Majster71

Malowanie ursusa C-330 [połączone]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Adi96    1848

Asharot nie ma co pisać o akrylowej farbie bo większość ich tak nie kupi bo za droga .Autorenolak wystarcza w pełni dla lepszego efektu można dać bezbarwny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    374

Nadać to się każda nada,zależy co oczekujesz.

Jak chcesz malować zardzewiałe pogięte blachy polane sodą kaustyczną wyczyszczone papierem i flexem to spokojnie wystarczy ta za 28zł

Co innego jak masz nowe albo wypiaskowane blachy to wtedy trzeba zainwestować w coś lepszego

Generalnie z farbami to jest tak czym droższa tym lepsza,ceny dobrych farb zaczynają się od 100zł/litr takie co mają w nazwie akrylowa.

 

Tak jak mówisz, ale przede wszystkim zależy jeszcze co się maluje. Malowanie 30 letniego Ursusa farbą za ponad 100zł za litr moim zdaniem mija się z celem, to tak jakby starej babci założyć mini i próbować zrobić z niej 18-nastkę. Ostatecznie stara babcia i tak będzie starą babcią tylko z ładnym i drogim mejkapem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

I tutaj się mylisz.

Farba faktycznie kosztuje 100zł ale ma znacznie większą wydajność i a przede wszystkim trwałość.

Do tego utwardzacz za 40zł/litr w stosunku 2:1 i już wychodzi 80zł.O efekcie już nie wspomnę.

 

 


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Kulawa koza:

to malowałeś tym renolakiem czy tą farbą?

 

Dobierałem kolor, bo nigdzie nie kupisz oryginału, lakier przez 30 lat zmienia się bardzo , dlatego trzeba dorobić.

Ja płaciłem 15zł za 100ml za dorobienie+ utwardzacz i rozpuszczalnik.

Miałem wiele C-330 i na każdą dorabia się inny lakier i jest inny odcień, nie raz mi zostało z 200ml z jakiejś C-330 , inna co kupiłem też oryginał z tego samego roku nawet a odcień inny.

Czyli tak jak pisał Moderator Asharot że jaką farbe mieli , jaki odcień to taką malowali.

A teraz żeby się wpylić w maskę czy błotniki i żeby nie było znać to trzeba dobrać lakier.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

chciałem sie podzielić doświadczeniem ze kolor u siebie kładłem bez utwardzacza. była to baza ral2002 cena jest dosc wysoka i wtedy utwardzacz idzie na  podklad i na bezbarwny efekt jest poprostu prześliczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

o tak to wygląda.Jeszcze czekam na kabinke naglakapost-11043-0-29004800-1435065161_thumb.jpg

Edytowano przez padre1989

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Silnik za bardzo jasny , a felgi na kołach za ciemne.

Ale to tylko moja sugestia.

Najwazniejsze by Tobie się podobały .......każdy ma inny gust ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

dokładnie ja bym też dal silnik i skrzynię ciemniejsze kazdy przeciek bedzie sie mocno odznaczal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

felgi mogły by byc jaśniesze ale jak wyszlo tak wyszlo .a co do przecieków to ciągnik został uszczelniony wszedzie tam gdzie coś sie pojawiało wiec jak narazie wyciekow nie widac. po za tym 330m mialy takie oto jasne kolory fakt ze moja to 330m ma tylko naklejke bo to stara poczciwa 30 tylko po modernizacji wiec te M jakby nie patrzac pasuje. dostała alternator i wspomaganie elektryczne i pompe podnosnika 32l wiec mozna uznac ja za 330m :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Kulawa koza skoro mówisz że inne odcienie były to musiało być tak samo c-360 bo widziałem np ze swojego rocznika i też były inne odcienie szkoda że nie mieli jednej tak każdy mógł robić jak wyjechał z fabryki.A powiedz mi  jakiej wielkości kawałka trzeba żeby dorobić lakier? Bo mam kawałek oryginalnego ale dookoła są jeszcze 2 inne warstwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

panowie powiedzcie jaki lakier na felgi taki żeby oryginalny był do zwykłej 30 taki lekko żółtawy ? bo błotniki i maske pomaluje nobiles f 208

Edytowano przez kaseton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

i pompe podnosnika 32l wiec mozna uznac ja za 330m :)

jest jakaś różnica w szybkości podnoszenia na takiej pompie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, odświeżę temat. Mianowicie zabieram się za malowanie ursusa c 330, cały na oryginał, czyli maska, błotniki kolor żółty, korpus szary, felgi kość słoniowa. Trochę się w tym temacie naczytałem ale nie jestem do końca pewny, blachy, maskę i błotniki pomalować lepiej z tego co wyczytałem akrylem ? Tylko jaka farba akrylowa będzie najbardziej podobna do oryginału i z jakiej najlepiej brać firmy, chyba nikt jeszcze o tym nie pisał jedynie autorenolak itp. Do farb akrylowych trzeba dodawać utwardzacz ? Co do całego korpusu jaką najlepiej malować go farbą ? Czytałem coś o autorenolaku i tutaj w tym temacie również, i mam co do tego pytania, czy on jest odprowny na temperaturę? Jaki podkład dawać na silnik ? I co do felg chyba też autorenolak byłby dobry ? Tylko jaki dokładnie odcieć pasowałby do orginału ? Zależy mi oczywiście, żeby farby trzymały jak najdłużej, były odporne na zarysowania, uszkodzenia, oleje itp. Starego lakieru chyba nie będę zdzierał do gołej blachy, jedynie to wszystko bardzo dobrze wyczyszczę i zmatuję, byłoby dobrze ? I wtedy na ten stary zmatowany lakier dać jakiś podkład ? Tylko tez jaki ? Bo są miejsca gdzie jest zardzewiała goła blacha i chciałbym to dobrze zabezpieczyć i wtedy pomalować. Dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert30l    0

Witam   Was  serdecznie  mam  do  was  panowie małe  pytanie  mam możliwość  zakupu ursusa  C 328 i troszke  starszego  sprzętu  (kultywator , brony trójki, plug 2 skibowy obsybnik  do  ziemniaków, kosiarke  listwowa , 2 wozy metalowe ,przyczepa bardzo solidna cała metolowa  do  przewozu zwierząt, stara kopaczka do  ziemniaków rozsiewacz i pare drobiazgow  jeszcze ) ciągnik  ma  pękniety  blok ale jest pospawany  i nie  cieknie długo stał został odpalony i  nawet  dobrze chodzi iestety nie posiada  dokumentow wszystko  za  cene  4500 zł czy  sie  opłaca ??? proszę  o odp. głupich  komentarzy wolałbym nie  czytać pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

Opłaca się, bierz, po odmalowaniu, przeglądzie sprzętów na sprzętach tyle zarobisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam, wypowie się ktoś jeszcze co do mojego pytania ? 

Przepraszam, że tak się niecierpliwię, ale na dniach planuję już zaczynać malować ciągnik a nie mam jeszcze zakupionych farb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez thesykacz
      Panowie z góry mówię jestem tu nowy i nie umiem się połapać w forum. A więc jestem w fazie malowania ww siewnika Rolmasz poznaniak 6 z roku 96. Chce to również pomalować na niebiesko tylko rzecz w tym jaka farba to pomalować oczywiście kompressorm , chciał bym żeby to był kolor jasno niebieski taki jak na zdjęciu i nie wiem czy np. Chlorokauczyk że śnieżki jasno niebieski będzie taki sam czy może jakiś nobiles. Może malowaliscie kiedyś na jasno niebieski.? Jaka farbę polecacie żeby była podobna do tej ze zdjęcia? Pozdrawiam z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez lukasz9741
      Witam.
      Na początek chciał bym się przywita bo to mój pierwszy post na forum.
      Mam na imię Łukasz i posiadam ursusa c330m z1991r.
      W dniu dzisiejszym urwało mi się ramię kierownicze prawe coś takiego: http://allegro.pl/ramie-kolumny-kierowniczej-c330-ursus-oryginal-p-l-i5480372251.html
      Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać aby samemu to wymienić?
      z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj