wojteczek20

Fendt 312 czy JD 6630 co wybrać?

Polecane posty

Andrzej24871    12

Nie wiem jak to jest rozwiązane ale przecież skrzynia vario to tak jakby połączenie dwóch układów napędowych >>>> hydraulicznego i mechanicznego to jeśli ta skrzynia sie popsuje to dlaczego całą ją to niby wymieniają ??? albo hydro walnie albo skrzynia mech to albo to albo to do wymiany i tyle no chyba że wałek sumujący walnie ;[ >> Ja raczej nie chętnie spoglądam na vario poprostu nie wydaje mi sie żebym wsiadł do takiego dajmy na to fendta i przy minus 20 stopniach pojechał cysterne z mlekiem wyciągać .

 

Rogeryk weź się opanuj prędkość w litrach/godzinę :lol:

Heh do czego to dochodzi Johny tak dużo pali że już co po niektórzy podają prędkość w litrach na godzine :lol: B) (żart ;[ )


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Jak już pisałem byl to skrót myślowy, co nie zmienia faktu że wariatorów czy to w skrzyni fendta czy np auta osobowego nie naprawia się tylko wymienia na nowe.

Co do - 20 producent napewno założyl eksploatacje przy niskich temperaturach i zastosowal odpowiedni olej. Moga to chyba potwierdzić użytkownicy fendtów badź np aut z automatycznymi skrzyniami biegów.

Fanem fendta nie jestem więc może sie myle ale główne przeniesienie momentu obrotowego jest przez wariator hydraulika wspomaga jego prace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Z tą eksploatacją przy ujemnych temperaturach to chyba coś na rzeczy jest-zauważcie że Valtra (chyba wszyscy wiemy gdzie leży Finlandia biggrin.gif ) mogąc skorzystać z gotowych rozwiązań (było nie było jest się w tym AGCO co nie biggrin.gif ) opracowała własną wersję bezstopniówki-ponoć właśnie z uwagi na niesprawdzanie się Vario w (bardzo) ujemnych temperaturach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zawsze można dokupić oferowaną w opcji grzałkę i grzać ciągnik przed robotą. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Hmm-a jak masz jechać żeby zdjąć ze słupa brygadę elektryków od dwóch dni bezskutecznie próbujących doprowadzić prąd do Twojej wsi biggrin.gif i wszystko to przy - (słownie minus biggrin.gif 25 stopniach)-grzałka na korbkę ? biggrin.gif (wiem że przegiąłem ale jakieś grzanie ciągnika paręnaście minut aby ruszyć to takie coś to ja słabo rozumiem-parę razy zdarzyło się że trzeba było kogoś lub cysternę wyciągnąć z zaspy i sąsiedzi chyba by ze śmiechu padli jakbym im tłumaczył że ruszę na wspólną akcję za 15 minut...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@jaro emota przy poście w pełni wyczerpuje mój stosunek do tej opcji. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wariator jest w multitronicu Audi, vario to zupełnie inna para kaloszy :lol: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wariator to by długo w ciągniku nie pociągnął. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

@bobek wcale niekoniecznie, wariatorow mozna wymyslec setki roznych rodzaji i sa pewne pomysly od wielu lat. slyszalem w szkole, ze carraro juz stworzylo taka przekladnie. tylko poczekac az ktos sie pokusi o nia :lol:

jak sie sprawdzi w rzeczywistosci, to ciezko powiedziec, te stosowane w samochodach osobowych, nie wypadly najlepiej. mam nadzieje, ze w ciagnikach bedzie inaczej :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W samochodzie chodzi o gabaryt, w ciągniku jest to mniejszy problem. Póki co to ja zostaje po stronie skrzyń PS. :lol: Bezstopniówka może i dobra, ale poczekamy jak trafi pod strzechy. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik85    13

Vario ma czujnik jak jest bardzo zimno to ci trombi jak chcesz jechć na zimnym oleju troche poczekasz i jest git uważam że to bardzo mały minus bo zalet ma bardzo dużo a zepsuć może się każad skrzynia zwykła też.


Zapraszam:http://www.youtube.com/user/babelt1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rzuć monetą i już. :lol: Ja bym wybrał jednak Fendta, bardziej wszechstronny szczególnie, że u Ciebie się nie przemęczy. W przyszłości jak Ci dojdzie ha to kupisz sobie 6 cyl. większy ciągnik, a Vario zostanie do lżejszych robót. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

tez bym raczej wybrał fendta poreczność i zwrotnośc sie liczy. Mniejszy silnik pozowli też zaoszczędzić paliwo przy lekkich pracach. A z tym powiekszaniem ciezki temat nie dośc ze ziemia droga to jeszcze nikt sprzedawac nie chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W przyszłości jak Ci dojdzie ha to kupisz sobie 6 cyl. większy ciągnik, a Vario zostanie do lżejszych robót. :lol:

 

Heh,tylko ciekawe kto za to zapłaci?? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek20    0

no ale sporo osób mi mowi ze janek był by lepszy bo fendt sie szybciej zużyje i szybciej padnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Chcesz kupic ciagnik czy tylko sobie pogadać ?

Jesli uważasz że jd będzie lepszy to go poprostu kup.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek20    0

Chcesz kupic ciagnik czy tylko sobie pogadać ?

Jesli uważasz że jd będzie lepszy to go poprostu kup.

nie wiem czy będzie lepszy ja go nie kupuje na pare dni tylko na parę lat a nie miałem styczności z jednym ani drogim wiec ciężko jest mi się zdecydować na któryś z nich jedni mowia ten za mały a ten za duży i wes ty się zdecyduj :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

Z tego co mi wiadomo, to AutoPowr też się całą wymienia i jest bardziej awaryjna od Vario. Nawet sami sprzedawcy ją odradzają w wielu wypadkach. :)

Sprzedawcy odradzają AutoPowr B) ? Dla kogoś kto zasmakował w bezstopniówkach może być dużym problemem żeby wrócić do wajchowania. Jeżeli porównywać te dwa traktory to tylko i wyłącznie JD w wersji AutoPowr. Porównanie skrzyni bezstopniowej z jakimś AutoQuad, PowerQuad jest nieporozumieniem.


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tiaaaa tylko poczytaj zagraniczne fora i przejrzyj portale ogłoszeniowe. Dużo jest JD z serii 6000 z AP z małymi przebiegami w atrakcyjnych cenach. Na AF już jeden sie "bujał" z wadliwym AP, a niemieckich forach takich przypadków opisano znacznie więcej! Też mi się podoba bezstopniówka, ale AP omijałbym z daleka. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

czyli deutza z bezstopniową też brać nie będziesz?


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam do wyboru trzy ciągniki:
      -Fabrycznie nowy MTZ 892.2 
      -Lub John Deere 6330 z 2008 z przebiegiem prawie 10tys 
      -Oraz John Deere 6310 z 1998 roku z przebiegiem prawie 10 tys godzin (obstawiam że więcej). Jaka jest w ogóle dostępność części do tego ciągnika?
      Cena między 6330 a mtz mniej więcej to samo, a 6310 około 40 tys taniej.
    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj