snierzyn

jak dać pierścienie oporowe (albo półpierścienie) na wale korbowym ursus C360 3P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adrian2    17

to zlaezy czy po szlifie czy wymieniasz same pierscienie. jesli po szlifie to zakladasz wymiar pod panewki zlezy ktory to byl szlif jesli tylko wymieniasz to tak trzeba dobrac aby zachowac odp luz osiowy walu korbowego

Edytowano przez adrian2

-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus-23    122

 

adrian2

 

Co dobierzesz jak je masz szlifami dzielone? Pod panewki dobierze... zwłaszcza że korbowe mogły wydać na inny szlif a główne na inny to samo pierścienie. Jak coś się przy tym robi to wypadało by oddać do zakładu żeby sprawdzili w razie czegoś zrobili szlif a nie na oko luz kasować....

snierzyn

  Jeżeli  wał nominał i jest dobry to zakładasz nominał a jeżeli był szlifowany to musisz kupić pierścienie nadwymiarowe odpowiednie do danego szlifu np r2 ale jak robisz remont to polecam oddać do specjalistycznego zakładu, żeby to pomierzyli i w razie czegoś przeszlifowali jeżeli będzie trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam odświeżam temat wciskając sprzęgło wał ucieka do przodu słychać taki stuk... moje pytanie brzmi czy żeby wymienić te pierścienie oporowe to trzeba rozjechać ciągnik i silnik odwrócić miską do góry, czy da się to zrobić odjeżdżając tylko przodem...

ps silnik ma po remoncie  700 mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marszal1999    27

Wystarczy odkręcić miskę olejową i ostatnią stopę czyli od strony sprzęgła bo od góry pierścienie nie mają ząbka wystarczy z jednej strony wypchnąć i wyjdzie tylko jedyny problem z dopasowaniem rozmiaru 🙄

danieldanieldaniel napisał:

jest tam ktoś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj