem szlifując i spawając w końcu dałem spokój,kupiłem klej i sprawa załatwiona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez1127    0

drogi odyniec

jeżeli chodzi o oszędną i niezawodną c360 to wstaw sobie silnik od zetora 5211, ja mam tak już 2 rok i nienażekam silnik kupiłem od agregatu prądotwórczego z przebiegiem 80 mth od nowości zamontowałem go z ojcem i po odpaleniu było wielkie zdziwienie ponieważ chodził jak 3p, jest jeden mankament takiej przeróbki mianowicie taki że przedni zaczep jest krótszy i wchodzi pod maske jest ciężko zaczepiś przyczepe do przodu, ale za to nadrabia spalaniem 10 litrów na hektar przy 3 skibowym pługu na glebie 3 klasy


Zetor Team !!!
Zetor is power !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BykuxD    0

-- połączono --

 

Witam. w moim ursusie c-360 pękł blok silnika. Kupiłem nowy i nw czy mogę wsadzić części z tego starego i czy dam rade zrobić to samemu(nigdy tego nie robiłem)

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Części możesz przełożyć, ale należy dokonać weryfikacji co się nadaje, a co przydało by się wymienić.

Nie znam Twoich umiejętności-wiedzy, a skoro nigdy tego nie robiłeś to tym bardziej trudno powiedzieć. Uda się albo się nie uda.

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daman    0

Jakie sprawdzone kleje stosowaliscie do klejenia bloku w c360?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1986    2

Panowie zabrałem sie za remont mojej c360-tki ii okazało się po rozebiórce że mój blok ma pękniecie miedzy tulejami w dwóch miejscach. Do tego ktoś już to spawał i nawet sie to trzyma z tym ze spaw jest puszczony od kanału wodnego w góre do gniazga na tuleje a samo gniazdo już nie jest pospawane tak że pod głowicą między cylindrami widać pękniecia.

dodam ze za pompą nie ma pęknięcia.  problem cały czas był taki ze kompresja do wody szła i gotowanie motoru.  głowice sprawdzone i ok. 

 

pytanie:

1 czy to mogło byc powodem pojawienia sie cisnienia w układzie chłodzenia i grzania?

2 czy potrzebyje drugiego bloku?. 

A i jeszcze jeden fachman mi powiedział ze to niema nic do tego bo uszczelka pod głowica uszczelnia na tulei tylko i mówi żeby składać na ten blok co mam , ale jakaś przyczyna musi być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Rozbierałes silnik, nie widac było dmuchnietej uszczelki pod głowicą?

Obejżyj tuleje czy nie pekniete.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1986    2

tuleje całe a po uszczelkach ciężko coś powiedzieć teraz bo nie zwróciłem od razu uwagi ale żeby któraś była wypalona to nie . nie wiem co robic dla pewności pasował by cały blok ale z tym ciężko.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Piszę tutaj żeby nie zakładać nowego tematu.

Pękł mi blok między odolejaczem a tyłem silnika (nad zbiornikiem powietrza) Pęknięcie około 10 cm długości. Było pospawane 2x migomatem i zaklejone klejem do metalu, ale po rozgrzaniu nadal się sączy olej. Co można jeszcze z tym zrobić we własnym zakresie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrof    3

Witam.
Po zdjęciu głowic i oczyszczeniu bloku, zostało zlokalizowane pęknięcie, niestety między cylindrami :(
Na bloku widać, że woda musiała tamtędy wypływać. 

W oleju nie widać wody.
 Czy tzw "szycie miedzią" coś da czy lepiej zostawić jak jest (...robota w polu czeka) ?

 

krótka historia

Jak zacząłem używać ten ciągnik to jeździł na płynie chłodniczym, także czy był wcześniej zamarznięty nie wiem.

Głowice zostały zdjęte bo woda była wypychana z chłodnicy. Uszczelki nie nosiły oznak przedmuchów. Wtryskiwacze i głowice poszły do regeneracji.

Prawdopodobnie głowice a konkretnie gniazda wtryskiwaczy były przyczyną, że raz się zagotował przy ciężkiej pracy w upale, dlatego ubytek został uzupełniony wodą.
Czy przedmuch zniknie okaże dopiero po złożeniu...

 

Edytowano przez agrof

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Troy    0

witam zakupiłem bardzo okazyjnie ursusa c-360 z uszkodzonym silnikiem co sie okazało blok jest pękniety i przez to wał totalnie uszkodzony nie nadaje się do remątu ,interesie mnie tylko nowy blok i tu moje pytanie bo podobno stare częsci typu głowice, miska olejowa . pokrywa rozrządu nie pasują do nowych bloków produkowanych gdzieś tam za granicaki  i trzeba cały komplet kupować .. wiec czy to prawda ?? czy są jeszcze nasze polskie dobre nowe bloki na rynku ?? i oczywicie gdzie można taki zakupić ..????

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj