Konrad2510

Pronar1025 przybywa oleju, awaria pomocy

Polecane posty

Konrad2510    98
Witam mam taki problem, przybywa mi oleju w silniku, płyny z chłodnicy nie ubywa to co może być przyczyną kiedyś gdzieś czytałem że może być pompa hydrauliczna zwalona i może ciec do silnika. Dodam że podnośnik chodzi bardzo dobrze rozsiewacz 1,5nawozu plus rozsiewacz i ładnie trzyma, co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Konrad2510    98
wydaje mi sie ze nie chyba nie ale pewności nie mam.. jak zobaczyć czy paliwo? olej jak patrzyłem to w miarę nie widać żeby się zwazyl, a jak paliwo się dostaje to co za przyczyna, wtrysku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    336
Skoro płynu nie ubywa to zostaje tylko olej ze wspomagania. Masz osobny zbiornik czy z hydrauliki idzie? Jeśli masz hydraulikę zalaną superolem to nie zauważysz po oleju. Pozostaje obserwować poziomy oleju w hydraulice i w skrzyni. Jak w hydraulice ubywa a nie przybywa w skrzyni i nie ma wycieków to tylko do silnika może iść. Jeśli paliwo idzie to olej będzie coraz rzadszy i podobno po zapachu można poznać choć ja nie byłem w stanie tego wyczuć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad2510    98
ubywa mi faktycznie z hydrauliki co zaleje to trochę i okienko puste na wskazniku, a do wspomagania nie mam osobnego zbiornika ciągnik z 2002r jak wspomaganie to gdzie szukać co sprawdzić? olej mam zalany hydrauliczny. Ropa to raczej nie bo olej gęsty i nic ropa nie czuć
w skrzynią norma oleju połowa okienka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    171
To pewnie przepuszcza ci pompa od wspomagania. Podobno coś miały nie tak z uszczelniaczem wałka, i dlatego w hydraulice jest olej silnikowy. Ale nie wiem, czy jeśli w twoim przypadku hydrauliczny zmieszał by się z silnikowym, to nie zburzył by się czy coś w tym rodzaju. U mnie jak szło paliwo, to jedynie był rzadki i ciśnienie było mniejsze, ale zapach miał normalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad2510    98
też tak słyszałem ale o pompie hydrauliki ze jak olej do silnika idzie to wina pompy hydraulicznej spotkaliscie się z tym
Tomasz, mani dziękuję wam za porady☺

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    171
Pompa hydrauliczna podnośnika ma napęd od skrzyni biegów, ale pompa wspomagania od rozrządu silnika. Czyli ciągnie olej przewodem ze zbiornika hydrauliki, który przez walnięty uszczelniacz wałka spływa przez rozrząd do misy olejowej silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad2510    98
dzięki Tomek idę się zabierać za robotę ☺ a pompa hydrauliczna jak walnie to przybywa oleju w skrzyni? dobrze rozumiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    823

To nie przez wadę pompy wspomagania a raczej przez jej kiepską konstrukcję. Ułożyskowana jest w aluminiowej obudowie i gdy z czasem złapie zbyt duży luz olej przecieka do silnika. Pompę wymień i po sprawie.  Nawet gdyby do silnika dostał się olej hydrauliczny nic się nie zważy a sam silnik będzie normalnie smarowany. To nie tragedia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad2510    98
święci się jeszcze lampka brak ciśnienia w układzie kierowniczym to przez pompę? dodam że już zamiwiona☺

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    171

Czujnik ciśnienia oleju w układzie kierowniczym jest wkręcony w śrubę od powrotu przy orbitrolu. Musisz odkręcić taką plastikową klapkę na dwa wkręty z prawej strony przy dźwigniach od hydrauliki. Czujnik jest taki sam, jak od Ursusa c 330 /360. Przyda się klucz nasadowy długi, bo jest kiepski dostęp. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    171

Jeśli potrzebujesz pomocy, to odezwij się do Seweryna. Znajdziesz go w dziale pronar albo Belarus. On jest byk w temacie rusków 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    823

Ten czujnik to porażka na im mniejszy opór napotyka powracający olej tym większe prawdopodobieństwo że się zapali mimo że wszystko jest ok. Nie przejmował bym się nią zbytnio. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xawier    163

A pomożecie Panowie w moim pronarze 1025a z 2011 nie działają wskaźniki deski rozdzielczej i obrotomierz nie pokazuje nic. Działa tylko czujnik ciśnienia oleju i ładowanie. Bezpieczniki sprawdzone są ok. Możliwe że jakiś przekaźnik tylko który za to odpowiada? i jak sprawdzić czy jest dobry przekaźnik czy też jest uszkodzony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    117

Jak jest aż tak głucho, to wpierwoj sprawdzałbym masę. I nie pisał o tym w dziale "przybywa oleju". 9_9


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Enter_680
      Kupiłem nową  kosiarkę Stark 175 i mam problem z paskami  lub kołem klinowym. Chciałem wypróbować ją na dość wysokiej trawie . Dałem jej duże obroty , opuściłem i jechałem . Jechałem z nią z 20 m i wszystko było ok ale po chwili zaczęły się kopcić z osłony pasków i przestała kosić  . Jak rozebraliśmy osłony , koła były bardzo gorące . Wie ktoś czy to wada produkcyjna czy ja robię coś nie tak? Proszę na odpowiedź . 
    • Przez mariusz4321
      Czy ktoś z Was spotkał się z sytuacją, że po zimie czujnik nie działa- wskazówki nie odchylają się. Wszystki przewody i płytki w puszkach są sprawdzone. W poprzednim sezonie układ działał do samego końca żniw. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Nightdevil
      Witam 
       MF3070

      Zwiększa mi się stan oleju w silniku... pompka zasilająca zmieniona , świeca płomieniowa także 
      czy kolejny krok wyjęcie pompy i regeneracja (dosyć droga)  czy jakieś jeszcze opcje są ? 
      po dniu pracy olej na miarce zwiększył sie od minimum do 1cm ponad MAX, ciagnik nie dymi , nie odczułem zmiany siły .
    • Przez Matik7171x
      Witam, mam problem z Areską, a mianowicie gdy się rozgrzeje silnik to mam problem z przerzuceniem biegów zolw/zając. Czego to może być wina ?
    • Gość SebastianAdamski
      Przez Gość SebastianAdamski
      Deutz
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj